تشک بادی داخل ماشین اپتیما

air mattress 34

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اپتیما

تشک بادی داخل ماشین اپتیما optima از نمونه تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که بر اساس نوع طراحی ماشین سواری کیا اپتیما ، این تشک طراحی شده و به همین جهت مناسب برای این ماشین است ، به همین دلیل نیز نام آن تشک بادی داخل ماشین اپتیما قرار داده شده است . شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان این تشک حتی با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کرده و در بخش عقب اتومبیل قرار دهید تا اینچنین تشک و تخت خواب بادی نرم و راحت را در سفر ها به همراه داشته باشید تا برای استراحت کردن در طی سفر از آن استفاده کنید .

شما می توانید حتی در صورت عدم نیاز به تشک ، آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید تا فضایی نیز توسط آن اشغال نشود . از ویژگی های بسیار عالی این محصول می توان به رویه مواج و طبی آن اشاره کنیم که در بخش نقد و بررسی نیز بیشتر به آن پرداخته و به سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول ، همچنین جنس و کیفیت ساخت آن اشاره کنیم . در کنار این تشک ، دو بالش بادی قرار گرفته است که می توانید از آن برای استراحت کردن و قرار دادن زیر سر خود استفاده کنید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید این محصولات را تعمیر کنید . 


راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین اپتیما

فروشگاه تهران اینتکس برای سهولت در انتخاب و خرید تشک های بادی داخل ماشین و اغلب محصولات بادی خود ، توضیحات جامع و کاملی را در صفحه محصول و به صورت نقد و بررسی ارائه کرده است که می توانید با مطالعه آن بهترین انتخاب را داشته باشید . اما نکاتی نیز مطرح است که بایستی در هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید ، از جمله این نکات می توان به جنس تشک بادی داخل ماشین اشاره کرد که هر چه مرغوب تر باشد ، می توانید طول عمر بیشتری را برای محصول متصور باشیم . در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین حتما به مدل تشک توجه داشته باشیم ، زیرا ممکن است برخی از تشک ها برای سایر تشک ها کمی بزرگ تر یا کوچک تر باشد .

جنس تشک بادی داخل ماشین اپتیما

برای تولید تشک بادی داخل ماشین اپتیما از موادی به نام pvc استفاده شده است ، پی وی سی ها که آن را با نام های دیگری همچون وینیل یا مواد طبیعی منعطف می شناسند ، موادی است از نوع پلاستیک طبیعی که برای تولید آن از هیچگونه ماده های سمی و شیمیایی استفاده نشده است ، به همین جهت نیز سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست داشته و حتی آسیب ها و حساسیت هایی را برای پوست ایجاد نمی کند .

این در حالی است این ماده کاملا ضد آب بوده و رطوبت نیز به آن آسیبی وارد نمی کند . انعطاف پذیری بسیار عالی این جنس همچنین می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار افراد قرار دهد . ضخامت بسیار خوب لایه های استفاده شده در تولید تشک بادی داخل ماشین اپتیما سبب شده است تا دوام تشک بسیار افزایش چشمگیری داشته باشد . همچین رویه این محصول از یک لایه مخملی دیگر پوشیده شده است که لطافت خوبی را به تشک بخشیده است .

توصیه های مهم در نگهداری و استفاده از تشک بادی داخل ماشین اپتیما

تشک های بادی داخل ماشین به دلیل داشتن بدنه های مقاوم و تقویت شده و همچنین استفاده از جنس عالی ، در برابر فشار و ضربه ها مقاوم هستند ، اما در برخورد مواردی همچون اجسام تیز ، سطوح زبر ، ظروف فلزی داغ و ... می تواند آسیب ببیند ، چرا که ساختاری بادی داشته و ممکن است در برخورد این گونه از اجسام که سطح زبر یا تیز و برنده ای دارند ، آسیب ببینند .

