تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

air mattress 27

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

تشک بادی داخل ماشین تالیسمان از تشک های بسیار خوب و انعطاف پذیر برای استفاده در داخل ماشین است که نوع ساختار آن به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید محصول را در قسمت پشتی ماشین راه اندازی کرده و با همسطح کردن پشت اتومبیل خود ، بستری نرم و انعطاف پذیر برای خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین تالیسمان برای ماشین های رنو تالیسمان طراحی شده اند که با توجه به ساختار بادی و انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارند در بسیاری از ماشین های مشابه قابل استفاده هستند . این محصولات همچنین با توجه به طراحی بادی و ساختار لایه لایه خود ، حجم بسته بندی بسیار کوچکی داشته و به راحتی می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید . همچنین وزن بسته نیز بسیار سبک است . برای ساخت تشک بادی داخل ماشین تالیسمان از لایه های ضخیم pvc استفاده شده است که رویه آن به صورت مخملی می باشد تا اینچنین نرمی و لطافت خاصی را به سطح تشک بخشیده و از تعریق بدن جلوگیری کند . در کنار تشک بادی داخل ماشین تالیسمان دو بالش بادی قرار داده شده است که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید . راه اندازی تشک بادی داخل ماشین تالیسمان بسیار ساده بوده و می توانید با استفاده از انواع پمپ ها آن را در کمترین زمان راه اندازی و استفاده کنید . 

تشک بادی داخل ماشین تالیسمان مناسب برای ماشین های سواری دیگر شرکت رنو و یا سایر ماشین های سواری مشابه خواهد بود ، بنابراین اگر دوست داشته باشید می توانید تشک بادی را در داخل سایر ماشین ها نیز استفاده کنید . معمولا تشک های بادی داخل ماشین به نحوی ساخته شده اند که مناسب برای داخل کابین و اتاق ماشین های سواری مختلف باشد . با این وجود فروشگاه اصلی اینتکس مناسب ترین تشک بادی داخل ماشین را برای استفاده در داخل ماشین تالیسمان برای شما ارسال خواهد کرد تا هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد . به همین علت است که فروشگاه اینتکس تشک های بادی داخل ماشین را متناسب با نوع ماشین جدا کرده و به صورت جداگانه به فروش می رساند تا شما عزیزان که قصد خرید تشک بادی به صورت اینترنتی دارید ، با اطمینان خرید خود بتوانید ثبت نمایید .

جالب است بدانید که تشک بادی داخل ماشین تالیسمان دارای رنگبندی است و شما می توانید بر اساس سلیقه و علاقه خود ، تشک های بادی را در رنگ های مختلف ثبت سفارش کنید . به طور مثال تشک بادی داخل ماشین تالیسمان در رنگ های کرمی ، سورمه ای ، طوسی و مشکی طراحی و تولید شده است که می توانید رنگ را مشخص کنید . شما عزیزان می توانید بسته به روکش های صندلی و یا با در نظر گرفتن رنگ داشبورد و رو دری های ماشین ، رنگ تشک بادی را نیز انتخاب کنید . تفاوت جنس در رنگ های مختلف وجود نداشته و تمامی آن ها طراحی یکسان داشته و جنس مشابهی در ساختشان استفاده شده اند . همچنین تمامی رنگ ها دارای رویه جیر هستند که همرنگ با لایه های پی وی سی چرمی بوده که برای ساخت بخش های زیرین تشک استفاده شده است . 

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

تشک بادی داخل ماشین تالیسمان از دیگر تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که می توانید به سادگی آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنید . این محصول برای استفاده در ماشین تالیسمان طراحی شده است که یک ماشین شاسی بلند به شمار می آید ، ابعاد تشک نیز به همین دلیل نسبتا بزرگ بوده و می تواند کاملا ایده آل باشد . شما می توانید در تمامی طول سفر خود از تشک استفاده کرده و یا در صورت عدم نیاز به آن ؛ محصول را جمع آوری کنید . در بخش های بعدی به صورت کلی به بررسی تشک بادی داخل ماشین تالیسمان خواهیم پرداخت .


طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین تالیسمان متفاوت از هر نوع تشک بادی خانگی و یا روی آب می باشد که عمده تفاوت آن وجود برجستگی هایی در بخش کف تشک می باشد که به منزله استفاده از تشک در داخل ماشین می باشد . این محصول در بخش صندلی عقب ماشین قرار گرفته و می تواند سطحی صاف و نرم را در اختیار شما به جهت خوابیدن و استراحت ایجاد کند تا در سفر های خود حتی نیازی به سوئیت یا ویلا نداشته باشید . این تشک از طراحی کامفورت یا رویه مواج برخوردار است که انعطاف پذیری بسیار عالی را به تشک بخشیده است . همچنین این محصول در کنار خود 2 بالش بادی دارد که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید . 

ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

از مهم ترین ویژگی های تشک بادی داخل ماشین تالیسمان می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آسان محصول اشاره کرد که به سادگی می توانید آن را در بسته بندی کوچک در صندوق عقب ماشین قرار داده و به سفر ببرید و در صورت نیاز به آن ، به سهولت آن را نصب و راه اندازی کنید . همچنین این تشک ها طول عمر بالایی داشته و در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر است .

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

بدنه ی این تشک از جنس پی وی سی تهیه شده است و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین رویه ی این تشک از پی وی سی مخملی بوده و همین رویه باعث این شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و لطافت خاصی را از سوی تشک بادی داخل ماشین داشته باشید . بدنه ی این تشک به صورت کامفورت بوده و سطح انعطاف پذیر و نرمی را در اختیار شما قرار خواهد داد . طبی بودن این تشک نیز از از مزیت های این محصول محسوب می شود و بیمارانی که دارای مشکل کمر و یا گردن می باشند می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند . این جنس ضد آب می باشد .

نحوه راه اندازی و مراقبت تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

برای راه اندازی این محصول ابتدا می بایست آن را در محلی صاف قرار داد و پمپ باد را به آن متصل کرد و تشک را باد کنید . بهتر است تشک را در داخل ماشین راه اندازی کنید تا دیگر نیازی به عبور تشک از درب های ماشین نباشد . شما می توانید از پمپ های باد مختلفی از جمله پمپ باد دستی ، پدالی و فندکی استفاده کنید . در هنگام باد شدن محصول می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به اندازه ی دلخواه باد کنید . مهم ترین کاری که می بایست انجام داد این است که از برخورد اشیاء نوک تیز به تشک جلوگیری نمود و از آن مراقبت کرد . البته اگر مشکلی برای محصول شما پیش آمد و یا سوراخ شد می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد ، آن را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید . 

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین تالیسمان

و اما در این بخش به نحوه پنچرگیری و تعمیرات تشک بادی داخل ماشین تالیسمان خواهیم پرداخت . برای تعمیرات نیاز به برچسب تعمیرات است که در صورت موجود بودن آن در کارتن محصول می توانید استفاده کرده و یا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . همچنین شما می توانید حتی بدون نیاز به برچسب تعمیرات ، محصول را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید . بسته تعمیراتی شامل لیبل و جسب تعمیر است که می توانید با چسباندن آن بر روی محل آسیب دیده و تحت فشار قرار دادن آن برای مدت 24 ساعت می تواند سبب پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین تالیسمان شما گردد .

  • تشک بادی داخل ماشین تالیسمان
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین های رنو
  • دارای پایه های بادی
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پمپ باد فندکی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل 
  • کد محصول : air mattress 27

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...