استخر پیش ساخته

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس با تنوع بسیار بالا و ابعاد مختلف و خرید و فروش استخر پرتابل فایبرگلاس و تولید استخر های پیش ساخته داخل زمین از جنس کاچو یا فایبر و پی وی سی و فلزی و استخر برزنتی, احداث استخر آماده برای ویلا و استخر پیش ساخته با عمق بالا و عمیق ترین ها با بهترین قیمت ارزان و بروز و انواع استخر پیش ساخته توکار و استخر آماده نصب متحرک اینتکس intex, با تخفیف ارزانترین مرکز فروش استخر شنا ویلایی موقت و انواع استخر پیش ساخته روکار یا روی زمین در نمایندگی تهران اینتکس ، جهت بازدید از فیلم های استخر پیش ساخته و نمایش ویدیو استخر های اینتکس روی آیکون ویدیو ها کلیک کنید.

ساخت استخر پیش ساخته داخل زمین و درون زمین, اجرای آن به صورت پرتابل, اینتکس بهترین سازنده و تولید کننده استخر در دنیا بوده و جزو اولین تولیدی استخر های پیش ساخته pvc گالوانیزه و موقت بشمار می آید . این دسته از محصولات قابل حمل میباشند, استخر برای ویلا یا جهت ذخیره آب و برای مصارف خانگی و کشاورزی, و استخر ایزی ست eas yset در ابعاد کوچک و بزرگ و مناسب برای بزرگسالان و استفاده های خانوادگی، آنها نیز تولید می شوند که با داشتن ابعاد و کیفیت بسیار بالا می توانند برای صنعت استخر پیش ساخته پرورش ماهی و آبزیان نیز مورد استفاده قرار گیرند، این نوع محصولات نیز از پمپ های تصفیه بهره برده و قابل استفاده در تمام سایز ها خواهد بود.

و همچنین برای شنا و تفریح در منزل, استخر پیش ساخته بتنی و استخر های صنعتی و کشاورزی با گارانتی معتبر , تامین قطعات و لوازم یدکی تعمیر استخر های اینتکس , در کمتر از ۳ ساعت, استخر پیش ساخته اینتکس را براحتی میتوانید نصب کنید ویژگی اینگونه محصولات این است که بسیار سبک هستند ، براحتی میتوانید آنرا جمع کرده و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی کنید ، از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند ، دارای لوازم جانبی کامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیازی به هیچ وسیله دیگری اعم ازلوله کشی و یا پمپ های تصفیه بزرگ تر ندارند ، و قیمت آنها بسیار کمتر از ساخت استخر های سنتی و یا سازه ای و ساختمانی میباشند. اگر قصد احداث استخر و راه اندازی آن در منزل یا ویلای شخصی خود را دارید دست نگه دارید, محصولات اینتکس بهترین جایگزین استخر بتونی و سازه ای هستند که آنرا با یک پنجم هزینه ساخت استخر میتوان تهیه کرد. از استخر های اینتکس امریکایی و ایرانی جهت آب درمانی و مشکلات استخوان درد و آرتروز برای بیماران مفصلی جهت راه رفتن به داخل آن و دیگر مصارف این چنینی نیر میتوانید استفاده کنید. راهنمای خرید استخر پیش ساخته  ،  عکس های استخر پیش ساخته و نمونه کار های اجرا شده 


استخر اینتکس یکی از محبوب ترین انواع استخر می باشد ، این برند تولید کننده استخر پیش ساخته و استخر بادی در دنیا نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و به همین خاطر محصولاتی که تولید می کند بسیار پر فروش می باشند . اینتکس برندی آمریکایی می باشد که از سال های اولیه تولید محصولات بادی در این زمینه فعالیت می کرده است و یکی از مزیت های بزرگی که دارد این است که روز به روز با پیشرفت های تکنولوژی خود با مطابقت می دهد و پیشرفت های صورت گرفته را دقیقا می توان در محصولات جدید این برند مشاهده کرد . کیفیت ساخت بالا و  همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دو عاملی است که به فروش بالای محصولات این برند کمک می کند و در واقع می توان آوازه این محصولات را در ایران نیز شنید زیرا اینتکس درون ایران نیز دارای نمایندگی فعال به نام فروشگاه اینتکس تهران می باشد . این فروشگاه دارای سابقه بلند بالایی می باشد که از ابتدا اقدام به عرضه محصولات اینتکس به ویژه استخر اینتکس در ایران با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش کرده است و در واقع لذت خرید محصولات اینتکس را می توانید در ایران بچشید .

استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس که دیگر جایی برای تعریف به جای نمی گذارد و قطعا از برترین نمونه های استخر پیش ساخته به شمار می رود . استخرهای پیش ساخته با توجه به مزیت هایی که دارند توانسته اند به خوبی جای استخرهای سنتی را در خانه ها بگیرند و به فروش های ماورایی دست پیدا کنند . اینتکس نیز در این زمینه گام های بسیار موثری برداشته است و نمونه های استخر پیش ساخته ایزی ست ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته برزنتی را به بازار عرضه کرده است . تنوع مدل ها و ابعادی در این محصولات بسیار زیاد است و شکل های هندسی دایره ای ، چند ضلعی و مستطیلی فقط نمونه هایی از این استخرها به شمار می روند که اگر قصد خرید این محصولات را داشته باشید قطعا دست خالی از فروشگاه بیرون نمی روید زیرا همه سبک ها و سلیقه ها را پوشش می دهند . عمق آبی که استخرهای پیش ساخته در اختیار شما قرار می دهند در بزرگ ترین نمونه ها بالغ بر 132 سانتی متر می باشد که برای آب تنی استاندارد است اما به درد شیرجه زدن نمی خورد . این محصولات می توانند بهترین و کم هزینه ترین جایگزین ها برای استخرهای بتنی در خانه ها ، باغ ها و ویلاها به شمار  بیایند . از استخرهای پیش ساخته اینتکس علاوه بر مصارف تفریحی در مصارف صنعتی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده می شود .


قیمت استخر اینتکس

همانطور که در بخش های گذشته این مقاله اشاره داشتیم استخر اینتکس دارای سه دسته بندی پر فروش یعنی استخر بادی ، استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته می باشد که هر کدام از آن ها برای کابردهای مختص خود ساخته شده اند . این محصولات تماما وارداتی هستند و هیچ کدام از این نمونه ها درون کشور تولید نمی شوند و به همین خاطر بسیاری از پارامترها در تعیین قیمت نهایی استخر اینتکس می تواند تاثیر گذار باشد . مدل استخری که انتخاب می کنید ، جنس بدنه ، لوازم جانبی همراه و بسیاری از عوامل دیگر در تعیین قیمت نهایی تعیین کننده هستند به این خاطر پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت های به روز شده می توانید به دسته بندی های موجود در منوی همین وب سایت مراجعه نمایید . در دسته بندی استخر بادی ، استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست از طریق منوی همین وب سایت می توانید جدیدترین نمونه های استخر اینتکس را مشاهده کنید .

خرید استخر پیش ساخته اینتکس

اگر خواهان خرید جنس مرغوب با کیفیت ساخت فوق العاده از برند اینتکس هستید باید خرید خود را از طریق نمایندگی این برند در ایران انجام دهید . فروشگاه اینتکس ایران با سابقه 17 ساله ای که در زمینه فروش محصولات اینتکس دارد ، اولین و بهترین نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر پیش ساخته اینتکس در ایران می باشد که ضمانت اصالت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش را برای شما تضمین می کند . در این فروشگاه علاوه بر امکان خرید اینترنتی محصولات ، امکان خرید حضوری نیز با مراجعه به شعب استان تهران و مازندران وجود دارد و می توانید در این شعب محصولات را از نزدیک ببینید . در پایان نیز برای برخورداری از مشاوره تخصصی قبل از خرید استخر اینتکس می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش ابتدایی و انتهایی همین وب سایت تماس بگیرید .