انواع تشک بادی

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

انواع تشک بادی

ارزان ترین قیمت فروش تشک بادی اینتکس ارزان در مرکز خرید تشک بادی و نمایندگی اینتکس در ایران با لیست قیمت تشک بادی خوشخواب بروز از سایر فروشگاهها و مدل های مختلف تشک بادی چند کاره و 5 کاره پلاستیکی با رویه جیر تولید کننده تشک بادی داخل ماشین با تخفیف ویژه با ۲ سال ضمانت معتبر پمپ برقی در فروشگاه اینترنتی و نمایندگی تشک های بادی اینتکس در ایران در انواع مدلهای طبی وی بیمار یا مسافرتی با کمترین و پایین ترین قیمت شرکتی در تهران اینتکس ، تشک بادی کودک air mattress ، یک وسیله کاربردی با ظاهر زیبا ، کم جا ، سبک و راحت با قابلیت حمل و نقل آسان میتواند یک همراه خوب و همیشگی برای استفاده های گوناگون مورد استفاده قرار گیرد ، از این محصولات میتوانید در محل کار ، سفر ، اتاق خواب ، خوابگاه های مختلف ، هتل ها ، و میهمان سراها استفاده نمایید. از لحاظ پزشکی نیز میتوانید با مشاوره پزشک خود از این محصولات برای رفع بیماری و درمان یا حتی پیشگیری از بیماریهای مفصلی و استخوان درد استفاده نمایید.

تشکهای بادی کمجا و چند منظوره و مواج یا ساده جهت استفاده های دائمی در اتاق خواب و محل کار ، تشکبادی برای دیسک کمر و آرتروز بسیار مناسب است و پزشکان ارتوپد آنرا تایید نموده اند که اسامی آنها در توضیحات محصولات ذکر شده است ، بسیار کوچک و کم حجم میباشند و وزن بسیار سبکی دارند و براحتی میتوان آنرا با خود حمل کرد ، نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند و استفاده از آنها خوابی آرام و لذت بخش را نوید میدهند ، تشک بادی دو نفره و یک نفره بهترین جایگزین رختخواب ها با حجم بالا هستند و مناسب برای میهمان ها جهت استراحت شبانه میباشند ، بهترین نوع و بهترین مدل محصولات و تشک بادی اینتکس . چنانچه نیاز به مشاوره خرید تشک بادی دارید با ما تماس بگیرید. برای دیدن فیلم تشک بادی و ویدیو های مربوط به آن میتوانید روی آیکون ویدیو های تشک خواب بادی کلیک کنید.

مرغوبترین محصولات با برند اینتکس و تشک بادی bestway میباشد . برای خرید حضوری میتوانید به محل فروشگاه اینتکس مراجعه فرمایید، طریقه استفاده از بهترین مارک تشک بادی را توضیح میدهیم ، قبل از استفاده از آن حتما" زیر تشک را تمیز کرده و اشیاء ریز را از زیر آن پاکسازی کنید ، از جامپ کردن روی تشک خودداری کنید ، در کنار بخاری یا شومینه استفاده نشود ، در هنگام جابجا کردن مراقب لبه های تیز دیوار یا اشیاء برنده باشید ، رعایت این نکات در استفاده دراز مدت و طول عمر تشک بادی بسیار تاثیر گذار است. این محصولات از نرمی و راحتی بخصوصی برخوردار هستند که استفاده از آنها قابل مقایسه با هیچ نوع تشکی نیست و بسیار کاربردی می باشند. ویژگی های تشک بادی اینتکس عبارتست از : سبک، قابل حمل جهت استفاده در اتومبیل یا چادر های سفری ، محل کار ، خوابگاه و ... سفر، تشکهای کمپینگ و مصارف کوهپيمایی و طبيعت گردی میباشند . با امکان سیار بودن خود میتوانند بهترین وسیله برای حمل آسان به جای تخت همیشه همراه شما باشد و بخاطر وزن کم و کوچک بودن بسه بندی یک وسیله خواب عالی و در عین حال ارزان در هر شرایطی همراه با فرد باشد ، تمامی سنین میتوانند از این محصولات استفاده کرده و محدودیت سنی ندارند ، تشک های اینتکس و بست وی را میتوانید در کمتر از ۱ دقیقه باد کرده و استفاده کنید ، قبل از استفاده از این محصولات حتما راهنمای استفاده از آنرا در بخش مقالات مطالعه نمایید و نحوه استفاده از آن را در این بخش مشاهده نمایید.

