تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور

Wolfwill B011RWMYWQ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور

تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور از محصولات جذاب و خلاقانه تولید شده توسط شرکت Wolfwill می باشد که تا کنون در صنعت ابزار های سلامتی و بهداشتی فعالیت داشته است. این تشک ابعاد بسیار بزرگی دارد و انعطاف بدنه آن نیز باعث می شود بتوان آن را درون پیکاپ، اتومبیل های کراس، کراس اوور های کوچک و بزرگ استفاده نمود. دو قسمت کناری آن انعطاف مناسبی برای فضای های با ابعاد متنوع داشته و در اتومبیل هایی که گلگیر آنها بخشی از فضای درونی اتومبیل را اشغال کرده نیز مناسب است.

قسمت پشتی آن نیز از دو تکه جداگانه علاوه بر بدنه تشک ساخته شده است که باعث می شود بتوان آن را در حالت شیبدار با سه حالت مختلف قرار داد. رویه آن دارای سطح جیر و کاملا ضد تعریقی می باشد. و بخش های کناری آن نیز از پی وی سی ساخته شده است. این کالا یکی از بهترین و کاربردی ترین تشک های بادی برای استفاده در مسافرت به حساب می آید و رضایت شما را نیز به همراه خواهد داشت. این کالا با 95 درصد SUV های تولید شده تا به امروز سازگاری دارد.

نقد و بررسی تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور

تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور

اتومبیل های کراس اوور به خاطر نوع طراحی و بزرگ تر بودنشان معمولا نسبت به اتومبیل های ایرانی سخت تر محصولاتشان در بازار موجود می باشد. شرکت تهران اینتکس در راستای تکمیل کردن محصولات خود و هم چنین براورده کردن نیاز های مشتریانش تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور را به بازار عرضه کرده است. قصد داریم تا در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول پرداخته و جزئیات این کالا را به صورت دقیق برای شما بررسی کنیم پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول به وضوح مشخص است این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی شده است. این بدین معناست که با توجه به نوع طراحی صندلی عقب خودروهای اوور کراس این محصول طراحی شده و تمام نکات هم مورد توجه سازنده این محصول قرار گرفته است. سطح مواج وشیاردار این محصول هم یکی از نقاط قوت این کالا می باشد که سطح کلی این محصول را فرا گرفته و باعث شده تا حس ارامش و نرمی را تجربه کنید. هم چنین این محصول در قسمت بالایی خود یک عدد بالش بادی هم دارا می باشد که جزو خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

هم چنین در دو سمت این محصول هم دو عدد بالش بادی متصل به بدنه هم به چشم می خورد که از کیفیت فوق العاده ای بهره برده و یکی از ان ها فاصله بین دو صندلی جلو را پر کرده و دیگری برای تکیه دادن به این محصول تعبیه شده است. در رابطه با رنگ این محصول هم باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا سبز یشمی بوده و تنها خطوط بخش های کناری این محصول هم سبز فسفری می باشد که فوق العاده چشم نواز است. البته این محصول در رنگ های دیگر هم موجود است که می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.


جنس بدنه

قطها هر فردی که قصد خرید یک محصول بادی را دارد مهم ترین نکته ای که به یک دغدغه برای او به وجود می اید جنس بدنه یک کالاست. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا رویه ای مخملی و از جنس PVC می باشد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از جنس PVC و به صورت مات می باشد. نکته مهم دیگر هم کف این کالاست که به صورت دولایه ساخته شده و بسیار با کیفیت است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این محصول دارای تحمل وزن 300 کیلو گرم می باشد. این بدین معناست که این محصول از این حیث با تمام محصولات موجود در بازار متفاوت بوده و مقدار قابل توجهی وزن را می تواند تحمل کند. هم چنین خود این تشک هم تنها 4.2 کیلوگرم وزن دارد که مقدار فوق العاده سبکی نسبت به کارایی اش می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای طول 180 سانتی متر ، عرض 128 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 23 سانتی متری است.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نگهداری از این محصول فوق العاده ساده و اسان است. برای این کار باید یک سری اصول ساده را رعایت کرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما باید از پریدن و جامپینگ بر روی این کالا بپرهیزید. هم چنین سعی کنید وسایل نوک تیز را هم از کنار بدنه این کالا دور کنید تا سوراخ نشود. البته گفتنی است که این کالا دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن می توانید این کالا را ترمیم کنید اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

هم چنین برای راه اندازی این محصول هم می توانید از دفترچه راهنما تعبیه شده در کنار این محصول استفاده کرده و این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کنید. نکته مهم دیگر هم این است که  بر روی این محصول دریچه بادی قرار گرفته است که راه اندازی این محصول از طریق ان صورت می گیرد.


جمع بندی

تشک بادی برای اتومبیل کراس اوور محصولی با دوام و با کیفیت است که دارای سطح موازی بوده و قابلیت استفاده بر روی اب را هم دارا می باشد. هم چنین راه اندازی این کالا هم در مدت زمان بسیار کمی صورت گرفته و انجام می شود. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 180 سانتی متر
 عرض 128 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپدارد
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...