تشک بادی روی آب

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب

ارزانترین قیمت تشک بادی روی آب استخری و نمایندگی تشک بادی روی آب و مبل تاشو استخر تشک بادی روی آب ، با بهترین قیمت و انواع تشک های بادی روی آب و  مبل بادی استخری و کنار استخر ، و داخل آب با برند اینتکس و انواع لوازم و وسایل آبی بادی جهت تفریحات آبی و تشک روی آب بادی استخر intex با انواع مختلف و سایزهای گوناگون ، مبل بادی روی آب و تخت شو آبی ، فروش تشک روی آب بادی و تشکهای کنار دریا و داخل آب در سایت نمایندگی فروش تشک روی آب بادی اینتکس در ایران و تهران. تشک های روی آب بادی میتواند یک وسیله مهیج و سرگرم کننده و حتی بسیار لذت بخش جهت بازی های آبی و تفریحات آبی باشد هنگامی که فرد از این تشک ها استفاده میکند و روی آب معلق میباشد حس بسیار خوبی به او دست میدهد و اصولا" شناور بودن بر روی آب میتواند حس بسیار خوبی را به انسان منتقل کند و ساعات و لحظات شادی را برای فرد به ارمغان بیاورد ، تشکهای روی آب با برند های چون بست وی ، اینتکس ، ریلکس ، سویلور ، و ... تولید و ساخته میشوند اما در نهایت این اینتکس است که در این زمینه حرف اول را زده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ، این محصولات برای رده های سنی مخنلفی عرضه میشوند ، کودکان ، بزرگسالان ، وزن آنها بسیار کوچک و سبک است و به لحاظ حجمی فضای بسیار کمی را اشغال میکنند. نوع جنس بکار رفته در آنهای وی سی میباشد و از چندین محفظه جداگانه باد شده و امنیت بالایی دارند.

تشک بادی روی آب چیست؟

شاید این مسئله تا به حال برای شما پیش امده باشد که سعی کنید تا یک محصول فوق العاده را برای استفاده بر روی آب و در جهت تفریحات آبی خود خریداری کنید. در واقع این مسئله بسیار مهم است که شما سعی کنید تا محصولی را برای خرید برگزینید که بتوانید با استفاده از ان به بهترین شکل ممکن نیاز های خود را برطرف کرده و یک تفریح فوق العاده را در اختیار داشته باشید. در همین راستا باید عنوان کنیم که تشک های بادی روی آب محصولاتی هستند که با استفاده از ان ها این مزیت در اختیار شما قرارخواهد گرفت که بر روی آب های آرام از این دسته محصولات استفاده نموده و بتوانید به بهترین شکل ممکن به تفریح و استراحت بر روی آب بپردازید. در همین راستا در این بخش سعی خواهیم کرد که به بهترین شکل ممکن این موارد و خصوصیات را در مورد این دسته از محصولات در اختیار شما قرار دهیم تا با اگاهی کامل بتوانید خریدی را انجام دهید که مناسب با سلیقه شما باشد. حال پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

تشک بادی روی آب چیست و چه کاربردی دارد؟

اولین سوالی که شاید خیلی از افراد در خصوص این دسته از محصولات داشته باشند این مسئله است که یک تشک بادی روی آب چیست و اصلا این دسته از محصولات چه کاربردی دارند؟ در واقع باید به این مسئله دقت کنید که شما با چه محصولی سر و کار خواهید داشت و وجود و در اختیار داشتن یک تشک بادی روی آب می تواند چه مزایایی برای شما داشته باشد. با توجه به طرح این سوال اولین بخش از این مقاله را به پاسخ در خصوص این مورد اختصاص داده ایم. تشک های بادی روی آب محصولاتی هستند که با استفاده از آن ها شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن بر روی آب شناور شده و با استفاده از این محصولات یک تفریح فوق العاده را در اختیار داشته باشید. در واقع شما این مزیت را خواهید داشت که در بهترین حالت و آرگونومی ممکن بتوانید بر روی این محصولات دراز کشیده و یک تفریح بی نظیر را در اختیار داشته باشید که قطعا از مزایای مهم این تشک های بادی به شمار خواهد رفت.

