تشک بادی داخل ماشین توسان

tm 108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین توسان ساخته شده در سایز استاندارد با قابلیت استفاده در ماشین سواری هیوندای توسان می باشد که شما می توانید آن را به سادگی نصب و راه اندازی کنید . در بدنه این تشک بادی دریچه ای برای راه اندازی قرار دارد که می توانید با انواع پمپ های باد راه اندازی را انجام دهید . از سوی دیگر دریچه باد بزرگی نیز برای تخلیه باد قرار داده شده است که از آن طریق می توانید سریع تر تشک بادی را تخلیه کنید . راه اندازی سه دقیقه ای این محصول به شما اجازه خواهد داد تا در سفر ها ، در زمان هایی که نیاز به تشک بادی دارید آن را سریعا راه اندازی و استفاده کنید . سطح تشک بادی داخل ماشین برجسته می باشد . این برجستگی ها باعث شده است تا تشک بادی به خوبی بتواند فرم بدن را به خود بگیرد تا اینچنین افرادی که از تشک بادی داخل ماشین توسان حس خوبی را داشته باشند . بخش جلو و بخش عقب تشک بادی تا حدودی بزرگ تر بوده و می تواند حاشیه ای عالی برای استراحت کردن و خوابیدن باشد . استفاده از لایه هایی در درون تشک بادی باعث شده است تا تشک بادی داخل ماشین توسان بتواند وزن بالا را تحمل کند و از حالت بادکنکی و توخالی بودن خارج گردد . این تشک بسیار سبک و قابل حمل است و در زمان هایی که قصد استفاده از آن را ندارید می توانید تشک بادی داخل ماشین توسان را در ابعاد بسیارکوچکی بسته بندی کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . 

با رعایت نکاتی می توانید از تشک های بادی داخل ماشین برای مدت های طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه نگران کوچک ترین آسیب در تشک های بادی باشید . یکی از این موارد ، تمیز کردن سطح صندلی و تمیز کردن زیرپایی و کف ماشین می باشد . برای اینکه بهتر بتوانید از آسیب دیدن تشک بادی جلوگیری کنید ، می توانید از یک تکه پارچه و یا زیرانداز استفاده کرده و در زیرپایی قرار دهید تا قسمت پایه های تشک آسیبی نبیند . در ضمن بهتر است که شما یا کودکانی که قرار است از تشک بادی استفاده کنید ، لباس های زیر یا سگک دار نپوشید و سعی کنید لباس هایی به تن داشته باشید که دکمه های فلزی نداشته باشد . زیرا گاها دیده شده است که با دراز کشیدن و وارد شدن فشار از سوی اجسام سختی که بر روی لباس است ، تشک بادی داخل ماشین آسیب ببیند . 

یکی دیگر از مواردی که ممکن است به تشک ها آسیب وارد کند و شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد ، باد کردن بیش از اندازه تشک بادی خواهد بود . توجه داشته باشید که تشک های بادی نباید خیلی زیاد از حد باد شوند ، زیرا در این حالت اگر وزن زیادی به تشک وارد شود ، می تواند منجر به ترکیدن و آسیب رسیدن به تشک بادی شود . بنابراین حتما سعی کنید که باد تشک را کنترل کنید . البته که نباید خیلی باد تشک کم باشد ، زیرا اینکار نیز می تواند از عملکرد صحیح تشک جلوگیری کند و لرزش هایی را از آن داشته باشید . البته که تشک های بادی با توجه به ساختاری که دارند و لایه هایی که در درون آن ها استفاده شده است ، در صورت باد شدن آن به اندازه درست ، می تواند از لرزش تشک جلوگیری کند .  

