گرمکن اب استخر برقی هایوارد

hayward-cspa55

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر برقی هایوارد یک محصول فوق العاده است که جایگزین فوق العاده ای برای سیستم های موتور خانه گرمایشی می باشد. این محصول به صورت برقی می باشد و مجهز به ترموستات خواهد بود که از ان می توانید در جهت گرم کردن اب استخر و حتی جکوزی های خود بهره مند شوید. در همین خصوص نیز باید گفت که این محصول قادر است تا حداکثر 70 متر مکعب را به صورت کامل گرم نماید. هم چنین این محصول با توجه به قدرتی که دارد قابل مقایسه با برند های دیگر بوده و با اطمینان خاطر قابلیت مقایسه با نمونه های تا دو برابر بزرگتر از خود را هم دارد. هم چنین بهتر است تا در کنار این محصول اقدام به خرید رسوب زدای اب هم بکنید تا بدون افت کیفیت و راندمان حرارتی بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده کنید. این برند امریکایی بوده و تجهیزات ان نیز مونتاژ شده در کشور های گوناگون دیگر می باشد. علاوه بر این ها این محصول شامل یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هم خواهد بود که با اطمینان خاطر قادر خواهید بود تا ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • ساخت کشور امریکا
  • دارای بازده حرارتی بالاتر از 80%
  • ساخته شده از جنس کوپرونیکل یا استیل
  • مجهز به ترموستات
  • مناسب برای گرمایش جکوزی و استخرهای خصوصی
  • کد محصول : hayward-cspa55

گرمکن اب استخر برقی هایوارد

گرمکن های اب گوناگونی این روز ها در بازار وجود دارد که مردم جهت گرم کردن اب استخر خودشان از ان ها استفاده می کنند. در همین خصوص نیز باید گفت که استفاده از گرمکن های اب برقی هم یک نمونه رایج می باشد. در این مقاله هم سعی بر این داریم تا با توجه به خرید گرمکن اب استخر برقی هایوارد توسط شما مشتریان عزیز ، نقد و بررسی کاملی از این محصول را برای شما شرح دهیم تا با خیال راحت بتوانید این کالا را در سبد خرید خود جای دهید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید این محصول را از نظر ظاهر و شکل و شمایلی که دارد مورد نقد و بررسی قرار دهیم و با توجه به خصوصیات خوب این محصول ابتدا به ظاهر ان بپردازیم. در همین خصوص و با توجه به تصاویر این محصول می توانید مشاهده کنید که این کالا ظاهری مستطیلی شکل داشته و به صورت عمودی بر روی زمین قرار می گیرد. این بدین معناست که شما پس از خرید این کالا می توانید بدون نگرانی این کالا را در فضای بر روی زمین قرار داده و نگران تکان خوردن و یا افتادن ان نباشید. ظاهر اصلی این محصول هم به صورت ساده طراحی شده است که تمام بدنه و بخش های اصلی و کناری این محصول به صورت یکدست سفید رنگ بوده و تنها یک سری علائم بر روی این محصول به چشم می خورد. در بخش سمت چپ این کالا هشدار های مربوطه نمایان است که با دقت باید به ان توجه نمایید. هم چنین بخش جلویی این محصول را هم نام تجاری و لوگو شرکت سازنده این کالا تشکیل داده است. هم چنین یک عدد اهرم جهت کنترل دمای اب و بالا و پایین کردن ان نیز وجود دارد که این کار به صورت دستی انجام می شود. هم چنین یک عدد چراغ هم در بالای این اهرم وجود دارد که نشان دهنده روشن و خاموش بودن دستگاه می باشد.

مشخصات فنی

این سری از گرمکن های هایوارد دارای دو مدل مختلف می باشد که هعر یک خصوصیات مخصوص به خود را داشته و از نظر توان و قدرت با هم تفاوت دارند. در همین خصوص نیز باید گفت که این دو مدل CSPA55 و CSPA11 می باشد. نقطه مشترک هر دو مدل به بحث جنس مخرن های این محصول تعلق می گیرد که هر دو از نوع استیل بوده و ضد زنگ طراحی و تولید شده اند که نشان از کیفیت بالای هر دو مدل دارد. مدل CSPA55 دارای توان مصرفی 5.5 Kw بوده و ولتاژ 230 را دارا می باشد. هم چنین اتصالات و لوله های این محصول نیز از سایز 1 ½ تولید گردیده است. هم چنین مدل CSPA11 هم دارای توان مصرفی 11 Kw بوده و از نظر ولتاژ و هم چنین سایز اتصالات نیز دقیقا شبیه به دیگر مدل این محصول می باشد.

ویژگی های گرمکن

این کالا جایگزین مناسبی برای سیستم های گرمایشی قدیمی بودهو با توجه به ابعاد و خصوصیاتی که دارد هم فضای کمتری را اشغال می کند و هم دارای قدرت بالاتری می باشد. شما با خرید این محصول از شر موتورخانه های گرمایشی قدیمی که شامل دیگ ، پمپ ، ترموستات ، منبع انبساط و مبدل حرارتی هستند راحت شده و همه را یک جا در داخل همین محصول در اختیار خواهید داشت.  این گرمکن مناسب برای استخر های خصوصی و جکوزی بوده و قادر است تا حداکثر 70 متر مکعب را به سادگی پوشش داده و اب گرم را در اختیار شما قرار دهد. این محصول در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و نسبت به دیگر مدل ها از سایز نصف و هم چنین از قابلیت دو برابری بهره مند می باشد.  دارا بودن بازده حرارتی بالاتر از 80 درصد هم از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که شما پس از خرید این محصول بهتر است تا یک سختی گیر و رسوب زدا را در جلوی این محصول قرار دهید تا از افت راندمان کیفیت و حرارتی این محصول بکاهید. هم چنین در خصوص ضمانت این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا پس از خرید شما دارای یک سال ضمانت بوده و پنج سال خدمات پس از فروش را هم دارا می باشد که خیال مشتریان را از این بابت راحت کرده است. هم چنین در مواردی که این محصول دچار اسیب می شود هم می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

جمع بندی

گرمکن اب استخر برقی هایوارد یک محصول فوق العاده با کیفیت در دو مدل مختلف بوده که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و از نظر ابعاد و متراژ هم جواب خوبی را به شما می دهند. راه اندازی اسان و راحت و راندمان کاری و حرارتی بالای این محصول سبب شده تا این گرمکن به یک محصول فوق العاده تبدیل شده و نیاز شما را از این بابت برطرف کند. شما هم می توانید هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...