آشنایی با مبل های شنی در این سال ها خیلی از افراد با اکثر مبل های شنی آشنایی کامل دارند. در واقع افراد آگاهی کاملی نسبت به این محصولات دارند و همین عامل هم باعث شده تا با خیالی آسوده سعی کنند تا به دنبال خرید یک مبل شنی برای خود بگردند. حال خرید این مبل شنی می تواند مزایا و معایت گوناگونی داشته باشد که باید به این مسئله هم توجه ویژه ای کنند. در واقع باید به این نکته در وهله اول دقت کنند که این محصول را برای استفاده در چه مکانی می خواهند و محصول مورد نظر باید دارای چه خصوصیاتی باشد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن محصول را انتخاب کنند. در همین راستا نیز سعی خواهیم کرد که به صورت کامل در این مطلب هر آن چه که شما برای انتخاب و خرید یک مبل شنی به آن نیاز خواهید داشت را به صورت کامل و جامع برای شما بازگو نماییم پس تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید…. 

 

مبل شنی یا بین بگ یا هپی چیربا طرح و ساختار جذاب یکی از خصوصیات مهمی که یک مبل شنی باید به طور کامل در اختیار شما قرار دهد ، بحث ساختار و نوع طراحی صورت گرفته در محصول است. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که یک مبل شنی باید دارای چه خصوصیاتی از نظر طراحی باشد که بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد؟ در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که یک مبل شنی باید از نظر طراحی به گونه ای باشد که شما پس از نشستن بر روی آن به بهترین شکل ممکن احساس راحتی کنید. در واقع همین عامل نیز باعث می شود تا شما بتوانید انتخاب بهترین را در خصوص خرید یک مبل شنی بگیرید. در حالت کلی اگر بخواهیم به ویژگی ها و خصوصیات طراحی و ساختار یک مبل شنی اشاره کنیم باید عنوان کنیم که این محصولات در انواع مختلفی روانه بازار می شوند. یکی از رایج ترین این مدل ها مبل های شنی گرد می باشد. این مبل ها همان طور که از نامشان پیداست با یک ساختار گرد و یکدست طراحی و تولید شده اند که همین عامل نیز سبب شده تا شما بتوانید به راحتی در هر فضا و مکانی از آن استفاده نمایید. این مبل ها معمولا به صورت یکدست شکل گرفته اند و همین امر نیز باعث می شود تا شما از نظر نوع طراحی تنوع بالایی را در این محصولات شاهد نباشید.

 

هم چنین خیلی از این محصولات به شکل ساده تولید می شوند و معمولا هیچ گونه مزیت خاصی نسبت به یک سری از مبل های شنی دیگر ندارند. نوع دیگری از مبل های شنی وجود دارد که با ساختار مستطیلی طراحی و تولید می شود. این مبل ها نیز بیشتر برای ظرفیت ها دو نفر به بالا طراحی شده است و گاها دارای یک فضای بزرگ برای نشستن می باشد که این امر سبب شده تا محصول انتخابی شما دارای یک ویژگی مهم که آن هم ظرفیت زیاد است باشد. این دسته از محصولات هم اکثرا به صورت ساده و بدون هیچ گونه امکانات خاصی طراحی و تولید خواهند شد. در کنار این دو مدل نوع دیگری از محصولات وجود دارد که ساختار مربعی را در بر گرفته است و گاها شبیه به مبل های تک نفره طراحی و تولید شده اند. در طراحی این دسته از محصولات بیشتر سعی شده تا شباهت زیادی به مبل های تک نفره داشته باشد و همین نکته هم یکی از مزایای مهمی است که این محصولات دارا هستند. در واقع همین نکته نیز باعث شده تا شما بتوانید یک مبل راحتی را تا حدود زیادی در اختیار داشته باشید. مسئله مهم بعدی در خصوص این مبل های شنی بحث بهره مندی از دستگیره و هم چنین تکیه گاه دار بودن این مدل از مبل های شنی می باشد که باعث راحتی بیشتر شما در استفاده از این محصولات شده است.در کنار این موارد نوع دیگری از مبل های شنی هم وجود دارد که این محصولات این بار با ساختاری خاص و معمولا به صورت انعطاف پذیر طراحی و تولید می شوند. 

