تشک بادی داخل ماشین بسترن

tm 106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین بسترن قابل استفاده در داخل ماشین یعنی بر روی صندلی عقب ماشین را دارد که فروشگاه اینتکس به واسطه مسافرت هایی که عمدتا افراد با ماشین های سواری شخصی خود انجام می دهند ، این لوازم محبوب و کاربردی در سفر را موجود کرده است تا بتوانید با استفاده از آن به سفر های دور یا نزدیک رفته و یک فضای دلنشین و عالی را برای استراحت کردن در بخش عقب ماشین داشته باشید . این تشک های بادی ساختار باد شونده را دارند و در ابتدا به صورت وکیوم شده می باشند ، شما می توانید با استفاده از پمپ باد یا هر روش دیگری آن را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کرده و در بخش عقب ماشین قرار دهید . به واسطه سایزی که این تشک بادی داخل ماشین دارد ، فروشگاه تهران اینتکس آن را مناسب برای ماشین سواری بسترن مناسب دانسته است . لذا شما می توانید این تشک های بادی را با توجه به مدل ماشین خود خریداری کرده و از آن به ساده ترین شکل استفاده کنید ت در طول سفر در زمان هایی که به استراحت کردن نیاز دارید ، از تشک استفاده کرده و دراز کشیده و بخوابید . تشک بادی داخل ماشین بسترن به همراه دو کوسن بادی ارائه شده است و برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . 

تشک بادی داخل ماشین بسترن

تشک بادی داخل ماشین می تواند انتخاب هایی بی نظیر برای شمایی باشد که به سفر های دور یا نزدیک با ماشین سواری خود خواهید رفت . تشک های بادی در مدل های خانگی نیز طراحی شده اند و از آنجایی که کیفیت و طراحی فوق العاده خوبی دارند ، برای همین از آن ها به صورت دائمی نیز استفاده می شود . تشک بادی داخل ماشین نیز به همان گونه بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن برای مدت های طولانی و یا کوتاه مدت از آن استفاده کنید . بنابراین اگر سفر شما تا چندین ساعت طول می کشد ، باز هم می توانید به صورت مداوم از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید . این تشک ها یک انتخاب فوق العاده خوب به خصوص برای کودکان خواهد بود ، زیرا آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن بر روی تشک ها دراز کشیده و استراحت کنند . 

جالب است بدانید که این تشک بادی در کنار خود یک پمپ باد فندکی دارد که کار راه اندازی را برای شما راحت تر کرده است . همانطور که مشخص است ، این تشک بادی داخل ماشین ، یک محصول بادی بوده و برای استفاده از آن می بایست در ابتدا تشک بادی را باد و راه اندازی کنید تا قابل استفاده شود ، برای همین نیاز دارید که از پمپ باد استفاده نمایید . برای همین در کنار تشک بادی داخل ماشین بسترن یک عدد پمپ باد فندکی قرار داده شده است که به کمک برق ماشین می تواند پمپاژ هوا را به داخل تشک انجام داده و آن را راه اندازی کند . به همین دلیل شما می توانید بدون نیاز به خرید پمپ های باد مختلف ، از همان پمپ بسیار عالی استفاده کنید .

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.7 سانتی متر
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی
  • دارای دو کوسن بادی
  • دارای ساک حمل
  • راه اندازی ساده و سریع

تشک بادی داخل ماشین بسترن

تشک بادی داخل ماشین بسترن محصول و وسیله ای بادی می باشد که برای استفاده در مسافرت ها طراحی شده است و مختص همین موضوع است . طراحی بی نظیر و متفاوتی که این تشک بادی برخوردار است ، باعث شده تا از آن بتوانید در داخل ماشین استفاده کنید . این استفاده کردن در داخل ماشین ، می تواند یک نشیمنگاه نرمی را در اختیارتان قرار دهد تا در طول سفر های خود بتوانید به راحتی استراحت کنید . به خصوص سرنشینان عقب که در حین حرکت ماشین نیز می توانند از آن استفاده کنند .راننده نیز می تواند در صورت خسته شدن ، ماشین را کنار زده و به عقب ماشین رفته و از تشک بادی برای استراحت کردن و حتی خوابیدن استفاده کند . این محصول بر روی صندلی های عقب ماشین راه اندازی می شود .  

