تشک بادی داخل ماشین اینتکس

intex 4432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,040,000 تومان
1,090,000
5%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین اینتکس

تشک بادی داخل ماشین با پمپ برقی فندکی شارژی خودرو در رنگ سبز فسفری یکی از بهترین وسیله های بادی سفری برای استفاده در صندلی های عقب انواع ماشین ها بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه مخمل می باشد. بدنه ای که با کیفیت و طراحی بسیار خوبی تولید شده و می تواند به راحتی هم سطح با صندلی های عقب خودرو شما جای بگیرد. این نوع تشک دارای مقاومت قابل قبولی بوده و مناسب استفاده تمام سنین خواهد بود.

تشک های بادی داخل ماشین به همراه پمپ الکتریکی فندکی یکی از بهترین وسیله های سفری برای رانندگان و سایر همنشینان بوده که علاوه بر راه اندازی سریع توسط کوچکترین پمپ های باد دستی، در زمان جمع کردن حجم بسیار کوچکی گرفته و به راحتی در هر محل مورد نظری جای می گیرد. این تشک بادی دارای پایه های بادی برای قرار گرفتن در کف ماشین بوده که دریچه های باد بدنه نیز در این قسمت قرار گرفته است.

تشک های بادی داخل ماشین مدل های مختلف و برند های گوناگونی دارند که باید در خرید آن ها دقت داشته باشید . از آنجایی که در بازار ، مدل های متفرقه بسیاری وجود دارد و حتی برخی از آن ها در بسته بندی های شکیل به فروش می رسند ، بهتر است که خرید تشک بادی داخل ماشین را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا اطمینان خاطری داشته باشید که محصول خریداری شده شما ، اصل و اورجینال می باشد . هر محصول به ویژه محصولات بادی را بایستی با دقت انتخاب و خریداری کنید ، زیرا محصولات اصل و اورجینال کیفیتی بسیار بالا دارند . فروشگاه اینتکس از معتبر ترین فروشگاه های محصولات بادی در ایران است که به عنوان اولین فروشگاه و بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در کشور بوده و این موضوع را می توانید از طریق وبسایت و یا مراجعه حضوری به شعب فروشگاه ببینید . 

استفاده و به همراه داشتن تشک بادی در سفر ، بسیار کار اسانی است . از آنجایی که این محصول به صورت بادی طراحی شده است ، اگر باد آن را تخلیه کنید ، خواهید دید که محصول ابعادی بسیار کوچک داشته و اصلا فضایی را اشغال نخواهد کرد . از سوی دیگر راه اندازی و نصب آن سریع خواهد بود ، به این دلیل که برای محصول پمپ باد فندکی در نظر گرفته شده است . پمپ باد فندکی پمپی قدرتمند و مسافرتی است که بسیار کالای ارزشمندی بوده و شما می توانید از آن برای راه اندازی این تشک استفاده کنید . سه نازل برای پمپ در نظر گرفته شده است که شما می توانید با تغییر دادن نازل پمپ ، این تشک و سایر محصولات بادی موجود را راه اندازی کنید . این نوع پمپ ها به صورت مجزا نیز توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسند .  

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین اینتکس

تشک بادی داخل ماشین اینتکس

تشک بادی داخل ماشین با پمپ برقی یکی از جدیدترین محصولات بادی برای استفاده در صندلی عقب ماشین بوده که به عنوان یکی از راحت ترین محصولات بادی برای خواب و استراحت در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این تشک دارای طراحی بدنه خاص برای استفاده در انواع خودرو ها بوده که به منظور استراحت های سطحی و خواب در مسافرت ها و میان راه استفاده می شود. این نوع تشک ها ساختاری مشابه تشک های بادی ساده و خانگی داشته و جنس بدنه آنها نیز مانند دیگر تشک های بادی می باشد.

