تشک بادی داخل ماشین النترا

tm 104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین النترا از جدید ترین تشک های بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو سواری هیوندای النترا و فروشگاه intex می باشد . این تشک بادی با توجه به کارایی بی نظیری که دارند ، می توانند سفری دوست داشتنی و لذت بخش را برای مسافرین رقم بزند . زیرا طراحی این تشک باعث می شود تا بخش عقب ماشین یعنی صندلی های عقب و همچنین زیرپایی ماشین به صورت مسطح و صاف شود تا شما یک تشک و تخت نرم و راحت را برای نشستن ، دراز کشیدن داشته باشید . توجه داشته باشید که این تشک های بادی مخصوص خودرو بوده و کارایی چندانی برای استفاده بر روی زمین ندارند . راه اندازی ساده و آسان آن ها به شما اجازه خواهد داد تا در سفر های خود به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید و در صورت عدم نیاز به محصول ، تشک را جمع کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . شما می توانید با انواع پمپ های باد این محصول را راه اندازی کنید که بهترین پمپ ها برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین النترا پمپ باد فندکی ماشین می باشد . شما می توانید به همراه تشک بادی داخل ماشین از بالش های بادی و کوسنی ها استفاده کنید . رویه این تشک بادی به صورت مواج در نظر گرفته شده است که نرمی خاصی را ایجاد نموده و حس خوبی را به مصرف کننده خواهد داد . به خصوص که برای تشک بادی داخل ماشین النترا دو کوسن بادی قرار داده شده است تا شما بتوانید با استفاده از آن به راحتی از سفر های خود لذت ببرید و در طول مسیر استراحت کنید . 

تشک بادی داخل ماشین النترا

تشک بادی داخل ماشین یا خودرو محصول بادی است که در مقایسه با سایر محصولات بادی جدید تر بوده و البته پر طرفدار نیز می باشد . محبوب ترین محصول بادی در فروشگاه اینتکس ، تشک بادی داخل ماشین است و از آنجایی که تمامی افراد در هر رده سنی می توانند از تشک های بادی استفاده کنند ، محبوبیت آن چند برابر شده است . لذا شما عزیزان نیز اگر دوست دارید که سفری بی نظیر را تجربه کنید و سفر های طولانی را بدون اینکه خسته شوید ، انجام دهید . شما می توانید به صورت دائمی از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید ، همچنین می توانید در طول سفر ، زمانی که دوست دارید تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . محصولات بادی اوجینال اینتکس کیفیت فوق العاده خوبی دارند ، ولی ممکن است بر اثر برخورد اجسام تیز و برنده سوراخ شوند . 

ولی زمانی که تشک بادی داخل ماشین سوراخ شود ، شما می توانید آن را برداشته و تعمیر کنید . برای تعمیر کردن تشک بادی داخل ماشین دو راه دارید ، یکی اینکه از برچسب تعمیرات برای پنچرگیری استفاده کنید ، از موارد دیگر نیز می توانیم به انجام تعمیر تشک بادی داخل ماشین توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس اشاره کنیم که به صورت کامل اصولی و تخصصی انجام می شود . لذا شما نیز می توانید از این خدمات استفاده کنید و تشک بادی داخل ماشین را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با ضمانت و گارانتی تعمیر خریداری کنید . از آنجایی که این تشک بادی داخل ماشین پمپ باد فندکی دارد ، شما می توانید به آسانی تشک را در کوتاه ترین مدت و با استفاده از پمپ باد فندکی ، راه اندازی کنید ، ولی می توانید پمپ های باد دستی و برقی را نیز از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 سانتی متر
  • وزن : 2.7 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در ماشین های شرکت هیوندای
  • رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای کوسنی
  • دارای ساک حمل
  • راه اندازی سریع و آسان

