تشک بادی داخل ماشین آکسفورد

air mattress 44

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آکسفورد

تشک بادی داخل ماشین آکسفورد از تشک های بادی بسیار عالی برای استفاده در داخل ماشین و صندلی های عقب خودرو در هنگام سفر است که می توانید آن ها را خریداری کرده و با استفاده از آن ها سفری دلچسب و راحت را داشته باشید . توجه داشته باشید که این تشک بادی به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم باشد . همچنین نوع طراحی بی نظیر آن ها که اغلب نیز به صورت مواج طراحی شده اند به خوبی می توانند انعطاف پذیری و حالت پذیری بسیار عالی و ایده آل را به همراه داشته باشند . بنابراین شما نیز می توانید با استفاده از آن نهایت لذت را برده و برای استراحت کردن و خوابیدن از آن استفاده کنید . این تشک بادی از نظر جنس بدنه به مانند بسیاری از تشک های بادی از پی وی سی ساخته شده است ولی رویه آن از آکسفورد می باشد که باعث شده است تا این تشک همچنین به خوبی ضد آب شده و کیفیت بسیار عالی را داشته باشد . طول عمر تشک بادی داخل ماشین آکسفورد بسیار بالاست و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین آکسفورد را در کمتر از 2 دقیقه راه اندازی و نصب کنید . با استفاده از پمپ های باد فندکی می توانید با سرعت بیشتری راه اندازی را انجام دهید . برای اطلاعات بیشتر می تواند با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

تشک بادی داخل ماشین آکسفورد

تشک بادی داخل ماشین آکسفورد یک تشک بسیار عالی و کاربردی برای استفاده در سفر ها می باشد که می توانید با استفاده از آن ها در طول سفر ، یک تخت بسیار عالی و یک تشک محبوب را در داخل ماشین داشته باشید . این محصولات بادی در واقع تنها برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده اند و ویژگی های ساختاری آن ها باعث شده است تا بتواند سطح عقب ماشین یعنی زیرپایی و صندلی ها را صاف و مسطح کند ، زیرا طراحی آن نیز مختص برای استفاده در داخل ماشین آکسفورد ساخته شده است . با توجه به شناخت بیشتر شما ، در ادامه به صورت کامل به نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین آکسفورد خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب را داشته باشید  .

بایستی توجه داشته باشید که هر تشک بادی داخل ماشینی بسته به ابعادی که دارد ، برای استفاده در برخی از ماشین ها ساخته شده است ، تشک بادی داخل ماشین آکسفورد نیز با توجه به نوع ساختاری که دارد ، برای استفاده در ماشین آکسفورد ساخته شده است و می توانید به راحتی از آن در داخل ماشین های سواری استفاده کرده و در طول سفر ، بستری مناسب را برای خوابیدن داشته باشید . توجه کنید که تشک های بادی داخل ماشین قابلیت جمع شدن و راه اندازی را به دفعات مکرر داشته و شما حتی می توانید در طول سفر ، در زمان هایی که نیاز به آن ندارید ، به سادگی محصول را جمع آوری کنید . برای همین است که استفاده از تشک بادی داخل ماشین می تواند بسیار لذت بخش باشد .

در رابطه با ساخت و تولید تشک بادی داخل ماشین آکسفورد نکات و ویژگی هایی وجود دارد که یکی از آن ها طبی بودن این تشک ها می باشد ، زیرا ساختار آن ها متفاوت از هر نوع تشک بادی ساخته شده است و می توان آن ها را در دسته بندی تشک های طبی قرار داد که حتی تشک های بادی خانگی نیز از این ویژگی ساختاری برخوردار هستند . این ویژگی بسیار خوب در واقع همان رویه مواج است که در تصویر نیز مشاهده می کنید . توجه داشته باشید که تشک های بادی مواج می توانند انعطاف پذیری بیشتری را داشته باشند .استفاده از رویه مواج برای ساخت تشک های بادی داخل ماشین یکی از مهم ترین دلیل هایی است که باعث شده است تا تشک بادی داخل ماشین آکسفورد بسیار نرم و طبی شود .

بنابراین مواج بودن رویه تشک بسیار مهم بوده و انعطاف پذیری بالا به دلیل این برجستگی ها بوده و می تواند فرم پذیری را بسیار بهتر کند . توجه داشته باشید که این طراحی خاصیتی ضد تعریقی را برای بدن خواهد داشت ، زیرا هوا در میان لایه ها جریان داشته و بدن به صورت کامل به تشک متصل نخواهد شد . توجه داشته باشید که این تشک های بادی داخل ماشین به خوبی می توانند وزن های بالا را نیز تحمل کنند ، زیرا از جنس پی وی سی ساخته شده اند . و شاید بتوان گفت که بیشتر تشک ها نیز از همین جنس ساخته شده اند .

رطوبت ها هیچ آسیبی به این محصولات بادی وارد نمی کنند ، چه بسا این ویژگی باعث شده است تا برای ساخت برخی دیگراز محصولات بادی همچون استخر بادی ، وان بادی ، جکوزی بادی ، شناور بادی روی آب  و تشک بادی روی آب از این جنس استفاده شود . این جنس همچنین در برابر نور آفتاب و سرما یا گرما نیز مقاوم است . این موارد باعث شده اند تا طول عمر بالایی را از پی وی سی شاهد باشیم . به همین دلیل با خیالی راحت و آسوده می توانید همواره از تشک بادی داخل ماشین آکسفورد در طول سفر استفاده کنید .

برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین آکسفورد و سایر تشک های بادی داخل ماشین ساخته شده برای ماشین های ایرانی و خارجی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید که بهترین آن ها پمپ های باد دستی و پدالی می باشند که نیازی به برق ندارند ولی پمپ های باد فندکی نیز برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین آکسفورد بسیار کاربردی خواهد بود . این تشک بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند و در صورت وارد شدن فشار صدمه ای را نمی بیند ، زیرا پی وی سی بسیار انعطاف پذیر است . شما عزیزان و دوست داران این محصولات بادی می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از فروشگاه اینتکس سفارش و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .


  • تشک بادی داخل ماشین آکسفورد
  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه آکسفورد
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی بزرگ مجزا
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : 44 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...