تشک بادی داخل ماشین اوتلندر

tm 125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اوتلندر تشکی دوست داشتنی بوده و با توجه به کارایی بسیارعالی که دارد می تواند برای سفر ها بسیار مناسب و قابل استفاده باشد ، یعنی برای مسافرت هایی که با ماشین شخصی خود انجام می دهید . این تشک بادی مخصوص ماشین میتسوبیشی اوتلندر می باشد و شما می توانید با خرید تشک بادی داخل ماشین اوتلندر آن را به سادگی در بخش عقب اتومبیل راه اندازی کرده و با خود به مسافرت ها ببرید به طوریکه با راه اندازی آن شما یک تشک همراه در داخل ماشین در هنگام سفر به جهت استراحت کردن خواهید داشت . این تشک بادی در واقع بیشتر برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده است با این وجود باز هم می توانید از آن بر روی زمین نیز استفاده کنید ، در این صورت آن را بر عکس بر روی زمین قرار دهید و بر روی آن بنشینید . این تشک بادی داخل ماشین به همراه ساک حمل بوده و شما می توانید از آن برای جابجایی ساده تر و راحت تر محصول استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین اوتلندر در واقع تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد که به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و در زمان هایی که قصد استفاده از ان را در سفر ندارید ، محصول را در ساک حمل خود قرار داده و به راحتی آن را در صندوق عقب ماشین قرار دهید . لایه های با دوام و ضخیم تشک بادی همچنین باعث شده است تا تشک بادی بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند بدون اینکه آسیبی ببیند . این محصولات بادی حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر را دارند که با استفاده از برچسب تعمیرات انجام می شود . شما می توانید برای تعمیرات تمامی محصولات بادی از فروشگاه اینتکس راهنمایی بگیرید . 

تشک بادی داخل ماشین اوتلندر

فروشگاه اینترنتی اینتکس از بزرگترین فروشگاه های محصولات بادی در ایران است که بیشترین تنوع تشک های بادی داخل ماشین را داراست . بنابراین شما تشک های بادی مخصوص هر خودرو ایرانی یا خارجی را می توانید در فروشگاه یافته و آن را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت خریداری کنید . کیفیتی که این محصولات بادی دارد ، باعث افزایش دوام آن ها شده و به همین جهت فروشگاه اینتکس نیز اقدام به فروش این نوع از محصولات بادی دارد . البته که در بازار برند های تقلبی بسیاری وجود دارد که بهتر است با تحقیق بیشتر خرید های خود را انجام دهید و یا سعی کنید که تشک های بادی خود را از فروشگاه های معتبر و بزرگی خریداری کنید که به مشتریان خود اهمیت قائل شده و محصولی با کیفیت را در اختیارتان قرار خواهد داد . قیمت تشک های بادی ممکن است مختلف باشد و برای همین بهتر است که برای کسب اطلاع دقیق از قیمت تشک بادی داخل ماشین تماس بگیرید . 

فروشگاه اینتکس با سابقه ای درخشان در این زمینه ، طرح ها و مدل هایی از تشک بادی داخل ماشین را مخصوص خودرو های مختلف از بهترین برند ها موجود کرده است تا شما عزیزان بهتر و آسان تر بتوانید خرید های خود را انجام دهید . لازم به ذکر است که بدانید فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش اینترنتی تشک بادی داخل ماشین ، امکان خرید حضوری این محصولات بادی و سایر محصولات را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید از شعب مختلف فروشگاه اینتکس که واقع در تهران و مازندران می باشد ، تشک های بادی داخل ماشین را به صورت حضوری مشاهده کرده و خریداری کنید . خرید های حضوری شما ، می تواند سبب برخورداری از تخفیفات ویژه تر فروشگاه شود . پس اگر در سفر های خود به دنبال راحتی هستید ، بهتر است از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید .  