همواره برای استراحت کردن و خوابیدن به خصوص خواب های شبانه که مدت زیادی را در حالت دراز کشیدن و خوابیدن می گذرانیم ، داشتن یک تشک نرم و طبی می تواند خوابی بهتر و با کیفیت تر را برای ما به همراه داشته باشد . به همین دلیل است که در طی سال ها ، تشک ها و تخت ها طراحی های مختلف و متنوعی را به خود دیده اند تا در نهایت بهترین و مناسب ترین تشک ها از نظر آرگونومیک تولید شوند که سطحی نرم و طبی را داشته باشند . با توجه به اینکه بیش از یک سوم عمر ما در خواب سپری می شود ، بهتر است که در انتخاب تشک دقت داشته باشیم . تشک بادی از جدید ترین و مناسب ترین تشک ها برای استراحت کردن و خوابیدن می باشد که می توانید استفاده کنید . با خرید تشک بادی شما می توانید از آن ها به صورت موقتی و یا دائمی استفاده کنید . ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد این محصولات باعث شده است تا بسیار محبوب شوند . 

معرفی تشک بادی

تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است ، یک نوع تشک طبی و انعطاف پذیر است که به صورت بادی طراحی شده و می تواند برای دراز کشیدن و خوابیدن های ما در طول شبانه روز مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به اینکه این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند ، مطمعنا بدنه آن ها و سطح آن ها بسیار نرم بوده و می تواند با فرم پذیری بسیار عالی خود به یکی از بهترین تشک ها برای استراحت کردن تبدیل شود . تنوع در تشک های بادی نیز بسیار زیاد بوده و با توجه به اینکه شرکت های زیادی از جمله اینتکس ، بست وی ، ایروبد ، کلمن ، کینگ کمپ و ... اقدام به تولید این محصولات بادی بی نظیر می کنند ، تنوع ظاهری و البته ابعادی در آن ها بسیار بوده و به همین جهت نیز می توانید در خرید تشک بادی ، بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و از آن ها استفاده کنید . در ادامه با نحوه تولید و جنس تشک بادی آشنا خواهید شد . 

تولید تشک بادی

تشک های بادی از جنسی به نام پی وی سی ساخته می شوند . یعنی اغلب محصولات و تشک بادی اورجینال از این جنس ساخته شده اند و با بررسی هایی که فروشگاه اینتکس نسبت به تولیدات تمامی برند ها و تشک های ساخته شده دارد ، به این موضوع پی برده است که بهترین تشک های بادی از این جنس ساخته شده اند و کیفیت ساخت محصولاتی که از لایه های پی وی سی ساخته شده اند بسیار بالاست . البته این پی وی سی از لایه های نسبتا نازک ولی با دوام پی وی سی می باشند که بسیار انعطاف پذیری خوبی داشته و باعث شده اند تا تشک های بادی در عین حال که با دوام و مقاوم هستند به خوبی انعطاف لازم را از خود نشان دهند ، به همین دلیل است که با خیالی راحت می توانید هر نوع تشک بادی را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . تشک های بادی بیشتر به صورت چند لایه ساخته می شوند و اگر به صورت تخصصی به ساخت آن ها توجه داشته باشید متوجه خواهید شد که لایه های داخلی آن ها به صورت مشبک یا استوانه ای و ... طراحی شده اند و از الیاف هایی نیز برای مقاوم کردن هر چه بیشتر تشک های بادی استفاده شده است . اکثر تشک های بادی دارای رویه ای مخملی و جیر هستند که سطح تشک را به مراتب نرم تر و لطیف تر کرده است . 