این کالا به عنوان محصولی کاربردی در رنگ های متنوعی تولید شده و حتی در مواردی به عنوان تشک بادی روی آب یا همان تشک بادی شناور در آب های آرام و کم عمق استفاده می شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

تشک بادی داخل ماشین از سه قسمت مختلف ساخته شده و دارای یک نشیمنگاه ، دو پایه بادی بزرگ و یک قسمت دیگر برای قرار گیری در کنسول ماشین ها تشکیل شده است. تشکی که دارای رویه مواج به صورت عرضی بوده تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی آن اعضای بدن را به خوبی فرا گیرد. رویه ای که می تواند هنگام استفاده هوا را به خوبی از خود عبور داده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد.

پایه های بادی این کالا فضای خالی صندلی عقب را به خوبی پر می کند تا فضای بزرگ و یک دست برای مصرف کنندگان در این قسمت ماشین فراهم سازد. یکی از ویژگی های خوب طراحی بدنه این تشک فراهم کردن امکان استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق می باشد. برای استفاده از این تشک بادی روی آب باید آن را به صورت برعکس روی آب قرار داده و در نشیمنگاه آن نشسته یا حالت درزاکش داشته باشید. به صورتی که پایه های بادی در قسمت بیرونی آب قرار گیرد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه این محصول از پلاستیک PVC با رویه جیر می باشد. این بدنه دارای ضخامت کافی برای ایجاد بدنه با دوام بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین تشک استفاده شده است. تنها قسمت رویه یا همان نشیمنگاه این تشک بوده که از روکش مخمل استفاده شده تا محلی بسیار راحت را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

البته این روکش خود می تواند در کم کردن تعریق افراد مصرف کننده موثر باشد. لایه های داخلی این تشک نیز از نوع PVC بوده که به شکل موازی و پشت سرهم تعبیه شده اند تا از فشار ناشی از اوزان بالا به خوبی مقاومت کند. این جنس بدنه همانند سایر تشک های بادی بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس قابل ترمیم و بازسازی خواهد بود. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی داخل ماشین برابر (طول: 140 سانتی متر ، عرض: 90 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. این ابعاد به صورت استاندارد طراحی شده که قابلیت استفاده از این تشک بادی را در بسیاری از صندلی عقب های ماشین ها فراهم می سازد، بنابراین هیچ نگرانی بابت خرید آن نداشته باشید، زیرا تمام ماشین های ایرانی تولید شده نیز می توانند این تشک بادی را در صندلی عقب خود به راحتی جای دهند. اما تحمل وزن این کالا طبق جنس بدنه خود حدود 150 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای آن محسوب می شود. گرچه هر چقدر باد بدنه این تشک را افزایش دهید از مقدار تحمل وزن این محصول کاسته می شود. وزن بسته بندی آن نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی کم و قابل حمل می باشد

نحوه راه اندازی و مراقبت

تشک بادی داخل ماشین نیز همانند دیگر تشک های بادی و محصولات بادی از چند دریچه باد مخصوص روی بدنه خود بهره مند است. تشکی بادی که توسط تمامی پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی و باد کردن خواهد بود. این تشک نیز می تواند برای راه اندازی سریع تر از پمپ های برقی استفاده شود. برای این کار کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تشک، نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و شروع به باد زدن کنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد.

همچنین باید از سفت شدن بیش از حد این بدنه جلوگیری نمود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. برای خالی کردن باد این تشک هم می توانید به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.


برای مراقبت و نگهداری بهتر از این محصول کافیست چند نکته ساده را رعایت کنید تا از محصول مورد نظر خود تا چندین سال بدون آسیب دیدگی استفاده نمایید. این نکات مهم جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی بدنه می باشد. علاوه بر این موارد نحوه راه اندازی و استفاده و همچنین مقدار باد زدن این کالا نیز می تواند در مراقبت بهتر این تشک بادی موثر باشد.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین در رنگ سبز فسفری یکی از جدید ترین و متفاوت ترین تشک های بادی برای استفاده در صندلی عقب انواع ماشین ها بوده که به عنوان محلی راحت برای خواب و استراحت های سطحی استفاده می شود. این کالا دارای وزن سبکی بوده و از قابلیت ضد تعریق بودن بهره مند است. علاوه بر این از این محصول می توان به عنوان تشک بادی روی آب نیز در اب های آرام و کم عمق بهره برد. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس نمایندگی فروش تشک بادی به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: YT-2
  • دارای پمپ فندکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...