تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

28 air mattress

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج از جدید ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که این محصولات را متمایز از هر نوع تشک بادی دیگر کرده است . این محصولات مناسب برای سفر ها هستند و شما می توانید با خرید آن ، در طول سفر با استفاده از تشک بادی داخل ماشین ، نشیمنگاه یا تشکی طبی برای خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید .

ویژگی های بسیار عالی این تشک سبب شده است تا بسیاری از افراد اقدام به تهیه این محصول کنند . با توجه به همین موضوع نیز ، فروشگاه تهران اینتکس انواع تشک های بادی داخل ماشین را برای ماشین های مختلف موجود کرده است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان و همچنین با ضمانت اصالت و سلامت خریداری کنید .

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، تشک بادی داخل ماشین فوق برای استفاده ار خودرو اسپورتیج طراحی شده است که یک ماشین شاسی بلند به شمار می آید ، بنابراین با توجه به ابعاد ماشین ، سایز این تشک نیز بزرگتر بوده و به همین جهت مناسب برای ماشین های دیگری است که از نظر ساخت بسیار نزدیک به ماشین اسپورتیج می باشد . در بخش نقد و بررسی توضیحات بیشتری ارائه گردیده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ، توصیه می شود که محصولات خود را از برند های معتبر و فروشگاه های شناخته شده و مطمعن خریداری کنید تا اینچنین محصولاتی با کیفیت و اورجینال را خریداری کرده باشید . همچنین ممکن است ، شما تشکی را تهیه کنید که مناسب برای ماشین شما نباشد ، از این رو فروشگاه تهران اینتکس با ارائه مشاوره و همچنین امکان خرید تشک بادی داخل ماشین به صورت تلفنی و حضوری ، بهترین و مناسب ترین تشک را به شما معرفی کرده و برای شما ارسال خواهد کرد .

همچنین جنس و ضخامت بدنه تشک های بادی مهم است که در این رابطه در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه شده است . لازم به ذکر است که ماشین های شاسی بلند نسبت به ماشین های سواری جادار بوده و سایز تشک های بادی طراحی شده برای آن ها نیز متفاوت است ، بنابراین بایستی به این نکته نیز توجه داشته باشید و در صورت مشابه بودن خودرو خود با سایر خودروهایی که تشک بادی دارند ، خرید خود را انجام دهید .

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

راه اندازی این محصولات بسیار ساده و آسان بوده و شما می توانید آن ها را به مانند سایر تشک ها یا محصولات بادی راه اندازی کنید . بدین منظور در بدنه تشک ، دریچه باد قرار داده شده است که این دریچه را می توانید با استفاده از سری سوزنی توسط تمامی پمپ های باد راه اندازی کنید ، نکته قابل توجه این است که بایستی از پمپ هایی استفاده کنید که برای سفر مناسب هستند ، به مانند پمپ های باد دستی ، شارژی و فندکی که در سفر ها قابل استفاده هستند و می توان از آن ها در نبود برق استفاده کرد . مدل های دستی که از نامشان نیز مشخص است ، با کمک دست پمپاژ باد را انجام می دهد ، همچنین مدل های شارژی با شارژ ذخیره شده کار کرده و مدل های فندکی نیز با اتصال به جا فندکی تشک کار می کنند .

مراقبت و نگهداری تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

توصیه هایی برای نگهداری بهتر از تشک های بادی داخل ماشین مطرح است که بهتر است با رعایت این نکات از آسیب دیدن تشک ها جلوگیری کرده و بتوانید سال های سال از آن ها استفاده کرده و از سوراخ شدن و ... جلوگیری کنید . مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این محصولات دارای بدنه نازکی هستند که در برابر اجسام تیز و برنده همچون میخ ، سنگ ریزه ها ، چوب های زبر و ... آسیب پذیر می باشند ، بنابراین توجه داشته باشید که از این قبیل اجسام با بدنه تشک برخوردی نداشته باشد . اگر قصد دارید که بر روی تشک نشسته و دراز بکشید ، سعی کنید لباس های راحت و نرمی را بپوشید که سگک یا زیپ آهنی نداشته باشد تا در صورت فشرده شدن بر روی تشک ، به آن آسیب وارد کند .