انواع تشک بادی

تشک بادی به طور کلی از نظر ابعاد و ظرفیت به دو دسته تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره تقسیم می شوند . به همین دلیل شما می توانید بر اساس نیاز خود مدل های یک نفره و یا دو نفره را خریداری کنید . ابعادی که برای ساخت تشک بادی در نظر گرفته می شود کاملا استاندارد ساخته شده اند . به همین دلیل نیز تمامی افراد به خصوص بزرگسالان می توانند بدون نگرانی تشک های بادی خود را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنند . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس که بزرگترین فروشگاه تشک بادی در ایران است ، انواع تشک های بادی یک نفره و دو نفره را مشاهده کنید . از نظر رنگبندی تشک های بادی بسیار متنوع هستند و شما می توانید مدل های مد نظر خود را انتخاب و آن ها را خریداری کنید . همچنین تشک های بادی ممکن است از رویه های مواج با تکنولوژی های مختلف و ظاهر های متفاوت برخوردار باشند که این طراحی به سبب انعطاف پذیری هر چه بهتر تشک بادی طراحی شده اند . برخی دیگر از تشک های بادی نیز دارای بالش بادی سرخود بوده و برخی دیگر نیز این ویژگی ها را ندارند . 

ویژگی های تشک بادی

تشک های بادی ویژگی های بسیار عالی دارند که باعث شده است تا اینچنین محبوب شده و در کشور نیز از آن ها استفاده فراوانی شود . در مطالب گذشته به برخی از ویژگی های تشک بادی اشاره هایی شد که می توان به نرم بودن و طبی بودن این تشک ها اشاره کرد . ولی تشک های بادی به دلیل سبک بودن و قابلیت حمل خود به آسانی می توانند در هر جایی استفاده شوند . وزن تشک بادی بسیار سبک است و راه اندازی آسان آن به شما اجازه می دهد تا به آسانی آن را به هرجایی برده و در کمترین زمان تشک را راه اندازی و از آن استفاده کنید . تشک بادی وزن بسیار بالایی را می تواند به خوبی تحمل کند . همانطور که اشاره شد ، تشک های بادی مدل های یک نفره و دو نفره دارد . 

عمدتا تشک های بادی یک نفره به خوبی می توانند تا 150 کیلوگرم و دو نفره تا 250 کیلوگرم و حتی بیشتر تا 270 کیلوگرم را تحمل کنند . دلیل این کیفیت بسیار خوب نیز استفاده از جنس بی نظیر و همچنین طراحی فوق العاده آنهاست که از سوی شرکت ها با طراحی مهندسی به بهترین شکل تولید شده اند . تشک های بادی حتی قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید آن را در صورت آسیب دیدن تعمیر کنید . حجم بسته بندی تشک بادی بسیار کوچک است و فضایی را اشغال نمی کند . تشک های بادی ضد تعریق هستند و در هنگام استفاده بدن شما عرق نخواهد کرد . همچنین با توجه به جنسی که این محصولات بادی دارند ، بدنه آن ها ضد آب است . 


تشک بادی کمپینگ و سفری : تشک های بادی با توجه به طراحی که دارند ممکن است به عنوان تشک بادی خانگی و یا تشک بادی کمپینگ مورد استفاده قرار بگیرند . برخی از تشک های بادی که مخصوص استفاده در خانه هستند ، اغلب ابعاد بزرگتری داشته و حجم بسته بندی آن ها نیز به مراتب بزرگ تر و سنگین تر خواهد بود . همچنین بعضی از مدل ها دارای پمپ باد برقی سرخود هستند که می توانید در خانه با نصب پمپ به برق به سرعت تشک بادی را راه اندازی کنید . این در حالی است که برخی دیگر از تشک های بادی مخصوص برای مسافرت ساخته شده اند و با نام تشک بادی کمپینگ شناخته می شوند .  این نوع از تشک های بادی وزن بسیار سبکی داشته و عمدتا ارتفاع آن ها کم و حجم بسته بندی کوچکی دارند تا حمل و نقل آن ها آسان تر باشد . این نوع از تشک های بادی عمدتا فاقد پمپ باد برقی بوده و ممکن است در کنار خود پمپ های باد دستی داشته باشند و در صورت نبود پمپ باد دستی نیز می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید . از سوی دیگر ممکن است برخی از تشک های بادی کمپینگ دارای پمپ باد برقی باتری خور باشند . قیمت تشک بادی بسته به نوعی که دارند ، همچنین برند های تولیدی خود و ... متفاوت باشد که در فروشگاه اینتکس می توانید از آن ها مطلع شوید .