با آسیب دیدن تشک ، باد از آن خارج شده و نمی توانید از محصول استفاده کنید . از توصیه های مهم دیگر می توان به وارد کردن فشار بیش از حد به بدنه اشاره کرد . تشک بادی داخل ماشین اپتیما می تواند تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند ، فشار زیاد می تواند به بدنه آسیب برساند . همچنین میزان باد زیاد نیز می توانند همین مشکل را ایجاد کرده و بدنه تشک را تحت فشار قرار دهد ، این مسئله بدین معنا نیست که باد تشک را کم در نظر بگیریم ، شما باید باد تشک را کنترل کرده و به اندازه باد کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین اپتیما

تشک بادی داخل ماشین اپتیما از مدل های بسیار پر فروش فروشگاه اینتکس می باشد که به دلیل محبوبیت ماشین کیا اپتیما ، مشتریان زیادی نیز برای خرید تشک بادی روی آب اپتیما وجود دارد که این درخواست های زیاد ، فروشگاه اینتکس را مجاب کرد تا انواع تشک های بادی را برای بسیاری از ماشین های سواری و شاسی بلند موجود کند تا بتوانید به راحتی از سراسر ایران به صورت اینترنتی و حتی حضوری و تلفنی خرید های خود را انجام داده و محصولات بادی خود را با قیمت ارزان تری نیز خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس در این بخش قصد دارد تا با ارائه نقد و بررسی کامل در رابطه با تشک بادی داخل ماشین اپتیما ، شما را با ویژگی های این محصول همچون جنس ، نوع طراحی و تولید ، ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کند . بنابراین اگر اطلاعات زیادی در رابطه با این محصولات ندارید می توانید در ادامه همراه ما باشید .


طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین اپتیما

تشک بادی داخل ماشین اپتیما به گونه ای طراحی شده است که بتوانید آن را در بخش پشتی یعنی بر روی صندلی عقب ماشین راه اندازی و جاسازی کنید ، تا اینچنین تخت بسیار عالی و نرم را برای استراحت کردن داشته باشید . برای اینکه بخش پشتی ماشین به صورت صاف و هموار باشد ، قسمت زیرین تشک به صورت برجسته طراحی شده است که می تواند زیرپایی را پر کند . در بدنه تشک ، دریچه باد قرار دارد که از آن طریق می توانید تشک بادی داخل ماشین اپتیما را راه اندازی کنید . همچنین یک دریچه تخلیه نیز قرار گرفته است تا روند تخلیه هوا سریع تر انجام شود .

در کنار این محصول ، همچنین دو کوسنی که می توانید از آن به عنوان بالش استفاده کنید نیز قرار گرفته است که آن نیز به صورت بادی طراحی شده است و دریچه بادی بر روی آن قرار دارد تا بتوانید محصول را راه اندازی و استفاده کنید و از به همراه داشتن بالش دیگر بی نیاز شوید . طراحی لایه لایه و استفاده از مواد بسیار عالی و با دوام سبب شده است تا تشک بادی داخل ماشین اپتیما بتواند وزن های بالا را 150 کیلوگرم تحمل کند . 

ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین اپتیما

در بخش طراحی و جنس تشک بادی داخل ماشین اپتیما با ویژگی های بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین اپتیما آشنا شدید ، اما در این بخش به ویژگی های بیشتر این محصول بادی اشاره خواهیم کرد . از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین اپتیما می توان به داشتن رویه مواج و برجسته آن اشاره کرد که علت طراحی تشک با این نوع ساختار نیز ، انعطاف پذیری بیشتر سطح تشک می باشد تا بتواند با فرم پذیری عالی ، از وارد شدن هرگونه فشار به اندام ها جلوگیری کند .

از این رو حس خوشایندی را در هنگام نشستن و خوابیدن خواهید داشت و ساعت های طولانی تری را می توانید از تشک استفاده کنید . این طراحی همچنین خاصیتی ضد تعریقی را به تشک بخشیده است . تشک بادی داخل ماشین اپتیما از مزیت های بسیار عالی دیگری همچون ضد آب بودن برخوردار است و قابلیت تعمیر نیز دارد . حجم بسته بندی آن کوچک بوده و به همین جهت به سادگی می توانید تشک را حجم کرده و در سفرها استفاده کنید ، بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده و شما را با کمبود جا مواجه کند .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین اپتیما

راه اندازی تشک های بادی یکی از ساده ترین کار هایی است که می توانید انجام دهید ، و می توان این موضوع را نیز از دیگر ویژگی های بسیار خوب تشک های بادی داخل ماشین دانست ، شما می توانید تشک خود را با استفاده از پمپ های باد راه اندازی کنید تا سرعت بیشتری را در باد کردن داشته باشید . توجه داشته باشید که نباید میزان باد تشک بسیار زیاد یا بسیار کم باشد . در بخش بدنه دریچه ای برای راه اندازی قرار دارد که از آن طریق بایستی اقدام کنید . همچنین برای تخلیه باد تشک نیز می توانید از دریچه تخلیه استفاده کنید که بزرگتر بوده و می تواند باد را سریع تر خارج کند . توجه داشته باشید که در هنگام راه اندازی تشک را تحت فشار قرار ندهید ، همچنین برای راه اندازی بهتر و سریع تر توصیه می شود که پس از خارج کردن تشک از داخل جعبه محصول را به صورت کامل پهن کنید و قسمت های تا شده را به خوبی باز کنید .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین اپتیما

تشک بادی داخل ماشین ، امکان پنچرگیری دارد ، لذا در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن ، شما می توانید با یافتن محل آسیب دیدگی و با استفاده از برچسب تعمیرات محصولات بادی ، در خانه نیز خودتان تعمیرات را به بهترین شکل انجام داده و پس از پنچرگیری مجددا از تشک استفاده کنید . برای اینکار شما نیاز به برچسب تعمیرات دارید . معمولا در کنار محصولات بادی به مانند تشک بادی داخل ماشین اپتیما برچسب تعمیرات قرار دارد که از آن می توانید برای تعمیر کردن محصولات بادی خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که ممکن است برخی از برچسب ها برای محصولات بادی متفاوتی طراحی شده باشند ، بنابراین بهتر است در صورت تهیه ، حتما برچسب تشک بادی را تهیه کنید .

شما می توانید این برچسب های تعمیراتی را از فروشگاه تهران اینتکس نیز تهیه کنید . عمده آسیب هایی که بر روی تشک های بادی داخل ماشین ایجاد می شود ، ایجاد سوراخ های ریز و درشت است و کمتر پارگی در آن ها دیده می شود ، در این حالت شما می توانید یک تکه از برچسب را به صورت سکه ای برش دهید . علت اینکه توصیه می شود لیبل تعمیرات را به صورت گرد و سکه ای برش دهید ، نداشتن گوشه در آن است ، بنابراین نداشتن گوشه در برچسب می تواند سبب محکم چسبیده شدن آن به بدنه تشک شده و از بلند شدن یا گیر کردن گوشه های آن جلوگیری کند .

زمانی ممکن است نتوانید بخش آسیب دیده تشک را پیدا کنید ، برای یافتن سوراخ های ریز و بخش های آسیب دیده تشک خود می توانید با استفاده از کف آب و صابون ، یا تشت یا لگن پر از آب ، بخش آسیب دیده را پیدا کنید . پس از یافتن محل مورد نظر را علامت گذاری کنید تا گم نشود . پس از آن برچسب را آغشته به چسب مایع مخصوص کرده و بر روی محل آسیب دیده بچسبانید . برای اینکه تعمیرات شما بهتر نتیجه دهد ، توصیه می کنیم که با استفاده از وزنه یا یک تکه سنگ ، بخش تعمیر شده را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید .

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین اپتیما

شما می توانید حتی برای تعمیرات تشک بادی داخل ماشین اپتیما خود ، محصول را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید . فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات محصولات بادی به مشتریان ارائه داده است که شما می توانید با استفاده از این خدمات ، دیگر دردسری از بابت تعمیر محصول خود نداشته باشید . شما می توانید خودتان محصول آسیب دیده را تحویل فروشگاه بدهید و یا محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی تعمیرات را انجام دهد .

  • تشک بادی داخل ماشین اپتیما
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • قابلیت راه اندازی با انواع پمپ های باد
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 34

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...