موضوع مقاله : تشک بادی استخر

تشک بادی استخر که با نام تشک بادی روی آب نیز شناخته می شود ، یکی از بهترین وسیله های بازی و تفریحات آبی است که برای استفاده بر روی آب ساخته شده است و از آن جا که شبیه به یک تشک است ، به آن تشک بادی روی آب گفته می شود . همچنین این تشک ها به واسطه بادی بودن بدنه ، می توانند بر روی آب شناور بمانند و به بهترین شکل ممکن ، وزن افراد را تحمل کرده و آن ها را نیز بر روی آب شناور نگه دارند . این محصولات بادی برای سنین مختلف طراحی شده اند و اگر شما به دسته بندی تشک بادی روی آب بروید ، می توانید تنوع بسیار بالایی از این تشک ها را مشاهده کنید که در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده اند و همچنین دارای ابعاد مختلفی هستند که می تواند وزن های متفاوت و بالایی را نیز تحمل کنند . بنابراین شما می توانید در خرید تشک بادی روی آب ، انتخاب کنید که محصول شما چه وزنی را بتواند تحمل کند . ویژگی های تشک بادی روی آب یا تشک بادی استخر بسیار زیاد بوده که در ادامه این مطلب به طور مفصل به بررسی این محصولات خواهیم پرداخت و شما را در خرید تشک بادی استخر یاری خواهیم نمود تا بهترین گزینه ها را مطابق با میل خود خریداری کنید . 

تشک های بادی روی آب ، ممکن است در سایز های کوچک و یا بزرگ ساخته شود ، بیشتر تشک های بادی روی آب یک نفره هستند و شما می توانید به صورت انفرادی از آن ها استفاده کنید . همچنین محبوبیت تشک بادی یک نفره بسیار بالا بوده و بسیاری از افراد که دوست دار این تشک ها هستند ، به سراغ تشک بادی روی آب یک نفره می روند ، به همین دلیل است که حتی تولید کنندگان این محصولات بادی ، با توجه به علاقه بسیار زیاد مشتریان به تشک های بادی یک نفره ، این مدل یعنی مدل تک نفره را در تعداد بیشتر و با تنوع زیاد تولید کرده اند تا شما بتوانید به راحتی و با دستانی باز این محصولات را انتخاب کنید . این در حالی است که برخی دیگر از تشک های بادی نیز هستند که برای استفاده دو نفره و یا بیشتر ساخته شده اند . شما می توانید شناور هایی را خریداری کنید که برای استفاده خانوادگی و گروهی ساخته شده اند و بیشتر از 5 نفر و حتی بیشتر را تحمل کنند . ابتدا نیاز است که به اختصار تفاوت تشک بادی روی آب و شناور بادی را به شما عزیزان بگوییم تا بهتر بتوانید با این محصولات بادی آشنا شوید . 

تشک بادی روی آب در واقع یک نوع شناور بادی است ، ولی با این تفاوت که دارای طراحی مسطح و صاف هستند و طراحی آن ها بسیار شبیه به تشک های بادی خانگی بوده و بیشتر برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب طراحی شده اند ، برای همین اگر به بسیاری از تشک های بادی روی آب توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که آن ها دارای بالش های بادی سر خورد هستند تا شما بتوانید در هنگام دراز کشیدن بر روی تشک ، سر خود را بر روی بالش قرار داده و استراحت کنید . همچنین تشک های بادی دارای رویه مواج هستند تا شما احساس راحتی بیشتری را داشته باشید و اگر بر روی تشک به مدت طولانی دراز کشیدید ، بتوانید به راحتی برای مدت طولانی از تشک استفاده کرده و استراحت کنید . ریلکس کردن و خوابیدن بر روی آب به خصوص آب های آرامی مانند استخر ، می تواند آرامش بسیار خوبی را به شما بدهد و برای همین است که تشک بادی استخر معروف شده و بسیاری به دنبال خرید این نوع از محصولات بادی هستند . 

ولی شناور های بادی ، طراحی متفاوتی دارند و بیشتر برای نشستن طراحی شده اند و اغلب دارای طراحی عروسکی بوده و یا شبیه به یک قایق و یا حلقه های شنا طراحی می شوند . برای اینکه شما بتوانید بهتر تشک های بادی و شناور های بادی را از یکدیگر تشخیص دهید ، فروشگاه اینترنتی اینتکس ، دو دسته بندی مجزا برای این دو محصول در نظر گرفته است که می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه این دسته بندی ها را مشاهده کرده و با وارد شدن به هر دسته بندی ، محصولات را مشاهده کرده و تصاویر مختلف و اطلاعات کامل هر یک از تشک ها را مطالعه کرده و سپس آن ها را خریداری کنید . کیفیت ساخت تشک بادی روی آب به خصوص تشک بادی روی آب اورجینال بسیار بالا بوده و اگر شما در هنگام خرید تشک بادی روی آب ، محصولات برند اینتکس یا بست وی را خریداری کرده باشید ، می توانید این اطمینان را از محصول بادی خود داشته باشید که سطح کیفیت آن فوق العاده بالا بوده و می توانید با خیالی آسوده از کیفیت تشک های بادی آن ها را خریداری کرده و استفاده کنید . 

این دو برند که از بهترین برند های تولید کننده تشک بادی روی آب هستند ، برای ساخت تشک بادی از پی وی سی استفاده می کنند ، زیرا این جنس بسیار مقاوم بوده و از سوی دیگر کاملا ضد آب است و این محصولات با توجه به اینکه کاملا با آب در تماس هستند ، نیازمند استفاده از لایه های ضد آبی همچون پی وی سی خواهد بود . این جنس ضد حساسیت بوده و برای پوست ضرری ندارد ، برای همین تشک بادی روی آب برای پوست به خصوص آن هایی که پوست حساسی دارند نیز مشکلی ایجاد نمی کند . تشک های بادی روی اب می توانند در برابر نور خورشید نیز مقاوم باشند و اشعه های خورشیدی آسیبی به تشک بادی روی آب وارد نمی کند و شما می توانید از تشک بادی روی آب خود در استخر های روباز نیز استفاده کنید . شناوری و حفظ تعادی که تشک های بادی دارند فوق العاده است و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از تشک های بادی خود بر روی آب ها استفاده کنید ، به خصوص در آب استخر که آبی آرام و ساکن دارد . راه اندازی تشک های بادی روی آب بسیار کار آسانی بوده و از آن جا که پمپ های باد مخصوصی برای این محصولات بادی در نظر گرفته شده است ، شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی ، تشک بادی استخر خود را راه اندازی کرده و از آن استفاه کنید .