تشک بادی داخل ماشین النترا

تشک بادی ماشین النترا تشکی زیبا و بسیار کاربردی مخصوصا برای مسافرت ها  با ماشین میتسوبیشی النترا می باشد که می توانید با استفاده از آن به خوبی تشک بادی را برداشته و با راه اندازی آن بر روی صندلی های عقب یک تشک ایده آل را برای استراحت کردن داشته باشید . این تشک بادی می تواند سفر شما را بسیار راحت تر کند ، زیرا بسیار نرم بوده و از وارد شدن فشار به اندام ها و خستگی مفرط شما در طول سفر بکاهد ، چرا که طراحی فنری دارد و به خوبی می تواند احساس خوشایندی را به شما در هنگام مسافرت بدهد . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین النترا برای استفاده در داخل ماشین النترا ساخته شده است و به همین دلیل نیز در هنگام خرید های خود حتما به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید که تشک های متناسب با ماشین خود را انتخاب کنید . 

پس برای خرید تشک بادی داخل ماشین حتما به مدل محصول دقت داشته باشید ، اگر که این محصولات بادی برای استفاده برخی دیگر از ماشین ها نیز قابل استفاده باشد ، ولی به نوع تشک و سایز آن توجه داشته باشید چون ممکن است تشک بادی داخل ماشین برای ماشین شما بزرگ و یا کوچک باشد ، این در حالی است که فروشگاه اینتکس هر یک از تشک های بادی داخل ماشین را نام گذاری کرده است ، به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشین النترا که با توجه به نامی که دارد برای استفاده در داخل ماشین النترا را دارد . بنابراین پس از خرید نیز می توانید با اطمینان بیشتر از آن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین النترا  در واقع در صندلی عقب ماشین راه اندازی و نصب می شود . 

این تشک دارای سطح مستطیلی بوده و در بخش زیرین آن پایه وجود دارد ، این پایه ها برای این طراحی شده است که تشک بادی بتواند تمامی قسمت زیرپایی ماشین را پر کند ، به همین دلیل است که تشک بادی به صورت ایستاده و صاف قرار گرفته و می تواند سطحی بزرگ را در اختیار شما قرار دهد . بنابراین شما تشک بادی را خواهید داشت که دارای طول 145 سانتی متری و عرض 90 سانتی متری دارد . به همین جهت نیز فضای زیادی را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و حتی دراز کشیده و استراحت کنید . این محصول نه تنها برای سرنشینان بلکه برای راننده نیز کاربردی بوده و او می تواند پس از مدتی رانندگی در کنار جاده ایستاده و از تشک بادی برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده کند . 

طراحی بی نظیر و متفاوتی که تشک بادی داخل ماشین دارد ، شما می توانید احساس خوبی را داشته باشید . این طراحی در واقع رویه مواجی است که در بدنه و بخش رویه تشک بادی داخل ماشین النترا طراحی شده است . اگر به تصویر نیز توجه کرده باشید ، می بینید که این تشک بادی دارای رویه ای مواج و برجسته می باشد که دارای بخش های برجسته و گودی هایی می باشد که باعث شده است تا تشک بادی بتواند فرم بدن را در هنگام فشرده شدن بگیرد . به همین جهت فشار کمتری بر روی بدن وارد شده و در نتیجه به مرور زمان خستگی در بدن احساس نخواهید کرد و همچنین خاصیت فنری را داشته و شما در هنگام استفاده حس خوبی را خواهید داشت . 

توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین النترا در چند رنگبندی مختلف طراحی شده است که شما می توانید آن را با توجه به رنگ ماشین و یا روکش های صندلی انتخاب کنید تا هماهنگی میان رنگ تشک با ماشین ، زیبایی خاص تری را به تشک بادی ببخشد . برای ساخت تشک بادی داخل ماشین النترا از pvc استفاده شده است ، چرا که این جنس می تواند به خوبی وزن بالای افراد را تحمل کند ، به همین دلیل است که تشک بادی داخل ماشین النترا که از پی وی سی ساخته شده است به خوبی می تواند تا 170 کیلوگرم را تحمل کند . بنابراین در هنگام استفاده از تشک بادی داخل ماشین به این نکته توجه داشته باشید . به طور متوسط تشک بادی می تواند وزن دو فرد بزرگسال را به سادگی تحمل کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...