تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس

air mattress 12

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس

تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس طراحی شده برای مدل های مختلف ماشین های شرکت برلیانس می باشد که البته برای مدل C3 کراس بسیار مناسب تر و ایده آل تر است . لازم به ذکر می باشد که تشک های بادی روی آب ، انعطاف پذیری بالا و حالت پذیری عالی داشته و به راحتی در داخل ماشین ها قابل استفاده هستند . شما می توانید با راه اندازی تشک بادی داخل ماشین ، آن را در بخش عقب ماشین و در بر روی صندلی قرار دهید ، به طوریکه زیرپایی ها در حفره میانی صندلی ها قرار بگیرد . طراحی و ساختارتشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس با نمونه های دیگر متفاوت بوده و همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، زیرپایی های آن جدا شونده هستند ، بنابراین شما می توانید حتی از تشک بادی داخل ماشین ، برای استفاده بر روی زمین نیز استفاده کنید . این طراحی موجب منحصر به فرد شدن تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس گردیده است .

این محصول دارای سطحی مخملی بوده که سطحی لطیف را در اختیار افراد قرار داده است و همچنین این جنس زیبایی خاصی را داشته و می تواند از تعریق بدن نیز جلوگیری کند . از ویژگی های ساختاری بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس همچنین می توان به رویه مواج آن اشاره کرد که فرم پذیری تشک را دوچندان کرده است . شما می توانید این محصول را در کمتر از 2 دقیقه راه اندازی و از آن استفاده کنید . توصیحات جامع تر محصول را می توانید در بخش نقد و بررسی مطالعه فرمایید . شما می توانید از این تشک در هر 4 فصل از سال نیز استفاده کنید . با توجه به طراحی بادی تشک ، می توانید از آن به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده نمایید . شاید نیاز باشد تا پس از 10 ساعت استفاده مداوم مجددا تشک را باد کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس

تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس از تولیدات موفق در صنعت تشک های مدرن بادی می باشد که با ساختار بادی خود به یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی تبدیل شده اند که شرکت های مختلف تشک های بسیاری را در اشکال گوناگون تولید کردند که در این میان میبینیم که برخی از تشک ها برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده اند . تنوع در تشک های بادی داخل ماشین نیز بسیار زیاد است که می توانید بر اساس نوع ماشین خود ، اقدام به خرید تشک بادی داخل ماشین کنید . در این مطلب قصد داریم تا شما را با تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس آشنا کرده و به بررسی بیشتر آن بپردازیم .


ساختار و طراحی تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس 

با توجه به تصویری که از محصول قرار داده شده است تا حدودی می توانید به ویژگی های ساختاری تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس پی برده و طراحی آن را مشاهده کنید . این تشک برای استفاده و قرار گیری در صندلی عقب ماشین برلیانس طراحی شده است که بخش زیرین و برجسته آن می تواند به خوبی کف ماشین را پوشش داده و تشکی مسطح را برای شما ایجاد کند تا اینچنین فضای کافی و عالی را برای استراحت کردن های خود داشته باشید . این محصول برای استفاده یک الی دو نفره طراحی شده است که می توانید بدون اجازه سوئیت یا ویلا و هتل در درون ماشین اقامت داشته باشید و در هر نقطه ای از طبیعت استراحت کنید . این تشک بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و طراحی مواج آن ، فرم پذیری تشک را دوچندان کرده و خاصیتی طبی و ضد تعریقی را به آن بخشیده است . دو بالش بادی نیز در کنار تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس موجود است . شما می توانید با استفاده از پمپ های مختلف تشک را به راحتی و در کمترین زمان راه اندازی کنید .

جنس و کیفیت تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که جنس و کیفیت تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس خوب است یا خیر ؟ برای تولید تشک بادی داخل ماشین برلیانس از لایه های بسیار خوب pvc استفاده شده است که می توان آن را به تنهایی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی دانست که بیش از 95 درصد محصولات بادی به خصوص تشک و تخت های بادی از همین جنس ساخته شده اند . از این رو می توان گفت که تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس از نظر جنسی کاملا تضمین شده است وفروشگاه اینتکس نیز آن را ضمانت می کند . البته پی وی سی استفاده شده در این محصول از یک لایه مخملی نیز پوشیده شده است که لطافت و ضخامت بیشتری را به تشک بخشیده است و زیبایی آن را دوچندان نموده است .

مراقبت و نگهداری تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس

اگرچه جنس تشک بادی داخل ماشین بسیار مرغوب و بادوام است ، اما توجه داشته باشید که محصولات بادی از حساسیت بالایی برخوردار هستند که نیازمند مراقبت و استفاده صحیح از سوی شما خواهند بود . بنابراین بایستی به تحمل وزن تشک توجه داشته باشید و اجسام سنگین و افراد زیادی بر روی تشک قرار نگیرید . برخورد اجسام تیز و برنده به تشک می تواند به آن آسیب وارد کند ، حال ممکن است لباس شما نیز در صورت داشتن زیپ یا سگک آهنی نیز به محصول آسیب وارد کند که بایستی حتما به آن توجه داشته باشید .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس

برای پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس نیاز به برچسب تعمیراتی است که در صورت موجود بودن در جعبه محصول از آن استفاده کرده و یا از فروشگاه اینتکس آن را تهیه کنید . پنچرگیری تشک نسبتا ساده بوده و نیاز است تا محل آسیب دیدگی را یافته و مقداری از برچسب را به نسبت پارگی و سوراخ شدگی بریده و چسب مایع را به آن زده و سپس بر روی تشک بچسبانید ، سپس محل تعمیر شده را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید که برای اینکار می توانید از وزنه و یا سنگ استفاده کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین برلیانس C3 کراس
  • طراحی شده در 4 رنگ مختلف
  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی بزرگ مجزا
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای پمپ باد فندکی
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : 12 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...