گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-1000

CR110-1000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-1000 یکی از تولیدات فوق العاده ای است که در رقابت با سایر رقبای خود از توان حرارتی فوق العاده و بدنه ای مقاوم بهره مند بوده و از این حیث نیز با قدرت با ان ها مواجه شده است. در ابتدا باید گفت که این محصول ساخت کشور کره بوده و دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. هم چنین این کالا دارای قابلیت اب سرد و اب گرم بوده و می تواند به صورت دلخواه دمای مد نظر شما را فراهم سازد. دارا بودن ابعاد کوچک این محصول نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث شده تا نگران جای دادن ان در فضای خاصی نمی باشید. هم چنین این کالا ساخته شده از بدنه استیل بوده و از این حیث نیز مقاومت بالایی دارد و به صورت ضد زنگ طراحی و تولید گردیده است. این محصول هم چنین دارای توان حرارتی 500000 KCAL/HR بوده و با فشار کاری 30 بار کار می کند. تمام این موارد نشان دهنده کیفیت بی نظیر این محصول و قدرت بالای ان دارد که از طریق نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • ساخت کشور کره
  • راندمان بیش از 95 درصد
  • جنس استینلس استیل
  • دارای یک سال گارانتی
  • ده سال خدمات پس از فروش
  • توان حرارتی :500000 Kcal/Hr
  • قیمت مناسب و بازدهی بالا
  • کد محصول : CR110-1000

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-1000

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-1000  را هم باید در دسته محصولاتی جای داد که با قابلیت های فراوانی که دارد باعث شده تا هر فردی با خیال راحت بتواند به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول با توان حرارتی خوب و هم چنین بازدهی و راندمان کاری بالا باعث شده تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنید. ما نیز سعی داریم تا در این مقاله به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با خیال راحت این کالا را خریداری نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

شرکت کومر با توجه به دیدگاهی که به محصولات خود دارد سعی بر این داشته تا در طی این سال ها تمام محصولات خود را به صورت یک شکل به بازار عرضه کند و در همین خصوص نیز سعی بر این داشته تا در کنار ظاهر یکنواختی که به محصولات خود داشته است ، تنها در موارد تخصصی و خصوصیات فنی ان ها تغییرات را اعمال کند. در همین خصوص باید عنوان کرد که اگر به تصویر این محصول دقت کنید می توانید به این نکته پی ببرید که ظاهر این محصول به صورت ایستاده بوده و مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. هم چنین در قسمت بالا و پایین این محصول در هر بخش دو قسمت برای ورودی و خروجی اب این محصول به چشم می خورد که به راحتی می توانید اتصالات مربوطه را به این بخش متصل کرده و اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ ان است که به صورت بی رنگ و با ظاهری استیل طراحی شده است و همین عامل باعث شده تا این کالا از اسیب های احتمالی در امان باشد و رنگ ان هم به هیچ عنوان تغییر نکند. این مواردی که در این قسمت گفته شد همگی از خصوصیات بارز و فوق العاده این محصول در بخش ظاهر و ارگونومی ساخت می باشد.

مشخصات فنی

یکی دیگر از موارد مهم دیگر در کنار ظاهر این محصول که قطعا اولویت بیشتری هم نسبت به دیگر خصوصیات این محصول دارد ، مشخصات فنی این گرمکن اب است. این محصول با دارا بودن توان حرارتی 500.000 kcal/hr یکی از گرمکن های پر قدرت موجود در بازار است. علاوه بر این ها این کالا با فشار کاری 30 bar کار می کند که قطعا این مورد هم یکی از ویژگی هایی است که در اکثر محصولات شرکت کومر یکسان خواهد بود. نکته مهم دیگر در بخش فنی این کالا به دبی اب مصرفی ان تعلق می گیرد که 10000 لیتر در ساعت می باشد. هم چنین دارا بودن 51 صفحه هم یک مشخصه فنی خوب دیگر این محصول است.

ویژگی های گرمکن

در ابتدا اگر بخواهیم به ویژگی های این محصول اشاره کنیم باید عنوان نمود که این کالا دارای سایز ورودی و خروجی اتصالات 2 اینچ می باشد. این مورد باعث شده تا در صورت اسیب دیدن اتصالات این محصول در گذر زمان بتوانید به سادگی ان ها را تهیه کرده و جایگزین نمایید. هم چنین این کالا تنها 27.8 کیلو گرم وزن دارد که قطعا در مقایسه با عملکرد فوق العاده این محصول وزن کمی می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به ابعاد ان بر می گردد که دارای ضخامت 151 میلی متر ، طول 480 میلی متر و همین طور عرض 230 میلی متر می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که بدنه این گرمکن اب هم از نوع استینلس استیل طراحی و تولید گردید است که یک مدل فوق العاده بوده و در مقایسه با رقبای خود در دیگر شرکت ها از توان حرارتی بی نظیری بر خوردار می باشد. هم چنین دارا بودن بازدهی بالا و همین طور راندمان کاری خوب این محصول هم از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود که باید به ان ها هم اشاره می کردیم.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

نکته مهم دیگری که قطعا ذهن مشتریان را به خود مشغول کرده است ، بحث تعمیرات و ضمانت این محصول می باشد که قطعا با توجه به هزینه ای که برای خرید این محصول می پردازید توقع دارید که یک کارکرد فوق العاده را هم از ان شاهد باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول دارای ضمانت یک ساله بوده و ده سال خدمات پس از فروش را هم دارا می باشد که می توانید با اطمینان خاطر ان را خریداری کنید. هم چنین نصب این محصول و راه اندازی ان کاری ساده و اسان بوده و خودتان هم می توانید در مدت زمان کوتاهی این فرایند را انجام دهید. در خصوص تعمیرات این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که معمولا دستگاه های شرکت کومر به راحتی دچار اسیب نمی شوند و اگر شرایط کلی را در هنگام نصب رعایت کنید و از صافی استفاده نمایید ، معمولا هیچ گونه اسیبی به این دستگاه شما وارد نخواهد شد. البته در صورت خرابی هم می توانید ان را به شرکت تهران اینتکس بسپارید تا در اسرع وقت اقدام به تعمیر ان کرده و خیال شما را راحت کنند.

جمع بندی

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-1000 یک محصول خوب ، دارای بدنه مقاوم ، بازدهی بالا و راندمان حرارتی فوق العاده می باشد که با قیمت بسیار ارزان در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار عرضه شده است. شما نیز اگر قصد خرید یک گرمکن اب را دارید می توانید این محصول را هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...