انواع مبل شنی

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

انواع مبل شنی

قیمت مبل شنی و فروش در تولیدی مبل های شنی و بین بگ راحتی با قیمت ارزان و هپی چیر یونولیتی ، خرید انواع بین بگ راحتی شنی نو و دست دوم و مبلمان شن دار دو نفره و تک نفره در رنگهای بسیار شیک با شکلهای مختلف و طرح های متفاوت تهران اینتکس در ایران ، قصد خرید مبل شنی را دارید ؟ صبر کنید ، عجله نکنید ! انواع بسیار زیبا و الگو مبل شنی یک نفره و مبل شنی دو نفره و و صندلی شنی ، ساخت مبل شنی در مدل های شکل دار بسیار نرم و راحت جهت استفاده های دائمی در منزل و جهت دیزاین کردن منزل ، کار بردهای مختلفی از جمله مصارف خانگی و جهت استفاده در ویلا ها ، طبی ، و انعطاف پذیر ، با گارانتی تعویض دو ساله تهران اینتکس مرکز فروش و نمایندگی مبل شنی در ایران ، اینتکس بزرگترین و اولین تولید کننده مبل های شنی و با تنوع بسیار بالا برای بزرگسال و کودکان ، مبل های هپی چیر با طرح های مختلف از جمله طرح فوتبال ، بسکتبال ، والیبال ، ساده ، پارچه ای ، مخملی ، برزنتی و ... جهت سفارشات تکی و عمده با این مرکز تماس حاصل فرمایید. مبل شنی دست دوم نیز با توجه به ساختار می تواند انتخاب خوبی با توجه به قیمت ارزان باشد.


تفاوت مبل شنی با بین بگ ها در جنس رویه و مواد داخلی آن است، مواد داخلی مبل های شنی علاوه بر یونولیت از ابر های نرمی نیز بهره می برد که مانع از خراب شده و غیر قابل استفاده شدن یونولیت های داخلی می شود. به همین دلیل مبل های شنی بر خلاف سایر مبلمان ها پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. با وجود اینکه بین بگ ها رویه های ضخیم و مقاومی دارند اما تنوع رویه و طرح های آنها در مقایسه با مبل های کمتر بوده و مدل هایی را رویه چرم و مواردی از این قبیل در طرح ها و تولیدات سازندگانمبلمان شن دار وجود ندارد. قیمت مبل شنی و بسته به نوع، جنس، ابعاد و کیفیتی که دارند متفاوت بوده و هر کدام در دسته های مختلفی قابل استفاده هستند. موادی که داخل مبلمان شنی استفاده میشوند از یونولیت و گرانول ریز و خورد شده هستند که در هنگام نشستن فرد حس بسیار لذت بخشی را منتقل میکند و بسیار نرم و راحت میباشند. قیمت محصولات برای پخش عمده و تکی یکسان نیستند و مشتریانی که قصد پخش و فروش به صورت کلی و تعداد بالا را دارند میتوانند با دفتر نمایندگی جهت استعلام قیمت بروز تماس حاصل فرمایند.

در کارگاه و کارخانه مبلهای شنی دارای پوسته و آستر داخلی است که با ادغام این دو و پر کردن مواد گرانول یا یونولیت داخل آستر هپی چیر یک مبل شنی زیبا و راحت شکل میگیرد مبلهای شنی در سایز ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید و ساخته میشوند که در انواع یک نفره و دو نفره و مبل شنی سه نفره تخت خواب شو و حتی تخت های شنی بسیار نرم و راحت خانوادگی میباشند مبل شنی مزایا و معایب هم دارند که در قسمت راهنمای آن در قسمت لینک زیر میتوانید مطالعه بفرمایید.

مبل شنی جهت استفاده بازی های کامپیوتری و گیم نت ها بسیار عالی و مناسب هستند و با وجود جست و خیز بچه ها در هنگام بازی مناسب ترین مبل برای تخلیه هیجانات و تحرک نوجوانان مبلهای شنی یا یونولیتی هستند که میتوانند یه محصول عالی و هیجان انگیز برای این رده از سنین باشند اگر چه این محصولات برای فضاهای عمومی ورزشگاهها اتاق بازی و حتی جهت ویلاهای شخصی و موارد بسیار زیاد کاربرد دارند

در ساخت مبل های شنی از انواع پارچه های معمولی طرحدار ، پارچه خزدار ، پارچه جیر ، پارجه  مخملی ، پارچه لی ، پارچه کتان ، پارچه پلی استر ، پارچه پلی اتیلن ، فوم و … استفاده شده است . تمامی پارچه های نام برده از نظر زیبایی ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند و استفاده از آن ها در ساخت مبل شنی باعث شده است تا محصولاتی بسیار شیک و بی نظیری را داشته باشیم .

