تشک بادی داخل ماشین ام جی

tm 105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ام جی  امکان استفاده در داخل ماشین را دارد تا بتوانید یک نشیمنگاه نرم و صاف را در اختیار داشته باشید و در طی مسافرت از آن بهره مند شوید . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین را برای کودکان و یا حتی بزرگسالان تهیه کنید تا در سفر هایتان با ماشین شخصی ، بتوانید در صندلی عقب راحت تر باشید و بتوانید پاهای خود را دراز کنید و حتی بخوابید . چرا که این تشک بادی می تواند بخش زیرپایی ماشین را پر کند تا بدین ترتیب بتوانید در هر فرمی استراحت کنید . تشک بادی داخل ماشین ام جی مناسب برای ماشین های مشابه ام جی می باشد که شما می توانید آن را به راحتی و در کمتر از 3 دقیقه نصب و راه اندازی کنید . این تشک ابعاد استانداردی داشته و می تواند کناره ها و عرض ماشین را نیز پوشش دهد . دوام و کیفیت تشک بادی داخل ماشین ام جی نیز بسیار بالا بوده و به خوبی می تواند وزن دو تا سه فرد بزرگسال را تحمل کند بدون اینکه آسیب ببیند . بخش های داخلی تشک به صورت لایه لایه بوده و می تواند وزن افراد را به خوبی تحمل کند . سطح تشک نرم بوده و همچنین محصول در برابر رطوبت ، نور خورشید و .... مقاوم است به همین جهت طول عمر بالایی را دارد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بخش نقد و بررسی را که فروشگاه اینتکس در اختیارتان قرار داده است را مطالعه نمایید . تشک بادی داخل ماشین ام جی بسیار بدنه نرمی دارد و طول عمر آن بسیار بالاست زیرا از پی وی سی با رویه جیر و بسیار مقاوم ساخته شده است . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 89 سامتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 175 سانتی متر
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای ساک حمل
  • قابل راه اندازی با پمپ باد

تشک بادی داخل ماشین ام جی

تشک بادی داخل ماشین ام جی از سری تشک های بادی مخصوص ماشین و صندلی عقب خودرو های سواری و شاسی بلند می باشد که با طراحی بی نظیر و متفاوت خود در واقع در بخش عقب ماشین راه اندازی شده و می تواند یک تخت بادی ماشین باشد تا بتوانید در مسافرت های خود و یا هر جایی از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . این تشک بادی ویژگی های بسیار خوبی را داشته که باعث شده است افراد و سرنشینان خودرو بتوانند با استفاده از آن سفری آرام و لذت بخش را برای خود رقم بزنند . در ادامه با نقد و بررسی کامل تشک بادی داخل ماشین ام جی شما را با این محصول پر فروش و پر طرفدار آشنا خواهیم کرد و ویژگی های آن را نیز معرفی نموده و راهنمای شما در خرید تشک بادی داخل ماشین ام جی خواهیم بود . تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است ، تشکی با طراحی بادی بوده که این مدل مخصوصا برای استفاده در داخل ماشین ام جی ساخته شده است . 

ماشین ام جی از پر طرفدار ترین ماشین های بازار ایران بوده که برای مسافرت ها نیز بسیار مناسب است . چه بسا شما با استفاده از تشک بادی داخل ماشین مخصوص این خودرو ، می توانید به سادگی محصول را در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید تا سرنشینان عقب بتوانند به صورت آزاد تر بر روی تشک نشسته و حتی در صورت نیاز دراز کشیده و استراحت کنند . توجه داشته باشید که این تشک ها با سایر تشک های بادی خانگی تفاوت داشته و عمده ترین تفاوت آن نیز داشتن پایه در تشک بادی داخل ماشین است . تصویری که از محصول قرار داده شده است ، این پایه ها قابل مشاهده نیست ، ولی در بخش زیرین تشک بادی دو هلالی بزرگ قرار دارد که می تواند بخش زیرپایی ماشین را پر کند . این طراحی برای این است که تشک بادی به خوبی بتواند تمامی بخش عقب ماشین را تا صندلی های جلو پر کند . 

همچنین این محصول می تواند به خوبی فرم ماشین را به خود گرفته و به سادگی نصب شود . چرا که محصولات بادی این ویژگی بسیار خوب را داشته و می توانید از خاصیت فری سایز بودن آن استفاده کرده و حتی از تشک بادی داخل ماشین ام جی در سایر ماشین های مشابه ام جی نیز استفاده کنید . از ویژگی هایی که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین ام جی  اشاره کنیم ، طراحی رویه مواج در آن است . این ویژگی بسیار عالی که بر روی تشک پیاده سازی شده است می تواند موجب نرم تر شدن بدنه تشک شود تا افراد احساس خوبی را داشته باشند و در نشستن های طولانی راحت باشند . یکی از دلایل دیگری که از این طراحی استفاده شده است ، می توان به خاصیت ضد تعریقی آن اشاره کرد . 

شاید برای شما سوال باشد که این طراحی به عدم تعریق بدن چه ارتباطی دارد ؟ این طراحی به دلیل برجسته بودنش می تواند هوا را در میان تشک و بدن در جریان بگذارد تا بدن همواره با تشک در تماس نبوده و تهویه به خوبی انجام شود . تشک بادی داخل ماشین ام جی مستطیلی شکل تنها وزن 2.7 کیلوگرمی دارد که به سادگی قابل حمل است . به خصوص که برای آن ساک حمل مخصوصی نیز قرار داده شده است که از آن طریق می توانید تشک بادی را با خود به مسافرت ها ببرید و در زمان هایی که قصد استفاده از آن را ندارید ، تشک را جمع کرده و در ساک حمل قرار دهید تا حمل آسانی داشته باشد و همچنین در زمان هایی که تشک در ساک حمل قرار می گیرد از آسیب دیدن دور خواهد بود .

 رویه تشک بادی داخل ماشین ام جی به صورت جیر است ، این رویه لطیف تر و نرم تر از پی وی سی است که تشک بادی داخل ماشین ام جی از آن ساخته شده ، به همین علت نیز از این رویه استفاده کرده اند تا علاوه بر نرمی بیشتر ، خاصیتی ضد تعریقی را داشته باشد و زیبایی تشک را بیشتر و آن را لوکس و شیک نشان دهد . البته تنها رویه تشک از همین جنس است .دریچه های بادی نیز در کناره تشک بادی قرار داده شده است تا از آن طریق بتوانید برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین و صندلی عقب ساده تر باشد و همچنین بتوانید برای تخلیه باد از آن دریچه کمک بگیرید . دو کوسن بادی همراه تشک بادی داخل ماشین نیز می توانند در طول سفر برای شما بسیار کارایی داشته باشد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...