تشک بادی داخل ماشین اپیروس

tm 101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اپیروس یک تشک بادی و بسیار دوست داشتنی برای مسافرت ها با ماشین می باشد که به راحتی و در کمترین زمان آن را با انواع پمپ های بادی از جمله پمپ های باد دستی ، پدالی و فندکی که از بهترین نوع پمپ ها می باشند تشک بادی را از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه محصول قرار دارد راه اندازی کنید . این محصول مناسب برای ماشین کیا اپیروس بوده و قابل استفاده در ماشین های مشابه دیگر شرکت کیا نیز می باشد و یکی از با کیفیت ترین تشک های ساخته شده و موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد تا شما بتوانید آن را با قیمت بسیار ارزان و مناسب خریداری کنید . فروشگاه اینتکس تشک بادی داخل ماشین اپیروس را در چند رنگبندی موجود کرده است تا شما مشتریان عزیز و گرامی بتوانید تشک بادی داخل ماشین را در رنگ های مختلف خریداری و از آن استفاده کنید . بنابراین در صورتی که رنگ صندلی های ماشین شما متفاوت است ، رنگ تشک بادی را با رنگ صندلی می توانید ست و هماهنگ کرده و تشک مد نظر خود را خریداری کنید . تشک بادی داخل ماشین اپیروس بدنه بسیار راحت دارد به طوریکه می تواند برای نشستن و یا خوابیدن در طول سفر مناسب باشد . از خصوصیات دیگر این تشک بادی می توان به داشتن رویه طرح دار و مواج اشاره کنیم که توانسته سطحی نرم را در اختیار افراد قرار بدهد و از تعریق بدن جلوگیری نماید . عمر تشک بادی داخل ماشین اپیروس بالا بوده و در صورت استفاده صحیح می توانید سال های سال از آن استفاده کنید بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به تشک بادی داخل ماشین اپیروس وارد شود ، تنها در زمان برخورد اجسام تیز و برنده ممکن است که بدنه بادی تشک بادی داخل ماشین اپیروس آسیب ببیند که آن هم قابل رفع و تعمیر است . 

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC
  • جنس بخش کناری: پی وی سی چرمی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی برای پوشش زیرپایی
  • دارای ساک حمل مخصوص برزنتی

تشک بادی داخل ماشین اپیروس

تشک بادی داخل ماشین اپیروس با رویه مواج از بهترین و مناسب ترین تشک های بادی داخل ماشین است که می توانید آن را در ماشین اپیروس استفاده کنید . تشک های بادی داخل ماشین به دلیل اینکه تفاوت بسیار زیادی با سایر تشک ها داشته و دارای پایه هستند ، مخصوص برای استفاده در داخل ماشین شده و شما می توانید آن را به بهترین شکل در داخل ماشین سواری راه اندازی کنید تا بتوانید بر روی آن نشسته ، دراز کشیده و بخوابید . با توجه به نرم و راحت بودن تشک بادی داخل ماشین و البته قابلیت حمل و جابجایی آسان ، شما می توانید آن را در مسافرت ها استفاده کنید . 

بهترین کاربرد تشک بادی داخل ماشین اپیروس استفاده در مسافرت ها می باشد ، زیرا اینچنین افرادی که در صندلی عقب نشسته اند ، فضای بیشتری را در اختیار خواهند داشت و به خوبی می توانند آزاد باشند و در طول سفر خسته نشده و لحظات شاد و دوست داشتنی را رقم بزنند . تشک بادی داخل ماشین خاصیت فنری داشته و به دلیل اینکه بادی است شما را از نشستن های طولانی خسته نخواهد کرد به همین دلیل نیز اگر دوست دارید که به سفر های طولانی با ماشین سواری خود بروید به شما توصیه می کنیم که حتما یکبار از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید . 

تشک بادی ماشین اپیروس به دلیل هم سایز بودن با ماشین سواری بسیار زیبای اپیروس برای استفاده در این خودرو مناسب می باشد و بهتر است برای خرید سایر مدل ها به مابقی محصولات موجود دقت کرده و آن ها را خریداری کنید . در دسته بندی مربوطه مدل های مختلف موجود می باشد و شما می توانید برای خرید بهتر و همچنین راهنمایی بیشتر حتی به صورت تلفنی خرید خود را از فروشگاه تهران اینتکس انجام دهید و راهنمایی بیشتری را نیز دریافت کنید . تشک بادی داخل ماشین اپیروس که تصویر آن را مشاهده می کنید ، در چندین رنگ دوست داشتنی تولید شده است که شما می توانید به دلخواه خود بسته به رنگ روکش صندلی ها و یا داشبورد ماشین ، آن را انتخاب کنید . 

از جمله رنگ های موجود می توان به رنگ هایی نظیر مشکی ، سورمه ای ، خاکستری و طوسی اشاره کرد که از پر فروش ترین رنگ ها نیز می باشد . این تشک بادی داخل ماشین دارای طول 143 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد که قابل استفاده در خودرو سواری اپیروس بوده و ارتفاع مناسبی نیز دارد . به دلیل اینکه سایز ماشین مشخص است ، تولید کنندگان تشک بادی نیز بر اساس آن محصولات بادی را تولید می کنند ، بنابراین خرید تشک بادی سایز بزرگ به کار شما نخواهد آمد . تفاوتی که در میان تشک بادی داخل ماشین با سایر تشک های بادی وجود دارد ، علاوه بر سایز ، نوع طراحی بخش زیرین محصول نیز متفاوت بوده و به دلیل اینکه تشک بتواند بخش زیرپایی را نیز پر کند ، دارای پایه هایی در دو طرف بوده که حتی در تصویر نیز قابل مشاهده است . 

پیش تر اشاره کردیم  که تشک بادی داخل ماشین اپیروس دارای رویه مواج است ، این رویه به دو دلیل استفاده شده است ، یکی اینکه رویه مواج می تواند باعث آن شود که تشک فرم بدن را بهتر به خود گرفته و از وارد شدن فشار جلوگیری کند ، به همین دلیل است که اگر زمان زیادی را بر روی تشک بادی داخل ماشین بنشنید ، باز هم خسته نخواهید شد و می توانید برای مسافرت های طولانی از آن استفاده کنید . نکته دیگر نیز در رابطه با رویه مواج این است که تشک بادی می تواند به خوبی از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، زیرا هوا بهتر در این میان جریان دارد . 

بنابراین وجود این شیار ها بسیار کاربردی است . تشک بادی داخل اپیروس دارای دو کوسن بادی است که آن ها نیز به مانند تشک بادی از پی وی سی ساخته شده و طراحی بادی دارند ، رویه ان ها نیز مواج بوده و البته به مانند تشک بادی از یک لایه جیر در رویه آن ها استفاده شده است که سطح تشک را لطیف کرده است . این رویه نیز می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند ، همچنین از نظر ظاهری بسیار شیک تر می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...