از ویژگی هایی که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین بسترن اشاره کنیم . طراحی موج دار بدنه تشک است ، در تصویر نیز این طراحی قابل مشاهده است . طراحی موج دار که آن را با رویه کامفورت نیز می شناسند ، باعث می شود تا تشک بادی نرمی بیشتری را داشته باشد .به همین دلیل نیز افرادی که بر روی تشک بادی می نشینند و از آن استفاده می کنند ، حس خوبی را خواهند داشت و در دراز مدت نیز خسته نشده و می توانند مسیر های طولانی و در سفر های طولانی از تشک بادی استفاده کنند بدون اینکه خسته شوند . برای اینکه سطح تشک همچنین لطیف تر از حد انتظار باشد ، از رویه جیر استفاده شده است . 

این رویه در ساخت بسیاری از تشک های بادی خانگی ، تشک بادی داخل ماشین ، مبل یا کاناپه های بادی و ... استفاده می شود . رویه جیر و طراحی مواج در تشک بادی داخل ماشین بسترن باعث شده است تا محصول خاصیت ضد تعریقی را داشته باشد . بنابراین در روز های گرم نیز می توانید از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید . اگر توجه داشته باشید در نام این تشک بادی ، تشک بادی ماشین بسترن گفته شده است ، این بدان معناست که تشک های بادی مخصوص ماشین بسترن بوده و شما می توانید به بهترین شکل از آن در این خودرو استفاده کنید .

 فروشگاه تهران اینتکس بسته به سایزی که تشک های بادی داخل ماشین دارند ، آن ها را بر اساس نوع ماشین ها دسته بندی کرده است تا خریداران در خرید های خود به سادگی بتوانند تشک مد نظر و مخصوص ماشین خود را پیدا کنند . تشک بادی داخل ماشین بسترن توسط فروشگاه تهران اینتکس در چندین رنگبندی برای فروش گذاشته شده است و شما می توانید بسته به سلیقه ای که دارید ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید . رنگ های همچون طوسی ، خاکستری ، مشکی ، کرمی از پر فروش ترین های تشک بادی داخل ماشین هستند و در این میان ، برخی از تشک ها نیز در رنگبندی های شاد تری نیز موجود هستند که بایستی در هنگام خرید از موجود بودن رنگ ها مطلع شوید تا بهترین و مناسب ترین تشک را انتخاب کنید . این تشک بادی داخل ماشین دارای بخش های کناری از لایه های پی وی سی طرح چرم است که طراحی چرمی آن در کنار رویه جیر ، زیبایی خاصی را به تشک بخشیده است و در صورت استفاده در ماشین های خارجی نیز باز هم داخل ماشین را شیک و لوکس نشان خواهد داد . 

پایه های زیرین تشک کیفیت عالی را داشته و به خوبی می تواند زیر ماشین را پوشش دهد و با توجه به کیفیت مطلوبش می تواند ثبات خوبی را در برابر ایجاد لرزش ها داشته باشد . به همراه تشک بادی داخل ماشین بسترن دو عدد کوسن بادی نیز قرار داده شده است که شما را از داشت تکیه گاه و یا بالش های بادی بی نیاز خواهد کرد . این کوسن ها هم طرح و رنگ تشک بادی داخل ماشین خواهند بود . راه اندازی هر یک از این محصولات بادی ساده و آسان بوده و چه بسا کوسن های بادی را با دهان نیز می توانید راه اندازی کنید .ولی برای تشک بادی داخل ماشین بهتر است از پمپ های باد استفاده کنید . ما به شما استفاده از پمپ باد فندکی را می دهیم چرا که این پمپ های باد نیز به مانند تشک بادی داخل ماشین ، مخصوص ماشین طراحی شده اند و کارایی آن با اتصال به جافندکی ماشین می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...