تشک بادی داخل ماشین آریو

air mattress 41

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,020,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آریو

تشک بادی داخل ماشین آریو از جدید ترین تشک های بادی داخل ماشین است که برای مدل جدیدی از ماشین های سواری شرکت سایپا تولید شده است تا بتوانید با تهیه آن ، در سفر های خود با استفاده از تشک بادی داخل ماشین یک بستر ایده آل را برای استراحت کردن داشته باشید . این تشک های بادی داخل ماشین با توجه ساختاری که دارند ، برای استفاده در بخش عقب ماشین و اتومبیل ها ساخته شده اند و می تواند تمامی بخش پشتی ماشین یعنی بخش صندلی و زیرپایی را به صورت یک دست کرده و یک تخت یا تشک طبی و نرم را برای نشستن و یا دراز کشیدن فراهم کند ، لذا شما نیز می توانید با تهیه این تشک بادی سفر های لذت بخشی را برای خود رقم بزنید . تشک بادی داخل ماشین آریو همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده در ماشین آریو طراحی شده است و ابعادی استاندارد دارد . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین آریو می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد که باعث ضد تعریقی محصول شده است و همچنین نرمی و انعطاف پذیری بیشتری را به تشک بادی بخشیده است . تمامی سطح تشک بادی داخل ماشین آریو از رویه جیر برخوردار بوده که لطافت خاصی را نیز به تشک بادی بخشیده است . برای کسب اطلاعات بیشتر از تشک بادی داخل ماشین آریو می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید . 

تشک بادی داخل ماشین آریو

تشک بادی داخل ماشین آریو تشکی طراحی شده برای ماشین سواری آریو می باشد که طراحی بی نظیر آن به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید آن را در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید و به عنوان یک تشک در بخش عقب ماشین استراحت کنید . این تشک بادی می تواند صندلی های عقب را مسطح کرده و زیرپایی را کاملا پر کند ، از این رو شما می توانید در داخل ماشین نیز استراحت کنید و یا افرادی که در بخش عقب ماشین نشسته اند احساس راحتی داشته باشند . استفاده از این تشک برای سفر های طولانی یا کوتاه بسیار کاربردی بوده و راه اندازی آن بسیار آسان است . در ادامه با توضیحاتی که بیشتر در رابطه با تشک بادی داخل ماشین آریو شرح خواهیم داد با تمامی ویژگی های محصول بادی آشنا خواهید شد .

تشک بادی داخل ماشین آریو بسیار مناسب برای سفر ها بوده و یکی از عمده ترین دلایل طراحی آن نیز استفاده در مسافرت ها می باشد و شما نیز می توانید با بهره مندی از این تشک های بادی به مراتب سفری دوست داشتنی و لذت بخشی را برای خود رقم بزنید . توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین به خوبی و به آسانی راه اندازی می شوند و هیچ دردسری را برای شما نخواهند داشت . زیرا در بخش بدنه آن دریچه بادی وجود دارد که شما می توانید از آن طریق با استفاده از پمپ های باد مخصوص که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن ها را موجود دارد ، محصول مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنید . 

همچنین شما می توانید برای راه اندازی این محصول بادی از انواع پمپ های باد که با برق ماشین کار می کنند استفاده کنید . با توجه به اینکه این محصولات برای سفر ها طراحی شده اند شما می توانید از پمپ باد فندکی استفاده کنید که با اتصال به جا فندکی ماشین کار کرده و می تواند راه اندازی تشک بادی را برای شما بسیار ساده تر و سریع تر کند . بدین ترتیب در طول سفر شما می توانید بار ها از تشک بادی استفاده کنید و در صورت عدم نیاز ، آن را بسته بندی کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . ابعاد و سایز تشک با ماشین آریو کاملا ست و هم اندازه می باشد که نصب را برای شما بسیار اسان تر کرده است . 

با توجه به این موضوع که این محصولات ساختار بادی دارند ، ابعاد زیادی را در هنگام بسته بندی نداشته و به همین جهت به سادگی می توانید آن را در حجم کوچک بسته بندی کرده و با خود به مسافرت ها ببرید . همچنین وزن محصول بسیار زیاد نبوده و 2.5 کیلوگرم وزن کلی آن می باشد ، لذا شما نیز می توانید با خیالی راحت از تشک بادی استفاده کنید و آن را با خود به سفر ببرید . قرار گیری این تشک بادی نیز به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید با توجه به ساختار تشک بادی آن را به راحتی در ماشین آریو و در ماشین های مشابه نیز راه اندازی کنید . برای انتخاب و خرید تشک بادی داخل ماشین آریو و سایر تشک های بادی بهتر است که با فروشگاه تماس گرفته و به طور کامل مشورت بگیرید . 

توجه داشته باشید که این تشک های بادی بسیار نرم و راحت هستند ، زیرا بخش رویه آن به صورت مواج در نظر گرفته شده است که این طراحی مواج می تواند به خوبی سبب ایجاد برجستگی در برآمدگی هایی بر روی تشک بادی شود تا اینچنین افراد به خوبی می توانند از تشک بادی استفاده کنند ، بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود احساس کنند ، چرا که با این طراحی نرمی و انعطاف پذیری تشک بادی دوچندان خواهد شد . 

برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین آریو از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که این جنس یکی از برترین اجناس برای ساخت تشک بادی داخل ماشین می باشد . شما نیز به راحتی و بدون اذیت شدن می توانید بر روی این لایه های انعطاف پذیر و مقاوم استراحت کنید . توجه داشته باشید که این تشک بادی از لایه ای از جنس جیر تشکیل شده است که نرمی و لطافت تشک بادی را افزایش داده است . کیفیت بسیار بالایی که تشک بادی داخل ماشین آریو دارد باعث شده است تا فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را با ضمانت به فروش برساند .

  • تشک بادی داخل ماشین آریو
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • با قابلیت راه اندازی با پمپ باد
  • راه اندازی ساده
  • طراحی طبی و انعطاف پذیر
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: air mattress 41

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...