 

این قابلیت باعث می شود تا شما بتوانید محصول خود را به هر مدل که دوست دارید تغییر شکل و ساختار دهید و همین عامل هم باعث می شود تا محصولات معمولا حالتی چندکاره را داشته باشند. در واقع این مبل های شنی معمولا دارای یک اهرم برای تنظیم درجه و هم چنین تنظیم زاویه هستند که همین نکته نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصولات به شمار می رود. مبل شنی با رنگ دلخواه از دیگر ویزگی هایی که معمولا خرید مبل شنی در اختیار شما قرار می دهد ، بحث انتخاب رنگ دلخواه برای خرید می باشد. در واقع ویژگی مهم این محصولات این است که شما در هنگام خرید قادر خواهید بود تا با توجه به نیاز خود رنگ مورد نظر خود را سفارش داده و سپس محصول مورد نظر را با همان رنگ در اختیار بگیرید. 

 

در همین رابطه می توان تکمیل کرد که در هنگام خرید این محصولات شما می توانید کاتالوگ و رنگ بندی این مبل های شنی را مشاهده کنید که همین امر باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن محصول مد نظر خود را خریداری نمایید. مبل های شنی با ظرفیت بزرگ شما اگر قصد خرید یک مبل شنی را داشته باشید باید به این مسئله دقت کنید که محصول مورد نظر شما باید دارای چه ظرفیتی باشد و آیا از این محصول به طور هم زمان چند نفر باید استفاده کنند؟ در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که مبل های شنی در ظرفیت های گوناگونی قابل تولید هستند. همان طور که در بخش قبل به مسئله رنگ و انتخاب آن اشاره کردیم ، در این بخش نیز باید عنوان کنیم که شما علاوه بر انتخاب رنگ قادر خواهید بود تا ظرفیت ها و ابعاد مد نظر خود را هم سفارش دهید. همین امر نیز قطعا یکی از مهم ترین خصوصیات این محصولات به شمار خواهد رفت. البته به طور پیش فرض خیلی ا مبل های شنی در ظرفیت های یک نفره و دو نفره تولید شده و آماده هستند اما اگر شما قصد دارید تا یک محصول با ظرفیت های بزرگ تر را در اختیار داشته باشید ، می بایست با توجه به ابعاد و ظرفیت های مد نظر خود آن را به صورت سفارشی درخواست دهید تا تولید گردد. انواع رویه و کیفیت مبل شنی دیگر موردی که معمولا در هنگام خرید برای بسیاری از افراد مورد سوال است بحث رویه و کیفیت یک مبل شنی می باشد. در واقع این مورد در خرید شما بسیار اثر گذار است زیرا اگر یک محصول دارای کیفیت خوبی از نظر رویه و محتویات داخلی باشد قطعا سالیان سال قادر خواهید بود تا بدون افت کیفیت و هزینه های جانبی از آن استفاده نمایید.

در همین رابطه نیز در این بخش باید به بررسی کیفیت های متعدد این محصولات اشاره کنیم تا با اگاهی کامل یک مبل شنی را در اختیار بگیرید. در همین راستا نوع اولی از مبل های شنی در بازار وجود دارد که از رویه های مخملی طراحی و تولید شده اند. این مبل های شنی معمولا دارای ضخامت های فوق العاده ای هستند و از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند. همین امر نیز باعث می شود تا بیش از نود درصد مبل های شنی از همین نوع جنس طراحی و تولید شوند. نوع دیگری از مبل های شنی در بازار وجود دارد که از نوع چرم مصنوعی طراحی و تولید شده اند. 