حال باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که یک تشک بادی روی آب علاوه بر استفاده بر روی آب ، این مزیت را در اختیار شما قرار خواهد داد که به بهترین شکل ممکن بتوانید بر روی این محصولات حتی در کنار آب نیز دراز کشیده و به استراحت بپردازید که قطعا این مورد هم یکی دیگر از مزایای خوب این دسته از تشک های بادی به شمار خواهد رفت. هم چنین هر یک از این محصولات این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن با توجه به بهره مندی از یک سری مزایا و امکاناتی که محصولات مختلف دارا هستند از ان ها استفاده نموده و یک خواب آرام را در بهترین حالت ممکن تجربه نمایید که این مورد نیز از دیگر مواردی است که می توان در خصوص این محصولات اشاره کرد. حال با علم به این موضوع که یک تشک بادی روی آب چیست و چه ویژگی هایی دارد قصد داریم تا در ادامه این مطلب به صورت تخصصی تری این دسته از محصولات بادی را مورد بررسی خود قرار دهیم.

طراحی و ساختار انواع تشک بادی روی آب

اولین مسئله ای که می توان در خصوص یک تشک بادی روی آب به آن اشاره کرد بحث چگونگی طراحی و تولید این محصولات می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصولات دارای ویژگی های فوق العاده ای از نظر طراحی هستند که این امر دست شما را برای خرید و انتخاب بسیار باز گذاشته است. در همین راستا باید عنوان کنیم که از نظر شیوه طراحی شما می توانید مشاهده کنید که این دسته از محصولاتعموما در دو دسته بندی اصلی گرد و مستطیلی شکل طراحی شده اند. در واقع در بازار بیشتر از هر چیز شما می توانید نمونه های گرد ، مستطیلی و همین طور نیم دایره ای شکل را مشاهده کنید که باعث شده است تا تنوع انتخاب شما گسترده تر باشد. حال باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که اگر شما یک محصول کاملا گرد را انتخاب کنید می توانید مشاهده نمایید که این محصولات عموما با طرح های فانتزی و یا طرح هایی شبیه به میوه شکل گرفته اند. برای مثال شما می توانید تشک های بادی روی آب گرد با طرح کیوی ، هندوانه و ... را در کنار طرح هایی نظیر ساندویچ ، پیتزا و نمونه های خلاقانه دیگر مشاهده کنید که با توجه به ساختار کرد بسیاری از این موارد عنوان شده باعث می شود تا شما به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن یک تشک بادی روی آب شیک را در اختیار داشته باشید.

نمونه های مستطیلی شکل این محصولات هم ساختار های رایج دیگری هستند که سبب می شود تا شما با خیالی راحت یک محصول زیبا را در اختیار داشته باشید. در واقع می توانید مشاهده نمایید که این محصولات مستطیلی شکل با بهره گیری از طرح های ساده ، شفاف و همین طور نمونه های طرح دار باعث شده تا دست شما بسیار برای انتخاب باز باشد. هم چنین طرح های نیم دایره ای شکل هم نمونه های دیگری هستند که با ساختاری خاص و با بهره گیری از الگوهای متنوع و زیبا در اختیار شما قرار خواهند گرفت که باید در هنگام خرید به این نکات دقت نموده و سعی کنید تا محصولی مطابق با نیاز خود را خریداری کنید.

ویژگی ها و امکانات تشک بادی روی آب

تشک های بادی عمدتا دارای ویژگی ها و امکانات خاصی نیستند و شما می توانید مشاهده کنید که اکثر این محصولات ساختار های ساده ای را دارا می باشند که باعث می شود تا شما بدون نگرانی از این بابت بتوانید با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. حال در این بین ممکن است که شما محصولی را برگزینید که دارای ویژگی های خاصی از نظر طراحی باشد و این ویژگی ها باعث می شود تا بتوانید با در نظر گرفتن این موارد انتخابی بهتر را انجام دهید. در همین راستا این بخش را به بررسی وجود یک سری امکانات فوق العاده در این محصولات اختصاص داده ایم.