هر یک از این پارچه ها علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارند و انتخاب آن ها نیز بسته به سلیقه مشتری دارد خصوصیاتی نیز دارند که به برخی از این خصوصیات می پردازیم .به عنوان مثال پارچه های خزدار از نرم ترین و لطیف ترین پارچه هایی هستند که حس بسیار خوبی را به افراد در هنگام استفاده از مبل شنی می دهد . پارچه های مخملی و جیر نیز از نمونه پارچه هایی هستند که دارای سطحی لطیف و زیبا می باشند ، این گونه از مبل های شنی که با رویه جیر ، مخملی و خزدار ساخته شده اند از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند .

اما شما می توانید حتی در کنار دیگر مبل ها این مبل های زیبا و راحت را استفاده کنید ، خانه داران و افرادی که بیشتر زمان خود را در خانه هستند و بیشتر در حالت نشسته هستند می توانند با خرید مبل شنی بستر بسیار نرم و راحتی را برای خود داشته باشند چرا که انعطاف پذیری مبل های شنی و نرمی آن ها زبانزد بوده و می تواند بستری ایده آل را حتی برای نشستن های طولانی مدت فراهم کند .

اما همانطور که اشاره شد تنوع در رنگ بندی و نوع طراحی مبل های شنی باعث شده است تا تنوع این محصولات بسیار زیاد شود . استفاده از پارچه های رنگی و با کیفیت نیز این امکان را داده است تا شما بتوانید از نظر تم دیزاین خانه خود مبل شنی همرنگ و هماهنگ را خریداری کنید . لازم به ذکر است که پارچه هایی که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود ممکن است متفاوت باشد .

مبل شنی دست دوم در تهران

با توجه به بازار بزرگ این محصولات در ایران و همچنین طول عمر بالایی که این محصولات دارند ، برخی از افراد به دلایل مختلف پس از خرید و مدت کمی گذشتن از استفاده شخصی اقدام به فروش این محصولات می کنند که در این صورت مبل شنی به صورت دست دوم خرید و فروش می شود و می تواند قیمت های ارزان تری نیز به طبع داشته باشد و بهترین انتخاب برای افرادی است که توانایی هزینه خری مبل شنی نو را ندارند . فروشگاه اینتکس تهران نیز با جمع آوری مبل های شنی دست دوم کم کارکرد اقدام به فروش این محصولات با قیمت های بسیار پایین تر می کند که از جهت کیفیت این مبل های شنی باید بگوییم به صورت دقیق توسط کارشناسان بررسی شده اند و با توجه به جلب رضایت حداکثری مشتریان فروشگاه اینتکس تهران ، به همراه این محصولات مهلت تست سه روزه قرار داده می شود تا بررسی های لازم در محیط شخصی صورت بگیرد و بدون دغدغه بتوانید خرید مبل شنی دست دوم مورد نظر خود را نهایی کنید .

مبل شنی دو نفره

مبل های شنی فقط دارای مدل های یک نفره نیستند و همانند مبل های چوبی در مدل های مبل شنی دو نفره تا حتی چهار نفره ساخته شده اند که البته دارای ابعاد بسیار بزرگ تری می باشند و کمیاب تر نیز هستند . این محصولات نیز در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به صورت دو نفره نیز به تولید می رسند و دارای جنس های بدنه مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها می تواند بهترین کارایی را از خود در شرایط مختلف نشان دهد . به عنوان مثال اگر قصد استفاده از مبل شنی را در محیط های کاری خود دارید ، مبل شنی چرمی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد زیرا به خوبی با مبل شنی چوبی کاری ست می شود و استایل تجاری را نیز دارد . اما برای استفاده در محیط های خانگی و اتاق های خواب بهترین انتخاب برای شما می تواند مبل شنی پارچه ای و یا مبل شنی خزدار باشد . جالب است بدانید نمونه های مختلف مبل شنی از نظر پارچه رویه نیز در این تولیدی یعنی تولیدی مبل شنی اینتکس تهران عرضه می شود و علاوه بر انتخاب رنگ بندی دلخواه می توانید جنس رویه مخصوص به خود را نیز داشته باشید . البته باید گفت که برای جنس رویه چهار مدل پارچه ای ، پارچه ای جیر ، خزدار و چرمی را داریم و از میان این چهار متریال می توانید یکی از آن ها را برای مبل شنی سفارشی خود انتخاب نمایید .

تولیدی مبل شنی در تهران

همانطور که در بخش های گذشته اشاره داشتیم با توجه به سابقه بیش از پانزده ساله و همچنین تولید و عرضه هزاران مدل مبل شنی در ایران ، بهترین تولید کننده مبل شنی در تهران و ایران فروشگاه مبل شنی اینتکس تهران می باشد که محصولات را در تنوعی گسترده به دست مردم می رساند . شما عزیزان می توانید علاوه بر مدل های موجود مدل سفارشی مبل شنی خود را در اختیار داشته باشید و به راحتی آن را با دیگر لوازم خانگی خود ست کنید . برای مشاهده این محصولات می توانید به دسته بندی مبل شنی در همین وب سایت مراجعه کرده و یا از شعب حضوری ما در شهر تهران و مازندران دیدن کنید . در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشاوره تلفنی می توانید با تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .