گرمکن اب استخر حرارتی هایوارد

Hayward-HA

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر حرارتی هایوارد یکی از محصولاتی است که نوع کارکرد ان به این صورت است که گرما را در جهت مخالف انتقال می دهد. این بدین معناست که گرما از جسم با فضای سرد به جسمی با فضای گرم تر انتقال داده می شود که به همین دلیل به راحتی اب استخر شما گرم خواهد شد. در داخل سیکل این گرمکن اب مایع مبرد مایع مبرد در داخل سیکل با گذر از اواپراتور تبخیر شده و پس از ورود به کمپرسور فشار دمای آن افزایش می یابد. پس از ان نیز این مایع مبرد به شیر انبساط فرستاده خواهد شد تا با انبساط آن ، درجه حرارتش کاهش پیدا کند. در انجام این پروسه نیز گرمای زیادی تولید می شود که همین عامل با توجه به جنس این محصول که از نوع تیتانیوم می باشد سبب می شود تا به سرعت گرما به اب انتقال داده شده و در نتیجه اب استخر شما در کوتاه ترین زمان ممکن گرم شود. کمپرسور این محصول نیز از نوع اسکرول می باشد. هم چنین این دستگاه ساخت کشور امریکا بوده و دارای یک سال ضمانت هم خواهد بود که اطمینان خاطر شما عزیزان را در بر دارد. این کالا را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

  • دارای یک سال گارانتی
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • ساخت کشور امریکا
  • دارای بازده حرارتی بالاتر از 80%
  • ساخته شده از جنس کوپرونیکل یا استیل
  • مناسب برای گرمایش جکوزی ، استخرهای خصوصی و ساختمان
  • کد محصول : Hayward-HA

گرمکن اب استخر حرارتی هایوارد

همان طور که می دانید این روز ها برای گرمکردن اب استخر از روش های قدیمی و سیستم های گرمایشی نظیر دیگ و ... استفاده نمی شود و این مدل ها همگی جای خود را به دستگاه ها و گرمکن های اب جدید داده اند. در همین خصوص نیز باید گفت که گرمکن اب استخر حرارتی هایوارد یکی از همین دستگاه ها می باشد که با کیفیت بالا و توان حرارتی فوق العاده خود به بازار عرضه شده است. در همین راستا نیز در ادامه این مطلب به بررسی کامل این محصول خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول در کنار کارایی ان به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است به گونه ای که زیبایی و خلاقیت شرکت سازنده این محصول را می توان به صورت کلی با مشاهده این کالا فهمید. این محصول ظاهری مربعی شکل داشته و از رنگ های گوناگون هم تشکیل شده است. در بخش سقف و بالایی این محصول یک عدد فن قرار گرفته است که با استفاده از ان این دستگاه به راحتی خنک شده و از اسیب دیدن ان نیز جلوگیری می شود. هم چنین این کالا به گونه ای شکل گرفته است که در بخش جلویی ان پنل تغییر دما وجود دارد که به راحتی هم می توانید دمای اب را مشاهده کرده و هم ان را در مدت زمان کوتاهی به حالت دلخواه و دمای مورد نظر تغییر دهید. هم چنین طراحی این محصول نیز ار دو رنگ اصلی صورت گرفته است. بخش جلویی و سقف این محصول ار رنگ کرم شکل گرفته و دیگر قسمت های این محصول را هم رنگ مشکی تشکیل داده است. این موارد همگی نشان از زیبایی و جذابیت این محصول دارد. در خصوص موارد فنی این کالا هم در ادامه بیشتر صحبت خواهیم نمود که مکمل این زیبایی و خلاقیت خواهد بود.

مشخصات فنی

گرمکن اب استخر حرارتی هایوارد دارای یک مدل می باشد که خصوصیات فنی ان هم به گونه ای است که باعث شده تا مشتریان به راحتی به ان اطمینان کنند. در همین راستا نیز باید گفت که این محصول در مدل SHE 1901 طراحی و تولید شده است. این مدل دارای میزان تولید انرژی 19500 W و 66536 BTU می باشد. هم چنین نکته مهم دیگر در کنار این توان حرارتی بالا به مصرف برق این محصول تعلق می گیرد که مقدار کمی بوده و قطعا در کنار این توان بالا به یک اولویت در خرید تبدیل شده است. این محصول دارای مصرف برق 3406 w و یا 13.3 امپر می باشد. منبع تغذیه این محصول هم به صورت 230 v ، 1 ph و 50 hz می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به ابعاد ان تعلق می گیرد که دارای عرض 864 میلی متر ، ارتفاع 940 میلی متر و هم چنین عمق 762 میلی متر می باشد. علاوه بر این ها اتصالات این محصول همگی از نوع 2 اینچ بوده و دبی گذر اب این محصول هم از نوع 3.5-23متر مکعب در ساعت می باشد. گاز مصرفی این محصول R407C بوده و کنترلر این محصول هم از نوع دیجیتال می باشد. هم چنین کندانسور این محصول نیز از نوع تیتانیوم بوده و همین عامل سبب شده تا یک محصول بسیار با کیفیت را شاهد باشیم.

ویژگی های گرمکن

این محصول دستگاهی است که کارکرد ان به این صورت است که گرما را در جهت مخالف حرکت داده و ان را از جسم با فضای سرد به جسم با فضای گرمتر انتقال می دهد. همین عامل سبب می شود تا به سرعت اب استخر شما گرم شده و بهترین گرما را دریافت نمایید. هم چنین کمپرسور این محصول هم از نوع اسکرول می باشد که یکی از بهترین کمپرسور های موجود در بازار خواهد بود. این موارد در کنار این که این محصول ساخت کشور امریکا بوده باعث شده تا مشتریان زیادی ان را در سبد خرید خود جای دهند. هم چنین این کالا در اکثر کشور ها مونتاژ می شود که همین عامل هم یکی دیگر از ویژگی های تولید این محصول می باشد.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

در کنار تمام مواردی که به ان اشاره کردیم این محصول دارای یک سال ضمانت بوده و هم چنین پنج سال خدمات پس از فروش را هم به مشتریان خود ارائه می دهد که خب قطعا این دو مورد نیز از مزایای فوق العاده این محصول به شمار رفته و سبب می شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی اقدام به خرید این گرمکن اب کنید. هم چنین برای نصب و راه اندازی این محصول هم شما می توانید در گام اول به دفترچه راهنمای این محصول مراجعه کرده و با استفاده از ان اقدام به نصب این کالا کنید. هم چنین در صورتی که نتوانستید این فرایند را به درستی انجام دهید می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا این کار را به ما بسپارید. علاوه بر این ها در صورتی که این محصول هم نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید این کار را هم به ما بسپارید تا در اسرع وقت محصولی با کیفیت ابتدای خرید به شما تحویل دهیم.

جمع بندی

گرمکن اب استخر حرارتی هایوارد یک محصول فوق العاده خاص و مقاوم بوده و با کیفیت فوق العاده به بازار عرضه شده است. قیمت فوق العاده ارزان این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود که با خیال راحت می توانید ان را خریداری کرده و تحویل بگیرید. این کالا هم اکنون از طریق سایت فروشگاه اینتکس موجود می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...