تشک بادی داخل ماشین اسکای ول

qoees 20020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اسکای ول از سری تشک های بادی بسیار محبوب برای استفاده در سفر ها می باشد که برخلاف تشک های بادی کمپینگ در داخل ماشین استفاده می شود و از آنجایی که قابل استفاده در داخل ماشین اسکای ول بوده با همین نام هم مشخص شده است تا بتوانید ساده تر و راحت تر آن را در فروشگاه اینتکس یافته و خریداری کنید . تشک بادی داخل ماشین بسیار کم حجم و سبک بوده و به همین دلیل به آسانی می توانید آن را حمل کرده و در مواقعی که استفاده نمی کنید در صندوق عقب ماشین قرار دهید و در هر زمان که نیاز به آن پیدا کردید بتوانید با دسترسی آسان تشک را راه اندازی کرده و از آن بهره مند شوید . راه اندازی این تشک نیز کار بسیار آسانی بوده و به واسطه استفاده از پمپ باد ، راه اندازی برای شما بسیار آسان تر و ساده تر خواهد شد . توجه داشته باشید که پمپ باد مدل های مختلفی داشته و می تواند برای راه اندازی بسیار ابزار کاربردی باشد . با توجه به این موضوع است که شرکت تولید کننده تشک بادی داخل ماشین اسکای ول ، به همراه این تشک یک پمپ باد فندکی قرار داده است تا راه اندازی تشک برای شما بسیار آسان تر شود . 

پمپ باد فندکی یک نوع از پمپ های باد برقی می باشد که با متصل کردن به جافندکی ماشین روشن شده و می تواند با سرعت بسیار زیادی تشک را باد کند . از آنجایی که هر دو در داخل ماشین استفاده می شوند می توانند مکمل یکدیگر باشند . یک دریچه در بدنه تشک بادی ماشین برای راه اندازی بوده و دریچه دیگری که ابعاد بزرگتری دارد به عنوان دریچه تخلیه باد می باشد و می تواند تخلیه باد را سرعت بخشد . جنس بدنه این محصول بادی بی نظیر به مانند سایر محصولات بادی اورجینال موجود در فروشگاه اینتکس از پی وی سی ضخیم با رویه جیر بوده که دوام بالایی داشته و رویه جیر آن زیبایی و لطافت تشک را بیشتر از همیشه کرده است . شما همچنین در کنار تشک بادی داخل ماشین اسکای ول و پمپ باد فندکی ، دو بالش بادی کوچک نیز دریافت خواهید کرد که می تواند بسیار کاربردی باشد تا با استفاده از آن بهتر استراحت کنید . این محصول بادی قابل تعمیر بوده و برچسب های تعمیراتی برای آن در نظر گرفته شده است . 

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...