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 155 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از  PVC
  • دارای رویه جیر ضد تعریق
  • دارای رنگبندی مختلف
  • دارای 2 کوسن بادی
  • دارای ساک مخصوص برای جابجایی

تشک بادی داخل ماشین اوتلندر

تشک بادی داخل ماشین اوتلندر از متفاوت ترین تشک های بادی داخل ماشین مخصوص ماشین خارجی میتسوبیشی اوتلندر می باشد که می توانید به سادگی و بدون هیچ دردسری آن را در مدت زمان بسیار کمی در داخل ماشین نصب و از استفاده از آن لذت ببرید  . یکی از محبوب ترین سفر ها ، مسافرت رفتن با ماشین شخصی می باشد که با استفاده از تشک بادی داخل ماشین می توانید به مراتب سفری خوشایند تر و دلچسب تری را رقم بزنید . چرا که راحتی را در سفر خواهید داشت و می توانید برای سفر های طولانی ، صندلی های عقب را بر سرنشینان عقب نرم و راحت کنید . توجه داشته باشید که سایز تشک های بادی داخل ماشین کاملا متناسب با مدل ماشین شما بوده و فروشگاه اینترنتی اینتکس کاملا مشخص کرده است تا شما بتوانید به راحتی تشک بادی مخصوص خودرو سواری خود را انتخاب و خریداری کنید . بنابراین تشک بادی داخل ماشین اوتلندر کاملا مناسب برای این نوع ماشین یعنی میتسوبیشی اوتلندر بوده و همچنین در ماشین های مشابه نیز کاربرد خواهد داشت . برای اینکه این تشک ها تا حدودی فری سایز هستند .  

محصولات بادی منعطف بوده و می توانید با فشردن نیز آن را به راحتی عبور دهید و بر روی صندلی های عقب قرار دهید . حتی شما می توانید تشک را به صورت خالی بر روی صندلی پهن کنید ، سپس نسبت به راه اندازی آن اقدام نمایید . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ باد نیز استفاده کنید که ما به شما پمپ باد فندکی را پیشنهاد می کنیم که با جا فندکی ماشین نیز کار خواهد کرد . از مهم ترین ویژگی هایی که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین اوتلندر اشاره کنیم ، طراحی برجسته سطح آن است . شاید فکر کنید که این طراحی برای زیبایی تشک است ، ولی این طراحی برای حالت گرفتن هر چه بهتر تشک در زمان هایی است که از آن استفاده می کنید . 

شرکت های بزرگ تولید کننده تشک های بادی خانگی و تخت خواب ها و البته کاناپه و مبل های بادی همچون اینتکس و بست وی از این طراحی استفاده می کند تا افرادی که از محصولات بادی اینچنینی استفاده می کنند ، در هنگام نشستن و یا دراز کشیدن احساس راحتی داشته باشند . تشک بادی داخل ماشین اوتلندر مناسب برای سفر های طولانی هم بوده و در سفر های کوتاه نیز قابل استفاده است . راه اندازی سریع و آسان محصول در کنار حجم بسته بندی کوچک آن ، به شما این امکان را خواهد داد تا ساعات طولانی و یا موقتی از آن استفاده کنید . 

پس از استفاده نیز تشک را بسته بندی کرده و در صندوق عقب قرار دهید ، بدون اینکه بخواهید فضای بسیار زیادی را توسط تشک اشغال کنید . برای اینکه جمع کردن تشک بادی راحت تر و سریع تر انجام شود ، دریچه بادی با دهانه بزرگ بر روی بدنه تشک قرار داده شده است که می توانید سریع تر باد را تخلیه کنید . شاید به این فکر کنید که برجستگی هایی که در زیر تشک قرار داده شده است به چه علت است . این برجستگی ها در واقع برای پر کردن بخشی از ماشین است که پاها قرار می گیرد . یعنی با راه اندازی تشک تمامی بخش عقب ماشین توسط تشک مسطح خواهد شد و شما یک تشک در ابعاد 140 در 90 سانتی متر را خواهید داشت . 

البته تفاوت چند سانتی متری در تشک بادی مهم نبوده و به دلیل طراحی بادی تشک ، محصول می تواند در ماشین فیت باشد . بخش رویه تشک بادی از جیر تشکیل شده است و یکی از دلایل رنگبندی در تشک بادی نیز همین موضوع بوده و سعی شده تا با رویه جیر علاوه بر نرم تر شدن سطح تشک ، محصول زیبا و شیک شود . کوسن های بادی قرار گرفته در کنار تشک را فروشگاه تهران اینتکس به مشتریان خود تقدیم کرده است تا با استفاده از آن بتوانند در حالات مختلف از تشک استفاده کرده و برای تکیه دادن و یا خوابیدن از کوسنی ها برخوردار شوند . برای راهنمایی بیشتر در خرید تشک بادی داخل ماشین اوتلندر و یا تشک های دیگر می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید  و همچنین از قیمت تشک بادی ماشین خود اطلاع کسب کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...