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

تشک های بادی داخل ماشین ، قابلیت پنچرگیری داشته و در صورت آسیب دیدن با توجه به ارائه شدن برچسب های تعمیراتی به سادگی می توانید محل سوراخ شدگی را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید . این برچسب ها با عنوان بسته تعمیرات به صورت مجزا توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده است و ممکن است در کنار برخی از محصولات نیز این برچسب ها موجود باشند .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج از مدل های بسیار محبوب و پر فروش محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای افرادی که بیشتر سفر های خود را با خودرو شخصی انجام می دهد ، مناسب می باشد . با داشتن لوازم و تجهیزات سفری شما می توانید به مراتب سفر های راحت تر و کم خرج تری را رقم زده و هزینه سفر خود را نیز کاهش دهید .

فروشگاه تهران اینتکس در کنار ارائه انواع محصولات سفری ، انواع تشک های بادی داخل ماشین را نیز موجود کرده است که می توانید نسبت به نوع خودرو ، تشک بادی داخل ماشین را خریداری کنید . مدل فوق همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین اسپورتیج می باشد که در بخش های بعدی با این تشک منحصر به فرد آشنا خواهید شد .


طراحی مواج و تولید تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

طراحی در تشک های بادی متفاوت بوده و با توجه به اینکه تشک های بادی داخل ماشین ، برای استفاده در داخل خودرو تولید شده اند ، طراحی کاملا متفاوتی نیز دارند . تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج در بخش عقب ماشین و بر روی صندلی ها و کف ماشین قرار می گیرد ، به طوریکه بخش زیرین آن که به صورت برجسته طراحی شده است می تواند به خوبی قسمت زیرپایی را پر کرده و قسمت عقب ماشین را به صورت یک دست کرده و تشکی بسیار عالی را برای استراحت کردن داشته باشید .

با توجه به ابعاد بزرگ این تشک بادی که بر اساس ابعاد ماشین تولید شده است ، شما می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و حتی دراز کشیده و بخوابید . از این رو در مواقع ضروری که دسترسی به خانه یا ویلا و ... ندارید ، می توانید در داخل ماشین نیز استراحت کنید . این محصول ویژگی های بسیار خوبی از نظر ساختاری دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد . در کنار تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج دو بالش بادی هم جنس با تشک بادی قرار دارد که می توانید از آن ها نیز برای خوابیدن و یا تکیه گاه استفاده کنید .

از ویژگی های بسیار عالی تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج می توان به رویه مواج آن اشاره کرد ، رویه مواج یا کامفورت ، در واقع طراحی برجسته بخش رویه تشک می باشد که این طراحی می تواند انعطاف پذیری و فرم پذیری تشک را افزایش دهد تا در صورت استراحت کردن بر روی تشک ، حس راحتی داشته باشید و فشاری را بر روی اندام های خود نداشته باشید . نبود فشار در اندام ها می تواند بسیار نقش بسزایی در جریان خون در بدن داشته باشد ، بنابراین با فشار کم وارده به اندام ها شما می توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید و بهتر استراحت کنید و خستگی را زودتر از تن به در کنید .

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

از ویژگی های مهم دیگری که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج اشاره کرد ، ساختار بادی و استفاده از جنس بسیار خوب انعطاف پذیر آن اشاره کنیم . شما می توانید این محصول بزرگ را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید تا اینچنین بهتر و ساده تر بتوانید تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج را همراه خود در سفر ها داشته باشید و در صورت عدم نیاز به آن ، به راحتی تشک بادی را در حجم کوچکی بسته بندی کرده و در صندوق عقب نگهداری کنید . همچنین وزن تشک بسیار سبک بوده و تنها 2 کیلوگرم وزن دارد .

