گرمکن اب استخر هایوارد مدل H400

hayward-H400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گرمکن اب استخر هایوارد مدل H400 هم از دیگر سری تولیدات شرکت هایوارد است که ساخت کشور امریکا بوده و سعی شده تا در ساخت ان از بهترین متریال ممکن استفاده شود. در همین خصوص هم اگر بخواهیم صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که این گرمکن ساخته شده از نوع کوپرونیکل می باشد. هم چنین تمام اتصالات این گرمکن اب هم از نوع ضد خوردگی CPVC می باشد که با خیال راحت می توانید به ان اطمینان نمایید. هم چنین این محصول قادر است تا حجم 160 متر کمعب استخر را به صورت کامل پوشش داده و اب ان را گرم نماید. توان حرارتی این محصول نیز 100000 KCAL/H می باشد که توان بالایی است. هم چنین مقدار گرمایش ورودی این محصول هم 400000 Btu/hr خواهد بود. هم چنین نصب و راه اندازی این محصول نیز کار اسانی بوده و اتصالات گاز این گرمکن هم از نوع 3/4 می باشد. شما هم چنین نیاز نیست نگران فضای قرار گیری این محصول باشید و با خیال راحت می توانید به دلیل داشتن ابعاد کم ان را در جای مناسب قرار دهید. ارتفاع این گرمکن 60 سانتی متر ، عرض ان 90 سانتی متر و هم چنین طول این محصول هم 72 سانتی متر خواهد بود. این کالا هم اکنون با قیمت عالی توسط فروشگاه اینتکس قابل خرید می باشد.

  • مشعل تمام استیل
  • جنس هیتر از کوپرونیکل
  • اتصالات ضد خوردگی CPVC
  • دارای بازده حرارتی بالاتر از 80%
  • دارای یک سال گارانتی
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • ساخت کشور امریکا
  • مناسب برای گرمایش جکوزی و استخرهای خصوصی
  • کد محصول : hayward-H400

گرمکن اب استخر هایوارد مدل H400

این روز ها در بین محصولات و گرمکن های اب موجود در بازار مقایسه های متععدی از تمامی جهات صورت می گیرد . همین امر هم سبب شده تا مشتریان بدون اطلاعات اقدام به خرید یک کالا نکرده و همیشه با دانایی کامل راجب خصوصیات ان محصول ، ان را در سبد خرید خود جای دهند. در همین خصوص نیز گرمکن اب استخر هایوارد مدل H400 یکی از همین محصولاتی است که با کیفیت بالای خود جای هیچ گونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشته است و با تمام رقیبان خود به راحتی رقابت کرده است. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این کالا را از تمامی جوانب مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا ظاهر یک محصول در کنار موارد فنی و ویژگی های ان یک مورد مهم و اساسی به شمار می رود. ظاهر در کنار ابعاد و همین طور کاربر پسند بودن یک محصول تکمیل شده و با این موارد است که کاربران می توانند یک محصول را به راحتی خریداری نمایند. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این محصول با بهره گیری از شکل و شمایل زیبا و در عین حال ساده و کاربر پسند خود توانسته از این حیث هم جلب توجه کرده و رتبه خوبی را به دست اورد. هر دو سمت کناری این کالا از رنگ یکدست مشکی طراحی و تولید شده است و بخش میانی این محصول نیز به صورت یکدست کرم رنگ می باشد. دارا بودن مجرای ورودی و خروجی اب در بخش سمت راست این محصول و هم چنین صفحه نمایش دیجیتالی این کالا در بخش مرکزی این کالا نیز سبب شده تا هر فردی با خیال راحت بتواند با دیدن این محصول مجذوب ان گردد. هم چنین قرار دادن محفظه هایی برای انجام کار هواگیری این محصول و همین طور راحتی حمل و نقل این کالا هم از دیگر ویژگی های خوب این گرمکن اب به شمار می رود. هم چنین بر روی بدنه این محصول و به صورت لاتین راهنمای کاملی از استفاده صحیح از این کالا هم نقش بسته است که پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده حتما ان را هم مطالعه نمایید. البته دیگر ویژگی های خوب این محصول و هم چنین نحوه کارکرد این کالا به صورت کامل در داخل دفترچه راهنمای این محصول وجود دارد که پیشنهاد می کنیم ان را هم مطالعه نمایید.

مشخصات فنی

مشخصات فنی یک محصول یکی از مهم ترین مواردی است که هر فردی با دانستن کامل ان می توان اقدام به خرید کالای مد نظر خود کند. برای مثال اگر شما استخری با حجم اب 160 متر مکعب را دارا می باشید این کالا یک خرید ایده ال برای شما به حساب امده و نیاز شما را به صورت کامل برطرف می کند. هم چنین قدرت موتور این محصول هم 2 HP بوده که این عامل هم نشان از قدرت بالای این گرمکن دارد. علاوه بر این ها این محصول دارای 15 متر شلنگ و همین طور 8 متر دسته جارو می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به توان حرارتی ان تعلق می گیرد که دارای توان 100000 KCAL/H بوده و هم چنین INPUT این محصول هم 400000 BTU/HR می باشد. تمام این موارد نشان از قدرت فوق العاده این کالا دارد. علاوه بر این ها شما برای نصب و راه اندازی این محصول می توانید از لوله کشی با سایز 1 ½ استفاده کرده و همین طول اتصالات گاز این محصول را هم از نوع ¾ در نظر بگیرید که هر دوی این موارد ابعاد رایجی می باشند. دارا بودن ارتفاع 60 سانتی متر ، عرض 90سانتی متر و هم چنین طول 72 سانتی متر هم نشان دهنده رکوچک بودن و کم جا گیر بودن این محصول دارد.

ویژگی های گرمکن

یکی از ویژگی های خوب این گرمکن اب استخر دارا بودن شیر یک طرفه و هم چنین اتصالات مربوطه می باشد که باعث شده تا شما نیاز به خرید جداگانه ان ها نداشته باشید و با خیال راحت از همین موارد جهت نصب و راه اندازی این کالا استفاده نمایید. هم چنین این محصول از مشعل تمام استیل طراحی شده و هیتر این کالا هم از نوع کوپرونیکل طراحی و تولید شده است که جنسی مقاوم می باشد. در تکمیل این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که اتصالات این محصول هم همگی از نوع ضد خوردگی CPVC طراحی و تولید شده است که خیال شما را از این بابت هم بسیار زیاد راحت کرده است. تمام این موارد باعث شده تا شما با دانستن و علم به ویژگی های خوب این محصول اقدام به خرید ان کنید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

یکی دیگز از موارد مهمی که باید در خصوص این محصول بدانید نحوه گارانتی و مدت زمان ان است. معمولا در مواقعی که این محصول دچار اسیب می شود شما می توانید از گارانتی یک ساله ان استفاده کرده و نگران تعمیر ان نباشید. هم چنین دارا بودن پنج سال خدمات پس از فروش هم از دیگر موارد مهمی است که باعث اطمینان خاطر مشتریان عزیز شده است و با خیال راحت این محصول را خریداری می کنند. شما هم اگر در هنگام نصب با مشکل بر خورد کردید می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا با اطمینان خاطر بهترین مشاوره ممکن را به شما ارائه دهند.

جمع بندی

گرمکن اب استخر هایوارد مدل H400 یک محصول با دوام و بی نظیر از نظر توان حرارتی و قدرت می باشد که با دارا بودن ضمانت و همین طور خدمات پس از فروش باعث اطمینان خیال مشتریان عزیز شده است. این کالا با قیمت مناسب و ارزان و تحویل سریع درب منزل هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...