انواع بین بگ

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

انواع بین بگ

بین بگ از مجموعه محصولات دوست داشتنی و بسیار پر طرفدار می باشد که به تدریج در خانه های ما می تواند جای مبل های چوبی سنتی را بگیرد . گرچه این محصولات به نوعی مبل های راحتی به حساب می آیند و در بسیاری از خانه ها و محیط کاری برای استراحت استفاده می شوند . بین بگ دارای سبک ها و مدل های بسیاری می باشد که از نظر طراحی ساخت و همچنین رنگبندی دارای تنوع بسیار گسترده هستند و به همین خاطر می توانیم تضمین دهیم که دست خالی از بازار این محصولات خارج نخواهید شد . در ادامه این مقاله قصد داریم به یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان بین بگ بپردازیم ، بله درست حدس زدید برند اینتکس . بین بگ شنی اینتکس یکی از پر فروش ترین نمونه های بین بگ در جهان می باشد که این فروش فوق العاده به دلیل کیفیت ساخت بالا و مدل های جوان پسند می باشد .

بین بگ به نام های دیگر نیز شناخته می شود که از جمله پر کاربردترین این نام ها می توان به هپی چیر و بین بگ نیز اشاره داشت که در واقع همان بین بگ بزرگ و چند نفره می باشند . جالب است بدانید که صنعت تولید بین بگ در ایران نیز به سرعت در حال پیشرفت است و نمونه های داخلی این محصولات را می توانید تهیه کنید که به طبع برای کسانی که برند های جهانی را استفاده می کنند و به نوعی عاشق کالای برند و لوکس هستند جذابیت های استفاده از بین بگ اینتکس را نخواهد داشت . جالب است بدانید که مبل های شنی علاوه بر نمونه های یک نفره در ظرفیت های دو و سه نفره نیز تولید می شوند و در این خصوص محدودیتی ندارند و به همانند مبل های چوبی می توانید از آن ها برای پذیرایی نیز استفاده کنید .

بین بگ دو نفره اینتکس

یکی از نمونه های پرطرفدار بین بگ ، بین بگ دو نفره می باشد که توسط برند اینتکس نیز به تولید رسیده است . بین بگ دو نفره اغلب در محیط های کاری وهمچنین پذیرایی خانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و لذت استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری را برای شما دو چندان می کند . ابعاد این مبل ها بزرگ می باشد و می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال قرار بگیرد و از نظر قابلیت تحمل وزن نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد . قابلیت تحمل وزن بین بگ دو نفره اینتکس به 280 الی 300 کیلو گرم می رسد و در واقع فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد و این بالا بودن تحمل وزن به دلیل استفاده از یونولیت های مخصوص خرد شده است که فشار های بالا را به راحتی مهار می کنند . خرید بین بگ دو نفره اینتکس از نظر قیمتی نیز می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد و قیمت آن کمی بالاتر از مدل های یک نفره این محصول است . در این جا باید اشاره داشته باشیم که مدل های سه نفره و حتی چهار نفره مبل های شنی نیز در کمپانی های مطرح تولید می شوند که البته کمی کمیاب هستند و به سفارش های مخصوص می توانید آن ها را خریداری کنید .

بین بگ لاکچری اینتکس

مبل های شنی لاکچری امروزه دارای طرفداران بسیاری در سطح ایران می باشند و برای خانه های مدرن تر به کار گرفته می شوند . جوانان در میان دوست داران این مدل از بین بگ بیشتر به چشم می خورند و این محصولات می توانند بهترین کاربرد را برای اتاق های آن ها به منظور پذیرایی و یا استراحت داشته باشند . ظاهر این مبل ها به صورت اسپرت می باشد و با توجه به ابعادی متنوع کوچک ، متوسط و بزرگی که دارند حتی این قابلیت را برای شما فراهم می آورند که بتوانید به صورت خوابیده از آن ها استفاده کنید . قیمت این مبل ها به در رده های قیمتی مختلفی وجود دارد و یکی از نکات حائز اهمیت این می باشد که این نوع بین بگ در داخل ایران توسط تولیدی بین بگ اینتکس تهران عرضه می شود و این فروشگاه قابلیت سفارشی سازی بین بگ را برای شما به وجود آورده است . به این صورت که شما می توانید رنگبندی بین بگ خود را مشخص کنید و همچنین از میان جنس های بدنه چرمی ، مخمل و یا پارچه ای یکی از برگزینید و ظرفیت یک نفره و دو نفره را انتخاب کنید و به این صورت بین بگ دلخواه خود را داشته باشید . قیمت این محصولات سفارشی شده تقریبا به همانند قیمت بین بگ معمولی می باشد و در واقع این قابلیت سفارشی بودن به دلیل دسترسی شما با تولیدی اصلی است و برای این امر می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش ابتدایی و انتهایی همین وب سایت با مشاورین ما تماس بگیرید .

بین بگ اینتکس ارزان

در خصوص بین بگ شنی ارزان با توجه به سابقه فعالیتی که در این زمینه داریم باید بگوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و می تواند ریشه در بسیاری از مسائل داشته باشد مگر اینکه به طور مستقیم با تولیدی این محصولات در ارتباط باشید و به این صورت بتوانید با حذف واسطه ها محصول را با قیمت های پایین تر از تولید کننده خریداری کنید . هر کدام از دلیل های دیگر شاید برای شما در طولانی مدت دردسر ساز باشد ، زیرا تولید کنندگان مجبور هستند برای ارزان تر شدن قیمت از متریال های بی کیفیت و درجه دو استفاده کننده تا قیمت نهایی را کاهش دهند و به همین خاطر طول عمر پایین و کیفیتی که از بین بگ اینتکس انتظار دارید را نمی بینید . توصیه می شود برای جلوگیری از خرید محصولات درجه دو سعی در این داشته باشید تا بین بگ را از مراکز معتبر و نمایندگی های شناخته شده تهیه نمایید .

قیمت خرید بین بگ اینتکس

همانطور که در بخش های گذشته عرض کردیم مبل های شنی دارای ظرفیت های یک تا سه نفره ، جنس بدنه مختلف و مدل های متنوعی می باشد که همه این مسائل در کنار یکدیگر باعث شده است تا نتوان قیمتی یکسان را برای همه مدل ها در نظر گرفت . در این مقاله به بررسی جامع بین بگ های شنی اینتکس می پردازیم و هدف یک بین بگ خاص نیست که بتوانیم قیمت دقیق را برای آن اعلام نماییم به همین خاطر پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت دقیق مبل های شنی اینتکس به دسته بندی بین بگ در همین وب سایت مراجعه کرده و قیمت دقیق را به همراه اطلاعات تکمیلی و تصاویر محصول مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عرضه بین بگ اینتکس در جدیدترین مدل ها کرده است که این مدل ها با ارزان ترین قیمت به دست مشتریان می رسد . در پایان نیز برای برخورداری از هر گونه مشاوره پیش از خرید می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی اینتکس تماس بگیرید .

دسته‌بندی