گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-600

CR110-600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-600 یک کالای فوق العاده جذاب است که با دارا بودن توان حرارتی بی نظیری که دارد باعث شده تا یک خرید هوشمندانه و خوب به شمار برود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که شما می توانید به سادگی در مدت زمان کوتاهی این کالا را نصب و راه اندازی نمایید که از خصوصیات خوب این گرمکن به شمار می رود. هم چنین دارا بودن وزن کم و همین طور اشغال فضای کوچک باعث شده تا از این حیث هم دارای مزیت باشد. در کنار این موارد باید گفت که از این محصول علاوه بر استخر و جکوزی می توانید برای ابگرم واحد های مسکونی هم استفاده نمایید که باید در هنگام خرید به ازاء هر واحد 300 لیتر ظرفیت را در نظر بگیرید و اقدام به خرید نمایید. هم چنین این محصول دارای گرمایش و سرمایش به صورت هم زمان بوده و توان حرارتی ان هم به راحتی قابل کنترل و تغییر می باشد که یک ویژگی خوب دیگر به شمار می رود. این محصول با راندمان کاری بالای 95 درصد باعث شده تا از این بابت هم به یک محصول شگفت انگیز تبدیل شود. هم اکنون این گرمکن اب از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

  • بدنه ای از جنس استیل
  • تعداد صفحات : 31
  • توان حرارتی : 300.000 Kcal/Hr
  • با ابعاد 95*230*480 میلی متر
  • بازدهی بالا
  • قیمت مناسب
  • دارای یکسال گارانتی
  • ده سال خدمات پس از فروش
  • کد محصول : CR110-600

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-600

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-600 یک محصول بی نظیر با قیمت بسیار ارزان و فوق العاده است که با کارایی خوبی که از خود به نمایش گذاشته است باعث شده تا مشتریان به سراغ دیگر محصولات نرفته و برای خرید دست بر روی این محصول بگذارند. خصوصیات و ویژگی های فنی این محصول هم مزید بر علت شده است تا در مقایسه با سایر محصولات به جرات با فاصله از ان ها پیشی بگیرد. در همین رابطه نیز ما تصمیم گرفتیم تا به نقد و بررسی کامل این محصول بپدازیم تا افرادی که قصد خرید این کالا را دارند با اگاهی کامل ان را خریداری کنند...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا در کنار تمام ویژگی های فنی و مشخصات خوبی که یک محصول دارا می باشد ، شکل و شمایل ان هم مورد سوال خواهد بود و قطعا اولویت به حساب می اید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا با ظاهری ساده و مستطیلی شکل که دارا می باشد و هم چنین با بهره گیری از کناره های گرد باعث شده تا هم به زیبایی این محصول افزوده شود و هم بتوانید به راحتی ان را در فضای مورد نظر خود قرار دهید. علاوه بر این ها مجراهای ورودی و خروجی این محصول نیز به گونه ای گرد و کوچک طراحی شده است که با اتصالات رایج می توانید ان را در کمترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به وجود راهنما بر میگردد که بر روی این محصول چسبانده شده است تا اطلاعات کاملی از این محصول داشته باشید و با خیال راحت بتوانید ان را راه اندازی کنید. هم چنین کارایی این محصول هم بسیار ساده بوده و به محض این که ان را نصب کردید می توانید اقدام به شروع کار این گرمکن نمایید تا در زمان بسیار کمی اب گرم را برای شما فراهم کند.

مشخصات فنی

از بخش طراحی و ارگونومی ساخت این محصول که بگذریم می توانیم به بخش مشخصات فنی این محصول بپردازیم که به جرات مهم ترین بخش در این مقاله خواهد بود و با دانستن ان می توانید هم به خصوصیات این محصول پی برده و هم به راحتی با توجه به استخری که دارا می باشید می توانید بسنجید که این محصول به درد شما خواهد خورد یا خیر. در همین راستا باید در ابتدا عنوان کرد که این کالا دارای 31 صفحه می باشد که باعث شده تا راندمان حرارتی این محصول بالاتر رفته و با سرعت بیشتری اب گرم مصرفی را تامین کند. هم چنین دبی اب مصرفی این محصول هم 6000 لیتر در ساعت می باشد. در کنار این موارد به بخش سایز لوله های این محصول می رسیم که دارای ورودی و خروجی اب سرد و گرم با سایز 1 ½ خواهد بود و به راحتی می توانید ان را نصب و راه اندازی نمایید. هم چنین فشار کاری 30 bar و همین طور توان حرارتی 300.000 kcal/hr این محصول هم نشان از قدرت بی نظیر این محصول دارد.

ویژگی های گرمکن

مهم ترین ویژگی این محصول در کنار خصوصیات فنی که به ان اشاره کردیم ، به بدنه و جنس ان تعلق می گیرد که ساخته شده از نوع استیل بوده و با خیال راحت می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ان را نصب و راه اندازی نمایید. هم چنین این محصول در ابعاد بسیار کوچکی هم طراحی و تولید شده است که اگر بخواهیم به ان اشاره کنیم باید عنوان کرد که دارای طول 480 میلی متر ، عرض 230 میلی متر و هم چنین ضخامت 95 میلی متر می باشد. هم چنین این محصول تنها 17.73 کیلو گرم وزن دارد که در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار سبک وزن تر خواهد بود.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

در کنار تمام مواردی که به ان اشاره کردیم این محصول با دارا بودن یک سال ضمانت و هم چنین ده سال خدمات پس از فروش باعث شده تا به راحتی بتوانید ان را در سبد خرید خود قرار داده و اطمینان حاصل نمایید که این محصول هیچ گونه اسیبی نخواهد دید و هم چنین در صورت اسیب دیدن هم می توانید ان را به شرکت بسپارید تا در اسرع وقت ان را تعمیر کرده و به صورت نو و تمیز ان را به شما ارائه کنند. علاوه بر این ها این محصول در صورتی که نتوانید ان را نصب و راه اندازی نمایید هم می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا به راحتی و در اسرع وقت به محل شما حضور یافته و این کالا را برای شما راه اندازی کنند. همین موارد است که اطمینان خاطر مشتریان را به همراه خواهد داشت.

جمع بندی

گرمکن اب استخر حرارتی کومر مدل CR110-600 یکی دیگر از تولیدات شرکت قدرتمند کومر در زمینه گرمکن های اب استخر می باشد که می توانید از ان برای گرم کردن اب استخر ، جکوزی و هم چنین اب واحد های مسکونی هم استفاده نمایید تا اب گرم را به خانه خود ببرید. این کالا هم اکنون قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس بوده و می توانید با قیمت ارزان ان را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...