تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون

tm 109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون وسیله ای بسیار کاربردی و یکی از محبوب ترین محصولات بادی مناسب برای مسافرت ها به خصوص مسافرت ها با ماشین شخصی می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا با استفاده از این تشک های بادی داخل ماشین ، بخش عقب ماشین را یک دست کرده و یک تشک بادی صاف و مسطح را برای استراحت کردن و دراز کشیدن داشته باشید . یا وجود این تشک های بادی شما می توانید در طول سفر این اجازه را به سرنشینان عقب ماشین بدهید که پاهای خود را باز کرده و به مانند خانه نشسته و سفری لذت بخش را داشته باشند . همچنین شما می توانید حتی برای استراحت کردن در طول سفر ، پس از رانندگی های طولانی از تشک بادی استفاده کرده و استراحت کنید . تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون در واقع برای خودرو سواری تویوتا آریون طراحی شده اند و شما می توانید به راحتی آن را پس از خرید ، در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد فندکی استفاده کنید تا بتوانید به سهولت و در کمترین زمان تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون راه اندازی و استفاده کنید . این تشک قادر به تحمل وزن بسیار بالا بوده و شما می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان از نمایندگی اینتکس خریداری کنید . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون را به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . در کنار تشک بادی دو عدد کوسن بادی قرار دارد . 

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 کیلوگرم
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا

تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون

تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون از معدود تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین تویوتا آریون می باشد که دارندگان این ماشین خارجی می توانند در هنگامی که قصد سفر با ماشین خود را دارند ، تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون را نیز تهیه کنند تا اینچنین سفری دلچسب تر و عالی را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند . از نام این محصول کاملا مشخص است که چه کاربردی دارد . شما از این تشک بادی در داخل ماشین سواری خود استفاده کرده و می توانید قسمت عقب اتومبیل را کاملا با تشک پر کنید تا در مسافرت ها بتوانید آزادانه در ماشین نشسته و لحظات شادی را رقم بزنید . در ابتدا می پردازیم به طراحی ظاهری و ویژگی تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون تا با نحوه کارکرد و استفاده از محصول آشنا شوید . 

همانطور که می دانید ، این تشک بادی مخصوصا برای ماشین طراحی شده است و شکل ظاهری آن و وجود پایه ها و البته تشک هم سایز با ماشین های سواری ، موجب شده است تا شما بتوانید آن را بر روی صندلی های عقب ماشین قرار دهید . توجه داشته باشید که از این محصول می توانید به صورت برعکس حتی بر روی زمین نیز استفاده کنید ، ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که از آن ترجیحا در داخل ماشین استفاده کنید که هدف از تولید آن نیز همین موضوع می باشد . نکته دیگر در رابطه با تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون این است که بخش پایه های تشک در قسمت زیرپایی قرار می گیرد و اگر دقت داشته باشید یک برجستگی نیز در بالای تشک وجود دارد که آن نیز در میان دو صندلی جلو ماشین قرار می گیرد ، از این رو شما حیطه مشخصی را برای نشستن خواهید داشت . 

دو لبه تشک بادی برجسته تر از بخش وسط آن است . همچنین رویه تشک بادی به صورت مواج دار طراحی شده است که علت آن نیز نرم تر شدن سطح تشک بادی می باشد . شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب استفاده کنید تا در ساعت های طولانی پس از نشستن خسته نشوید و حتی بدنتان نیز عرق نکند .سطوح صاف به دلیل اینکه ایجاد چسبندگی می کند می تواند باعث تعریق بدن شود که با توجه به نوع طراحی تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون همچنین استفاده از رویه جیر در سطح محصول ، این اتفاق نخواهد افتاد . البته توجه داشته باشید که تنها رویه تشک جیر بوده و سایر بخش های آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که یکی از پایه ترین و بهترین مواد برای ساخت تشک بادی می باشد . 

این محصول ضد آب است و در صورت راه اندازی آن در مقابل نور آفتاب نیز صدمه ای به محصول وارد نخواهد کرد .بنابراین اگر در طول سفر ، تشک بادی داخل ماشین در زیر نور افتاب باشد نیز جای نگرانی نخواهد بود . دو کوسن بادی همراه می تواند بسیار کاربردی باشد و در سفر نقش بالش زیر سری و حتی تکیه گاه را داشته باشد . این دو محصول نیز به صورت بادی بوده و به همراه تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون به سادگی می توانید محصول را برداشته و جابجا کنید . برای اینکه راحت تر بتوانید تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید می توانید از ساک حمل مخصوصی که در کنار تشک بادی قرار داده شده است استفاده کنید . 

این ساک نیز برزنتی و با دوام است . برای راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون و همچنین کوسن های بادی می توانید از انواع پمپ های باد به خصوص پمپ باد فندکی که مخصوص برای تشک های بادی داخل ماشین است استفاده کنید . طول عمر این تشک بادی در صورت نگهداری صحیح بسیار بالا بوده و شما حتی در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن بدنه می توانید نسبت به تعمیرات محصولات اقدام کرده و تشک بادی خود را به بهترین شکل انجام دهید .شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و یا برای راهنمایی بیشتر در خرید تشک بادی داخل ماشین تویوتا آریون با فروشگاه تماس بگیرید و از قیمت محصول نیز مطلع شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...