 

این مدل از مبل های شنی معمولا از نظر قیمتی هم گران تر از محصولات دیگر هستند و شما برای خرید این محصولات باید بیشتر از محصولات دیگر هزینه پرداخت کنید. هم چنین ویژگی مهم این محصولات نیز کیفیت فوق العاده عالی این کالاها و هم چنین عدم آسیب پذیری این محصولات در شرایط جوی مختلف و همین طور آب و هواهای گوناگون می باشد. این موارد باعث شده تا مبل های شنی از نوع چرم مصنوعی هم در بین افراد مختلف پر طرفدار باشد. در کنار این دو مدل نوع دیگری از مبل های شنی در بازار موجود است که این بار با جنس پارچه مازراتی طراحی و تولید گردیده اند. این نوع از پارچه از نظر خصوصیات و حتی ظاهر تقریبا شبیه به نمونه های مخملی می باشد اما این نوع از پارچه معمولا به صورت طرح دار تولید شده و دارای تنوع رنگ و طرح گوناگون و فوق العاده بیشتری نسبت به پارچه مخملی می باشد که این نکته برای افرادی که قصد سفارش یک مبل شنی سفارشی را دارند پیشنهادی عالی به شمار می رود. در کنار این مدل ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که نوع دیگری از پارچه هم در بازار وجود دارد که با عنوان طرح لی معروف می باشد. در واقع این نوع از پارچه ها نیز تقریبا با ساختار و طراحی شبیه به شلوار های لی شکل گرفته اند که باعث می شود تا شما از این نظر یک محصول جذاب و زیبا را در اختیار داشته باشید که از نظر کیفیت و کارایی هم قطعا قابل قیاس با خیلی دیگر از نمونه های بازار نبوده و قطعا کیفیت بالاتری دارد.

علاوه بر موارد عنوان شده باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این مبل های شنی معمولا همگی دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و همین امر باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن و در راحت ترین حالات بتوانید از این محصولات استفاده کنید. این انعطاف پذیری باعث می شود تا شما در هر فضا و مکانی به بهترین شکل از یک مبل شنی راحت استفاده نمایید. قابلیت شست و شو و ترمیم محصولات بحث دیگری که یکی دیگر از دغدغه های مهم افراد در هنگام خرید به شمار می رود ، بحث قابلیت شست و شوی این مبل های شنی می باشد. در واقع باید به این نکته هم بسیار دقت کنید که خیلی از مبل های شنی این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصولات را شست و شو دهید. در همین راستا اگر بخواهیم به صورت کامل در مورد این محصولات با شما صحبت کنیم ، باید عنوان کنیم که مبل های شنی با جنس های عنوان شده در بخش قبلی را شما به راحتی قادر خواهید بود تا با یک دستمال خیس و نمناک شست و شو دهید. هم چنین این محصولات این قابلیت را هم در اختیار شما قرار می دهند که با استفاده از شامپو فرش نیز اقدام به شست و شو و تمیز کردن رویه های این مبل های شنی کنید که از مزیت های فوق العاده این مبل ها به شمار می رود. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این مبل های شنی ، بحث قابلیت ترمیم در صورت آسیب دیدن این محصولات می باشد. شما باید به این مسئله دقت کنید که اگر رویه اصلی و یا محتویات داخلی این مبل های شنی دچار آسیب شود ، می بایست آن را به صورت کامل و با دقت فراوان ترمیم نمایید تا بتوانید مجدد از محصول خود استفاده کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یک سری از مبل های شنی قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی را به بهترین شکل ممکن برای شما به ارمغان می آورند. در واقع شما قادر خواهید بود تا این دسته از محصولات را به راحتی در مواقعی که رویه اصلی آن ها دچار آسیب می شود تعویض کرده و مجدد از محصول خود در حالت نو استفاده کنید که مزیت بزرگ این مبل های شنی به شمار می رود.

 

خدمات پس از فروش در کنار تمامی مواردی که در بخش های قبل به آن ها اشاره کردیم باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما اگر محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید ، این فروشگاه این محصول را تحت ضمانت و خدمات پس از فروش خود به دست شما مشتریان عزیز می رساند. همین نکته باعث می شود تا شما بدون هیچ گونه نگرانی و با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران سفارش دهید و از خدمات پس از فروش محصول خود نیز نهایت استفاده را ببرید. این خدمات شامل فروش تجهیزات همراه محصول نظیر رویه در صورت آسیب دیدن ، یونولیت و محتویات داخلی این محصولات و هم چنین تعمیر و ترمیم محصولات شما با هزینه های بسیار کم می گردد.