تشک بادی داخل ماشین تارا

tm 107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تارا از سری تشک های بادی داخل ماشین طراحی شده و بسیار با کیفیت برای استفاده در داخل ماشین های ایرانی می باشد که با توجه به ابعادی که دارد ، مناسب برای ماشین سواری تارا می باشد که ساخته شده ایران خودرو است . این تشک های بادی به سادگی راه اندازی شده و در بخش عقب ماشین نصب می شود . توجه داشته باشید که برای راه اندازی یک دریچه باد قرار داده شده است که از آن طریق می توانید تشک را راه اندازی کنید . این تشک تمامی بخش های عقب ماشین را پوشش داده و فضای خوب و بزرگی را برای استراحت کردن فراهم خواهد کرد تشک بادی داخل ماشین تارا می تواند وزن های بسیار زیاد را تحمل کند و دو الی سه فرد بزرگسال می توانند بر روی تشک بادی داخل ماشین تارا نشسته و یا بر روی آن دراز بکشند . همچنین استفاده از تشک بادی داخل ماشین تارا می تواند یک بستر ایده آل برای خوابیدن را نیز برای شما فراهم کند تا در سفر بتوانید استراحت کنید . این تشک حجم بسته بندی بسیار کوچکی داشته و شما می توانید پس از هر بار استفاده آن را بسته بندی کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تشک بادی داخل ماشین تارا می توانید بخش نقد و بررسی را که فروشگاه اینتکس در اختیارتان قرار داده است را مطالعه کنید .شما می توانید سایر تشک های بادی داخل ماشین را که برای سایر ماشین های سواری شرکت ایران خودرو طراحی شده اند را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کرده و از آن در سفر های خود استفاده کنید . 

از آنجایی که فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع تشک های بادی داخل ماشین را برای انواع سواری ایرانی و خارجی موجود کرده است ، به تازگی نیز تشک بادی داخل ماشین مخصوص تارا را موجود کرده تا آن دسته از افرادی که صاحب این ماشین هستند و قصد مسافرت کردن دارند بتوانند با تهیه کردن این تشک بادی که قیمت مناسب و چندان زیادی هم ندارد ، سفری دلچسب و راحتی را رقم بزنند . با راه اندازی و نصب تشک بادی بر روی صندلی های عقب ماشین ، شما شرایط بهتری را دارید که آزادانه تر در داخل ماشین دراز کشیده و یا بنشینید . این شرایط حتی برای کودکان بسیار راحت تر بوده و معمولا در سفر های خانوادگی نیز ، کودکان در صندلی های عقب ماشین نشسته و به سفر می روند . 

بنابراین وجود تشک بادی داخل ماشین می تواند برای آن ها سفری لذت بخش و متفاوت را به همراه داشته باشد . تشک های بادی در هر لحظه قابل استفاده است و زمانی که قصد استفاده از آن را نداشته باشید ، بدون اینکه فضای زیادی توسط تشک اشغال شود ، آن را در محل هایی مانند زیرپایی ، زیر صندلی ، صندوق عقب یا باربند قرار دهید تا همواره در دسترستان باشد . همانطور که اشاره شد نیز این تشک ها به همراه پمپ باد فندکی ارائه می شوند که برای راه اندازی و استفاده از تشک بادی می توانید از پمپ های باد فندکی استفاده کنید که سرعت بالایی داشته و می توانند شما را برای راه اندازی هر چه سریع تر تشک کمک کند . بدین ترتیب نیازی نیست که هیچ تلاش و حرکتی برای راه اندازی این نوع از تشک ها داشته باشید .  