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن کلی محصول : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • حجم بسته بندی کوچک و سبک
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای ساک حمل برزنتی
  • دارای دریچه تخلیه باد 
  • راه اندازی با پمپ باد در 3 دقیقه

تشک بادی داخل ماشین توسان

تشک بادی داخل ماشین توسان از تشک های بسیار جالب و با طراحی متفاوت نسبت به تشک های بادی خانگی می باشد . استفاده از این تشک ها تنها برای ماشین ها بوده و شما می توانید با استفاده از آن به راحتی صندلی های عقب ماشین را تبدیل به یک تشک بزرگ برای خوابیدن کنید . البته این تشک ابعادی نسبت به اتاقک ماشین سواری توسان داشته و محدود است ، ولی شما می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و در زمان های مسافرت از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . این تشک بادی همچنین می تواند برای کودکان کارایی بسیار عالی داشته باشد تا بتوانند به راحتی بر روی صندلی های عقب ماشین دراز کشیده و استراحت کنند . 

تشک بادی داخل ماشین توسان به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . وزنی که تشک بادی داخل ماشین توسان می تواند تحمل کند به 160 کیلوگرم می رسد . با این وجود می توان گفت که دو فرد بزرگسال و یا سه کودک و حتی بیشتر می توانند از این تشک بادی استفاده کرده و بر روی آن دراز بکشند . تشک های بادی داخل ماشین می توانند به راحتی نصب و راه اندازی شوند . به خصوص که اگر به پیشنهاد فروشگاه اینتکس توجه داشته باشید و برای این محصولات بادی از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد زیادی در بازار وجود دارند ولی همه آن ها برای راه اندازی مناسب نبوده و پیشنهاد می شود که از پمپ های باد دستی و یا فندکی برای راه اندازی این تشک ها استفاده کنید .

هر دو پمپ نام برده دارای نازل مخصوص برای راه اندازی تشک بادی بوده و می توانید به راحتی این محصولات را راه اندازی کنید . همچنین شما می توانید از پمپ های باد تهیه شده خود برای راه اندازی بیشتر محصولات بادی دیگر نیز استفاده کنید . یک دریچه در بدنه برای راه اندازی بوده و دریچه باد دیگر برای تخلیه کردن باد تشک می باشد . دریچه تخلیه بزرگ تر بوده و می تواند تخلیه کردن باد را سریع تر کند . طول تشک بادی داخل ماشین توسان 145 سانتی متر و عرض آن 89 سانتی متر می باشد ، همچنین ارتفاعی که تشک بادی دارد 45 سانتی متر است . البته توجه داشته باشید که این ارتفاع با در نظر گرفتن پایه هایی است که تشک بادی دارد .

ولی تنها بخش تشک ارتفاعی 10 سانتی متری دارد که شما را در هنگام نشستن اذیت نخواهد کرد و حتی افراد قد بلند نیز می توانند به راحتی از تشک بادی داخل ماشین استفاده کرده و بر روی آن بنشینند ، بدون اینکه سر آن ها به سقف ماشین برخوردی داشته باشد . برای ساخت تشک بادی داخل ماشین توسان از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که یک رویه جیر ضد ضد و ضد حساسیت دارد که بسیار نرم است و می تواند از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . این پارچه لطیف ظاهر تشک بادی داخل ماشین را بسیار زیبا تر کرده است . این جنس به دلیل پارچه ای بودنش باعث شده است تا تشک به شکل بادی دیده نشود . 

وزن کلی تشک بادی ماشین توسان 2.5 کیلوگرم است که شامل دو کوسن بادی می باشد . این کوسن ها نیز به صورت بادی طراحی شده اند و ابعاد نسبتا کوچکی را حتی در هنگام راه اندازی دارند و بیشتر برای تکیه دادن و یا استفاده به صورت بالش مورد استفاده قرار می گیرد . این کوسن ها نیز رویه ای از جنس پی وی سی دارند . کوسن های بادی و تشک بادی داخل ماشین توسان در چندین رنگبندی تولید شده است تا شما بتوانید این محصولات را در هر رنگی که دوست دارید خریداری کنید . برای کسب اطلاع از قیمت تشک بادی داخل ماشین توسان و انتخاب رنگ تشک بادی مد نظر خود می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

Saeid RM

سلام.

پمپ باد فندکی داره؟

327 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...