موضوع مقاله : تشک بادی اینتکس با پمپ برقی

تشک های بادی محصولاتی بسیار جالب و متفاوت نسبت به سایر تشک هایی هستند که شاید از بیشتر آن ها استفاده کرده باشید ، ولی تشک های بادی مدلی بسیار عالی برای خوابیدن می باشد که شما می توانید با خرید آن ها ، شرایط بسیار عالی و ایده آل را برای خوابیدن داشته باشید . تشک های بادی مدل های مختلفی را دارند و طراحی آن ها به صورت بادی است ، برای همین رویه ای طبی و بسیار نرم و راحتی را خواهند داشت . برای اینکه شما از تشک های بادی استفاده کنید باید در ابتدا آن ها را راه اندازی کنید تا باد شده و قابل استفاده شوند . مدل های مختلفی از تشک های بادی ساخته شده اند که از نظر طرح و رنگ ، رویه و ظاهر متفاوت می باشند ، ولی یکی از محبوب ترین مدل ها ، تشک بادی اینتکس با پمپ برقی می باشد که دارای یک پمپ باد برقی بر روی خود است که شما می توانید در راستای راه اندازی تشک بادی از آن استفاده کرده و در زمان بسیار کمتری تشک را باد کرده و از آن استفاده کنید . وجود چنین پمپ باد قوی و بسیار خوبی می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت مداوم و مکرر از تشک های بادی استفاده کرده و حتی هر شب آن را به راحتی راه اندازی کرده و صبح ها جمع کنید تا مشکلی برای تشک ایجاد نشود . این پمپ ها دوکاره هستند و برای تخلیه کردن باد تشک نیز می توانید از آن استفاده کنید . 

نوع دیگری از تشک های بادی توسط شرکت اینتکس تولید شده است که شاید به محبوبیت تشک بادی اینتکس با پمپ برقی برسد ، این نوع تشک بادی اینتکس با نام تشک بادی باتری خور شناخته می شود ، این تشک ها یک ویژگی خاصی دارند که آن هم داشتن یک پمپ باد است که باتری خور بوده و به جای اینکه نیاز باشد که شما از پمپ باد برقی استفاده کنید می توانید برای راه اندازی تشک بادی خود از پمپ باد باتری خور استفاده نمایید . شاید برای شما سوال باشد که چرا وقتی تشک بادی اینتکس با پمپ برقی وجود دارد نیازی به خرید تشک بادی اینتکس با پمپ باتری خور می باشد ؟ این تشک ها که نوع باتری خور دارند بیشتر برای استفاده در مسافرت ها خوب بوده و از آن جایی که این پمپ ها نیازی به برق شهری ندارند ، می تواند با کمک انرژی باتری ، هوا را به داخل تشک بادی پمپاژ کرده و به راحتی شما را در راه اندازی تشک کمک کند . بنابراین هدف از قرار دادن پمپ های باد سرخود در بدنه تشک های بادی ، سهولت در راه اندازی می باشد و تشک های بادی باتری خور مدلی از تشک بادی اینتکس با پمپ برقی می باشد که شما می توانید آن ها را خریداری کرده و استفاده کنید . 

تشک های بادی اینتکس با پمپ باد برقی در دو مدل یک نفره و دو نفره ساخته شده اند و جالب اینجاست که حتی این تشک ها نیز به مانند تشک ها و تخت هایی که عمدتا از آن ها استفاده می کنید به صورت یک نفره و دو نفره می باشد . برای همین اگر دوست داشته باشید و یا با توجه به نیازی که دارید می توانید اقدام به خرید تشک بادی اینتکس با پمپ برقی در مدل های یک نفره و دو نفره کرده و به راحتی از آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید که وجود یک پمپ باد برقی در تشک های بادی دو نفره بسیار کاربردی تر و ضروری تر از مدل های یک نفره است ، برای اینکه تشک های بادی دو نفره ابعاد بزرگتری دارند و حجمی که محفظه یک تشک بادی دو نفره دارد بسیار بزرگ است ، برای همین است که اگر تشک بادی دو نفره شما دارای پمپ باد برقی باشد شما به سادگی و در کمترین زمان ممکن بدون اینکه خسته شوید ، تشک بادی خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . در ابتدای مطلب نیز به طور کامل نسبت به ویژگی ها و خصوصیاتی که تشک بادی اینتکس با پمپ برقی دارد ، مطالبی ارائه شد . 

توصیه می شود که برای خرید تشک های بادی با پمپ باد برقی سعی کنید که آن ها را از فروشگاه ها و برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید . برای اینکه هر برندی تولید کننده خوبی نیست و شما باید سعی کنید که با شناخت بهترین برند ها ، تشک های بادی خود را به خصوص تشک بادی با پمپ باد برقی را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر و از برند های پر فروش خریداری کنید . در این مطلب ما به شما تشک بادی اینتکس با پمپ برقی را معرفی کردیم و همانطور که از نام تشک بادی مشخص است ، برند تولیدی آن شرکت اینتکس بوده که از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی است که توجه زیادی را در ساخت تشک بادی داشته و یکی از پر فروش ترین مدل های آن نیز تشک بادی اینتکس با پمپ برقی می باشد که دارای پمپ باد بوده و راه اندازی این محصولات را برای شما بسیار آسان تر کرده است . شرکت اینتکس به صورت کاملا اصولی و مهندسی شده و با استفاده از بهترین اجناس و طرح های فوق العاده خوبی تشک های بادی را تولید  می کند و برای همین است که در طی این سال ها به عنوان بهترین تولید کننده تشک بادی با پمپ برقی شناخته شده است . 

امروزه در تمامی دنیا نمایندگی های زیادی اقدام به فروش تشک بادی اینتکس با پمپ برقی کرده و شما می توانید به سادگی حتی این مدل از تشک های بادی شرکت اینتکس را حتی در ایران و توسط نمایندگی اینتکس خریداری کرده و از آن استفاده کنید . تشک های بادی که توسط شرکت اینتکس تولید می شوند عمدتا از پی وی سی ساخته شده اند و ضخامت های بسیار عالی و زیادی برای ساخت تشک ها در نظر گرفته می شود ، برای اینکه این محصولات برای خوابیدن ساخته شده اند و یک تشک باید به خوبی بتواند وزن افراد را تحمل کند . به طوریکه حتی تشک های بادی دو نفره باید وزن دو فرد بزرگسال را تحمل کنند . به طور معمول تشک بادی اینتکس با پمپ برقی یک نفره می تواند تا 150 کیلوگرم و مدل های دو نفره تا 250 کیلوگرم وزن را تحمل کنند که این بیانگر کیفیت فوق العاده خوب تشک بادی می باشد . در کنار این جنس معمولا رویه تشک بادی اینتکس با پمپ برقی نیز از یک لایه جیر ساخته می شود که سطح تشک را بسیار نرم و لطیف تر کرده است .