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 162 سانتی متر
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای کوسن بادی
  • دارای بدنه ضد آب
  • مناسب برای ماشین های ایران خودرو
  • راه اندازی در 2 دقیقه با پمپ باد
  • دارای برچسب تعمیرات همراه

تشک بادی داخل ماشین تارا

تشک بادی داخل ماشین تارا در واقع تشکی طراحی شده به صورت بادی از خانواده تشک های بادی خانگی و کمپینگ می باشد ، ولی تفاوت هایی میان آن با سایر تشک های بادی فروشگاه اینتکس وجود دارد و این تفاوت ها موجب شده است تا از این تشک بادی داخل ماشین همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین استفاده شود . این تشک بادی می تواند به خوبی بر روی صندلی های عقب ماشین به خصوص ماشین تارا قرار بگیرد و به همین دلیل است که با نام تشک بادی داخل ماشین تارا شناخته می شود . در این بخش نیز با نقد و بررسی کامل تشک بادی داخل ماشین تارا شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا خواهیم نمود . توجه داشته باشید که این تشک یک تشک خارجی بوده ولی برای استفاده کردن در داخل ماشین ایرانی تارا کاربرد دارد . 

درخرید تشک بادی داخل ماشین ، بایستی به مدل تشک بادی توجه داشته باشید . فروشگاه اینتکس با توجه به ابعاد هر تشک بادی ، بسته به نوع ماشین ها آن ها را نامگذاری کرده است که اینچنین خرید برای شما بسیار ساده و آسان تر شده است . بنابراین شما می توانید به دلخواه خود تشک های بادی داخل ماشین را بسته به مدل ماشین خود خریداری کرده و از آن استفاده کنید . نکته قابل توجه این است که این تشک های بادی داخل ماشین به صورت کامل در بخش عقب ماشین و بر روی صندلی های عقب تا بخش صندلی های جلو را پوشش می دهد و به عنوان یک تخت بادی داخل ماشین مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید از این محصول نرم و راحت نهایت استفاده را ببرید . تشک بادی داخل ماشین تارا  بسیار نرم و خاصیت فنری دارد ، به همین دلیل نیز می توانید از آن در طول مسافرت های خود استفاده کرده تا بتوانید از این خاصیت بسیار عالی استفاده کرده و در طول مسافرت هرگز خسته نشوید . 

این تشک بادی داخل ماشین به خوبی می تواند برای مسافرت ها مناسب باشد ، راه اندازی ساده آن می تواند در کمترین زمان به شما اجازه دهد تا از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید و یا آن را بسته بندی نمایید . توجه داشته باشید که این تشک های بادی داخل ماشین می توانند به خوبی با استفاده از پمپ های باد راه اندازی را انجام دهند . دریچه باد قرار گرفته در کناره تشک بادی دسترسی آسانی را برای راه اندازی ایجاد کرده است . بخش رویه تشک بادی داخل ماشین تارا به صورت برجسته است که در تصویر نیز به خوبی مشخص است . 

این طراحی بی نظیر باعث شده است تا تشک های بادی بسیار نرم و حالت پذیر باشند ، به همین دلیل است که حتی در ساخت سایر تشک های بادی و یا کاناپه و مبل ها و یا تخت خواب های بادی از این طراحی استفاده می شود . تمامی بدنه این محصول به صورت بادی بوده و پایه های آن نیز طراحی بادی دارد ، شاید به این فکر کنید که محصولات بادی آسیب پذیر هستند و نمی توان به آن ها اطمینان کرد ، اگرچه محصولات بادی با توجه به طراحی بادی خود ممکن است آسیب ببیند ، ولی تشک بادی داخل ماشین از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است که به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند .

 از سوی دیگر طراحی بی نظیر محصول و همچنین استفاده از لایه هایی که در درون تشک بادی داخل ماشین تارا استفاده شده است ، باعث شده تا این تشک بادی بتواند تا 160 کیلوگرم را تحمل کند . وزن کلی تشک بادی داخل ماشین تارا تنها 2.5 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . به خصوص که محصولات بادی به دلیل اینکه ابعاد و بسته بندی کوچکی دارند به خوبی می توانند در ساک حمل تشک بادی قرار گرفته تا بتوانید به راحتی تشک را جابجا کنید . بخش رویه تشک بادی از یک لایه جیر پوشیده است که لطافت خوبی را به محصول بخشیده و زیبایی آن را دوچندان کرده است . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...