وزن سبک تشک نیز به دلیل استفاده از ساختار لایه لایه و سبک محصول اشاره کرد ، برخلاف انتظارات ، این محصولات تنها به دلیل ساختار بادی که دارند بزرگ و سنگین دیده می شوند ، اما این موضوع کاملا برعکس بوده و تشک های بادی داخل ماشین سبک هستند . تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج فوق نیز تنها دو کیلوگرم وزن دارد . دوام بسیار عالی این تشک که به دلیل جنس عالی و طراحی فوق العاده آن سبب شده است تا محصول بتواند تا وزن 300 کیلوگرم را تحمل کند . طراحی بسیار خوب که در ساخت تشک بادی داخل ماشین استفاده شده است و همچنین پرسینگ عالی لایه ها سبب شده است تا تشک به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کند .

جنس تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

برای ساخت و تولید تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است . در جستجو و تحقیق در رابطه با محصولات بادی می بینیم که بیشتر آن ها از اجناسی چون پی وی سی ساخته شده اند ، چرا که این مواد لاستیکی از مواد غیرشیمیایی ساخته شده است و مواد تشکیل دهنده آن طبیعی است ، به همین دلیل نیز حساسیتی را برای پوست ایجاد نکرده و می تواند برای خوابیدن مناسب باشد تا در صورت تماس پوست با بدنه تشک ، حساسیتی ایجاد نشود . بنابراین اگر پوست حساسی دارید و یا کودکی دارید که پوست لطیف و حساسی دارد ، نباید نگران استفاده از این تشک بادی داخل ماشین باشید . این جنس به دلیل مرغوبیت عالی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بیشتر محصولات بادی استفاده می شود .

همچنین این جنس ضد آب بوده و نور خورشید و ... نیز به آن آسیبی وارد نمی کند زیرا جنس نام برده دوام بسیار عالی داشته و هر گونه عوامل محیطی از جمله سرما یا گرما ، رطوبت ها و نور خوشید نیز نمی تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین شود . بنابراین با خیال راحت از محصولات خود استفاده کنید . لازم به ذکر است که بدنه تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج از یک لایه مخملی نیز پوشیده شده است که خاصیتی ضد تعریقی را به تشک بخشیده و سطح آن را لطیف تر کرده است . این لایه بسیار فکر شده استفاده شده است که می تواند شما را از تماس با بدنه pvc که شباهت زیادی با لاستیک لایه لایه دارد ، دور نگه دارد ، تا اینچنین بدن شما عرق نکند . مخملی بودن تشک می تواند سطحی نرم را در اختیار شما قرار دهد تا در صورت برخورد با آن نیز احساس خوشایندی داشته باشید .

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج

اگر خرید های قبلی از فروشگاه تهران اینتکس داشته باشید میدانید که فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را برای محصولات بادی خود در نظر گرفته است که شما نیز می توانید با خرید محصولات بادی همچون تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج از این خدمات پس از فروش بسیار عالی برخوردار شوید . در بخش توضیحات گفته شد که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی در صورت آسیب دیدن محصول بادی و تشک بادی ، آن را در خانه تعمیر کنید .

این در حالی است که با ارائه خدمات تعمیرات تشک بادی داخل ماشین ، شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا خود نمایندگی با تجربه بسیار خوب خود ، بهتر و بسیار عالی تر ، تعمیرات تشک بادی شما را انجام دهد . توجه داشته باشید که بهتر است قبل از ارسال محصول آسیب دیده خود با فروشگاه تماس گرفته و وسعت آسیب دیدگی و نوع آسیب دیدگی را بیان کرده و در صورت رفع مشکل می توانید محصول بادی خود را ارسال کنید و حتی به صورت حضوری به دفتر فروشگاه مراجعه کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین اسپورتیج
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخملی
  • تولید در رنگبندی های مختلف
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک جهت حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی سریع و آسان
  • کد محصول : 28 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...