نکته اول در خصوص این محصولات بحث بهره مندی از دستگیره حمل و نقل و نگهدارنده می باشد.در واقع شما می توانید در یک سری از این محصولات مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی محصول یک عدد دستگیره به چشم می خورد که وجود این دستگیره باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به حمل و جا به جایی محصول کرده و از آن بر روی آب استفاده کنید. هم چنین این ویژگی علاوه بر این مسئله کاربرد های دیگری هم دارد. برای مثال در تشک های بادی یک نفره کودک و یا حتی محصولات دو نفره شما می توانید مشاهده کنید که این محصولات دارای یک و یا گاها دو دستگیره هستند که سبب می شود تا فرد پس از قرار گیری بر روی آب بتواند به راحتی این دستگیره ها را در دست گرفته و ایمنی خود را به بهترین شکل ممکن حفظ نماید. در واقع این دستگیره ها جنبه محافظ از افتادن شما در داخل آب را هم دارا خواهد بود.

مسئله مهم دیگری که این محصولات دارا هستند بحث بهره مندی از طناب نجات دور تا دور این محصولات است. شما می توانید مشاهده کنید که این دسته از محصولات بادی در کناره های خود دارای طناب نجات هستند که این مسئله نیز باعث می شود تا فرد بتواند با ایمنی بیشتری اقدام به استفاده از این محصولات کرده و در مواقع اضطراری بتواند از این مورد هم استفاده نموده و لذت ببرد. در واقع وجود این طناب نجات نیز مزیت بزرگی به شمار خواهد رفت که این مزیت و ویژگی در یک سری از مدل های تشک های بادی روی آب به چشم می خورد. در کنار این مورد ممکن است که محصول شما دارای بالش بادی نیز باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که محصول مورد نظر شما در بخش های بالایی خود دارای یک عدد بالش بادی خواهد بود که وجود این بالش بادی باعث شده تا بتوانید در بهترین حالت ممکن بر روی این محصولات دراز کشیده و در حالت ایده آل و بی نظیری از این محصولات استفاده کنید.

هم چنین امکان و مزیت مهم دیگری که یک سری از این تشک های بادی روی آب بر روی خود دارا هستند بحث بهره مندی از جا لیوانی و یا محفظه ای است که فرد بتواند به بهترین شکل ممکن لیوان و یا بطری آب خود را در آن فضا قرار داده و از ان استفاده کند. این مزیت باعث می شود تا خیال مشتری از در اختیار داشتن یک محصول فوق العاده با کیفیت و با امکانات بی نظیر نیز راحت باشد و قطعا وجود هر یک از این موارد می تواند در خرید شما اثر گذار باشد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی روی آب

از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز باید عنوان کنیم که شما می توانید مشاهده کنید که تمامی این محصولات عموما از کیفیت های قابل قبولی برخوردار هستند و سعی شده تا در طراحی ان ها به یک شکل و از یک نوع متریال استفاده شود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصولات همگی با بهره گیری از ساختار وینیل و یا PVC شکل گرفته اند که این جنس دقیقا در تمامی این محصولات مشابه بوده و به صورت یکسان از همین نوع طراحی گردیده اند. حال در این بین ممکن است که محصول شما دارای بدنه ای شفاف باشد و یا از ساختاری براق و یا مات بهره مند شود. هم چنین ممکن است که بدنه با بخش های کناری طرح چرم و یا طرح دار شکل گرفته باشد. وجود این موارد نیز مکمل جنس بدنه و کیفیت اصلی این محصولات خواهد بود که باید به این موارد هم توجه ویژه ای داشته باشید. هم چنین شما قادر خواهید بود تا به سادگی مشاهده کنید که بدنه اصلی تمامی تشک های بادی روی آب به صورت مواج شکل گرفته است. این مواج بودن بدنه باعث شده تا خیال شا از بابت در اختیار داشتن یک محصول فوق العاده راحت باشد و یک فضای یکدست را مشاهده نکنید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این دارا بودن ساختار مواج باعث می شود تا بدنه به صورت ضد تعریق شکل گیرد که این مورد هم در کنار طبی بودن و قابلیت استفاده این محصولات توسط تمام سنین و افراد فراهم شود که قطعا ویژگی مهم دیگر این دسته از محصولات خواهد بود.

شیوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب

راه اندازی یک تشک بادی روی آب کاری فوق العاده ساده و آسان خواهد بود که شما قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن این پروسه را انجام دهید. در واقع این ویژگی در اختیار شما خواهد بود که به سرعت این کار را انجام داده و بتوانید با استفاده از این کار اقدام به راه اندازی و سپس استفاده از این محصولات کنید. حال با توجه به این مسئله اگر بخواهیم به صورت کلی به این مورد اشاره کنیم باید در ابتدا عنوان کنیم که شما نیاز خواهید داشت تا یک عدد پمپ باد در ابتدا تهیه کنید. تهیه این پمپ باد مهم ترین مسئله ای است که باید به ان توجه داشته باشید. حال پس از تهیه یک عدد پمپ باد این ویژگی در اختیار شما خواهد بود که به ساده ترین شکل ممکن سعی در راه اندازی این محصولات کنید.

برای راه اندازی این محصولات نیز شما می توانید مشاهده نمایید که یک عدد دریچه باد بر روی اکثر این محصولات به چشم می خورد. در واقع وجود این دریچه باد حال ممکن است به صورت تک و یا به صورت چند تایی باشد که این عامل بسته به نوع محصول و ابعاد ان متفاوت خواهد بود. پس از پیدا کردن دریچه باد شما می توانید با استفاده از پمپ باد و قرار دادن نازل مربوطه در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را باد کرده و از محصول آماده استفاده خود لذت ببرید. این کار نیز بستگی به نوع پمپ و همین طور سرعت باد کردن محصول دارد اما در حالت کلی در سریع ترین زمان ممکن این اتفاق خواهد افتاد.

مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب

در کنار موارد عنوان شده در این مقاله شما پس از خرید و همین طور راه اندازی یک محصول باید به این مسئله دقت داشته باشید که به چه صورت می توانید از محصول مورد نظر خود مراقبت کنید. در واقع شیوه های مراقبت از یک محصول را هم باید رعایت کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن و صحیح و سالم از محصول خود استفاده نموده و لذت ببرید. در همین راستا مهم ترین نکته زمانی است که شما قصد دارید این محصول را بر روی آب قرار دهید. در این حالت باید سعی کنید تا در شرایطی از این محصول استفاده کنید که هر گونه شی نوک تیز نظیر شاخ و برگ درختان و همین طور وسایل و اشیا دیگر نظیر چاقو ، سوزن و ... نیز از کنار این محصول فاصله داشته باشد تا به هیچ عنوان به بدنه این محصول ضربه وارد نکرده و باعث سوراخ شدن و آسیب دیدن این دسته از محصولات بادی نشوند.

هم چنین به اندازه باد کردن این محصولات هم نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این تشک های بادی روی آب را در حد و اندازه های رایج خود باد کنید زیرا باد کردن کمتر از حد معمول استفاده از این محصولات را غیر استاندارد کرده و هم چنین باد کردن بیشتر از حد مجاز نیز می تواند باعث وارد شدن آسیب های دیگری شود و احتمال آسیب وارد شدن به این محصولات را هم افزایش دهد. هم چنین وارد کردن وزن معقول متناسب با تحمل وزن این محصولات هم نکته ای است که باید رعایت کنید.

جمع بندی

در کنار تمام موارد عنوان شده در این مقاله شما به صورت کامل متوجه شدید که یک تشک بادی روی آب دارای چه خصوصیاتی است و هم چنین این محصولات چه ویژگی هایی دارد. با توجه به این موارد حال شما می توانید یک انتخاب دقیق را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. در زمانی هم که قصد خرید یک تشک بادی روی آب را داشتید می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریدی ارزان قیمت و ایده آل را انجام داده و با رضایت خاطر از محصول خود لذت ببرید.

دسته‌بندی