گرمکن اب استخر ایمکس مدل HP5.6B2

EMAUX-HP5.6B2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر ایمکس مدل HP5.6B2 یکی دیگر از سری گرمکن های اب است که نوع کارکرد ان به صورت انتقال گرما از جسم سرد به جسم گرم تر می باشد. این روش باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی اب استخر و یا جکوزی شما به صورت کامل و بر حسب دمای مورد نظر شما گرم شود. هم چنین این محصول با بهترین راندمان حرارتی به بازار عرضه شده است که این عامل هم در خرید شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول امکان استفاده از این گرمکن در فضای باز و یا سرپوشیده می باشد. البته باید به این نکته هم توجه کنید که در فضای سرپوشیده می بایست نگران ایجاد یخ زدگی در محیط هم باشید. از این محصول در اکثر کشور های اروپایی استفاده می کنند زیرا با مصرف 2 کیلو وات انرژی الکتریکی می توانید 10 کیلو وات انرژی گرمایشی را تولید کرده و ان را به اب استخر خود انقال دهید که نکته فوق العاده مهمی خواهد بود. تمام این موارد سبب شده تا شما با خیال راحت بتوانید این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و از فروشگاه اینتکس این محصول را خریداری نمایید.

  • قابل استفاده به صورت گرمایشی برای آب استخر
  • بازدهی انرژی حداقل 5 برابر بیشتر از دستگاه های برقی
  • برق مصرفی تک فاز 5.7 آمپر
  • رعایت استانداردهای لازم و با حداقل مصرف انرژی
  • کندانسور سیستم پمپ حرارتی استخر از جنس تیتانیم
  • شدت تولید صدا 48Db
  • دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش
  • کد محصول : EMAUX-HP5.6B2

گرمکن اب استخر ایمکس مدل HP5.6B2

گرمکن اب استخر ایمکس مدل HP5.6B2 یکی از مهم ترین و با دوام ترین محصولاتی است که در این سال های اخیر شرکت ایمکس روانه بازار کرده است. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این کالا با دارا بودن توان حرارتی بالا و هم چنین قدرت گرمایشی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا به یک محصول بسیار بی نظیر تبدیل شود. در همین رابطه هم سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد تحلیل فنی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

شرکت ایمکس با توجه به پیش زمینه ای که دارا می باشد باعث شده تا همیشه اغلب دستگاه های خود را به یک شکل و شمایل تولید کرده و بیشتر از نظر فنی و تجهیزات داخلی تغییرات را در داخل ان ایجاد نماید. این محصول هم از این قضیه مستثنی نبوده و بی شباهت به دیگر نمونه های موجود در بازار نمی باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این گرمکن اب ظاهری شبیه به هیتر های دیگر این شرکت داشته و به صورت مستطیلی شکل تولید شده است. دو عدد پایه در قسمت زیرین این محصول تعبیه شده است که با خیال راحت می توانید ان را بر روی زمین قرار داده و از ان بهره مند شوید. هم چنین این کالا مشکی رنگ تولید گردیده است که کثیفی ان هم به چشم نخواهد امد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بخش کنترلر دستی این کالا تعلق می گیرد که در بخش کناری این محصول تعبیه شده و به راحتی و با استفاده از ان می توانید این محصول و دمای اب ان را تغییر دهید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که فن این کالا به صورت نمایان بر روی بدنه این محصول تعبیه شده است که می توانید کارایی ان را به صورت واضح مشاهده نمایید.

مشخصات فنی

از دیگر خصوصیات مهم این محصول مشخصات فنی ان است که قطعا مشتریان با توجه به ان اقدام به خرید این کالا می کنند. در همین رابطه نیز باید در ابتدا به بخش میزان گرمادهی این محصول اشاره کرد که دارای 5600 w و هم چنین 18000 btu می باشد. توان گرمایشی ورودی این کالا هم 1250 W خواهد بود. این موارد نشان دهنده قدرت خوب و قابل قبول این محصول برای استخر های کوچک و در ابعاد استاندارد می باشد. علاوه بر این ها همان طور که در قسمت های قبلی به ان اشاره شد کنترلر این دستگاه به صورت دستی بوده و کندانسور این محصول هم از نوع تیتانیوم طراحی و تولید گردیده است. هم چنین کمپرسور این محصول هم از نوع روتاری طراحی شده که کیفیت بسیار بالایی را دارا خواهد بود. این محصول دارای فشار کاری 12 و هم چنین دبی گذر اب 2-4 متر مکعب در ساعت می باشد.

ویژگی های گرمکن

اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های این محصول هم صحبت و تبادل نظر کنیم باید به این نکته اشاره نمود که این کالا مناسب برای استخر های با حجم 11 تا 35 متر مکعب می باشد. هم چنین اتصالات این محصول هم از نوع رایج 1 ½ بوده که کار را برای نصاب راحت کرده و هم چنین در مواقع خرابی به راحتی می توانید این اتصالات را از بیرون تهیه نمایید. دارا بودن تولید صدای کم و 48 DB هم از دیگر ویژگی های خوب این گرمکن اب به شمار می رود که باعث شده تا از این حیث با دیگر دستگاه های موجود در بازار رقابت شدیدی را داشته باشد. هم چنین فن این دستگاه هم قادر خواهد بود تا با 900 دور در دقیقه کار کرده و به بهترین شکل ممکن این محصول را خنک کند که یک ویژگی خوب و مهم دیگر از این دستگاه به شمار خواهد رفت. هم چنین توان مصرفی فن این محصول هم 30 W خواهد بود که نسبت به کارایی ان بسیار کم می باشد. مصرف برق کلی این دستگاه هم 5.7 امپر خواهد بود.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که این کالا دارای یک سال ضمانت بوده و پنج سال خدمات پس از فروش را دارا می باشد که همین عامل باعث اطمینان خاطر مشتریان عزیز شده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا در صورتی که خودتان قادر نباشید ان را نصب و راه اندازی کنید ، می توانید از شرکت تهران اینتکس درخواست نصاب نمایید تا به بهترین شکل ممکن این محصول را برای شما نصب و راه اندازی نماید. هم چنین اگر این محصول دچار اسیب دیدگی شود و نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد هم می توانید با اطمینان خاطر این فرایند و پروسه را به ما بسپارید. نکته مهم دیگر این است که نصب این دستگاه کاری ساده و اسان بوده و با توجه به دارا بودن دفترچه راهنمای این محصول می توانید به سادگی این کار را انجام دهید.

جمع بندی

گرمکن اب استخر ایمکس مدل HP5.6B2  یک محصول جذاب با کارایی بسیار بالا و کیفیت فوق العاده می باشد که شما با در اختیار داشتن ان قادر خواهید بود به سادگی اب استخر خود را گرم کرده و از ان بهره مند شوید. این کالا هم چنین قیمت ارزانی را هم داراست که با توجه به خصوصیات خوب ان بسیار مهم و کاربردی است. این محصول را شما می توانید هم اکنون از نمایندگی اینتکس در ایران سفارش داده و ان را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...