تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر

tm 121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر با طراحی فوق العاده خود می تواند به عنوان یک تخت یا تشک در بخش عقب ماشین راه اندازی شود تا بتوانید با استفاده از آن در طول سفر استراحت کنید و فضای خوبی را برای دراز کشیدن و یا نشستن به صورت راحت و به مانند خانه فراهم کنید . یک تشک بادی از نظر ابعادی ممکن است تفاوت داشته باشد و همین موضوع باعث شده است تا تشک های بادی داخل ماشین ، تنها برای برخی از ماشین ها مناسب باشند . به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر که فروشگاه اینتکس موجود کرده است ، مناسب برای ماشین تویوتا هایلندر بوده که می توانید به راحتی از آن در این خودرو سواری استفاده کنید . همچنین شما می توانید تشک بادی داخل ماشین هایلندر را در سایر ماشین های مشابه نیز راه اندازی کنید به مانند سایر ماشین های سواری شرکت تویوتا. توجه داشته باشید که این تشک های بادی در بخش عقب ماشین راه اندازی می شوند و خیلی کارایی بر روی زمین ندارند برای همین حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید . از سوی دیگر شما می توانید بسته به سلیقه خود و یا روکش ماشین ، رنگ تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر را نیز به دلخواه انتخاب و خریداری کنید . سهولت در راه اندازی باعث شده است تا علاقه مندان زیادی برای مسافرت های خود از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنند . در کنار تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر دو کوسن بادی نیز قرار دارد . 

این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی است که شما می توانید خریداری کنید . تشک های بادی که در بازار وجود دارند ، ممکن است جنس اصل یا تقلبی باشد که در برخی از مواقع شناخت آن ها راحت و در برخی مواقع سخت تر خواهد بود . به همین علت توصیه اصلی فروشگاه اینتکس به شما عزیزان این است که تشک های بادی داخل ماشین خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید که در دام فروشندگان بی انصاف نیوفتید . فروشگاه اینترنتی اینتکس که بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در کشور است ، تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر را با گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است که شما می توانید آن را با اطمینان کامل خریداری نمایید . این تشک کیفیتی فوق العاده داشته و در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم است . 

به طوریکه دو فرد می تواند بر روی آن نشسته و استراحت کند . البته که داخل ماشین های سواری کمی کوچک است و نمی توانید به راحتی دراز بکشید و این ارتباطی با کوچک بودن تشک نداشته و مرتبط با اتاقک خودرو است ، زیرا این تشک به طور کامل تمامی بخش عقب ماشین را پر خواهد کرد . ولی کودکان می توانند به راحتی از تشک استفاده کنند و بسیاری از مشتریان نیز این محصولات را برای راحتی هر چه بیشتر کودکان خود خریداری می کنند . پس با اطمینان خاطر آن را خریداری کرده و از محصول استفاده نمایید . برای راه اندازی راحت تر و سریع تر شما ، در کنار تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر یک عدد پمپ باد فندکی قرار داده شده است که بهترین وسیله برای راه اندازی سریع تشک بادی داخل ماشین شما خواهد بود .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 165 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • تولید در چند رنگ زیبا
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • راه اندازی ساده و سریع با پمپ باد های مختلف

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر از جدید ترین تشک های بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو می باشد که فروشگاه intex برای ماشین تویوتا هایلندر و انواع خودرو های ایرانی و خارجی موجود کرده است تا مشتریان عزیز بتوانند تشک های بادی داخل ماشین مخصوص خودرو خود را به سادگی خریداری کنند . تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر نیز همانطور که از نامش مشخص است ، مناسب برای ماشین شاسی بلند تویوتا هایلندر بوده و می توانید از آن استفاده کنید . شما می توانید با استفاده از تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر سفری بسیار راحت را تجربه کنید . این محصولات بادی عمدتا قابل استفاده در سایر ماشین هایی هستند که از نظر اندازه ، مشابه یکدیگر باشد .  

ابعاد دقیق تشک بادی در بخش مشخصات نوشته شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . در ادامه مطلب نیز به نقد و بررسی کامل تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر خواهیم پرداخت تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی و با راهنمایی بیشتر خرید خود را انجام دهند . اگر دقت داشته باشید بخش زیرین آن از دو برجستگی تشکیل شده است که این برجستگی ها می تواند محلی که پای افراد در آن قرار می گیرد ، یعنی زیرپایی ماشین را پر خواهد کرد ، به همین دلیل نیز به خوبی می تواند فضای زیادی را در اختیار شما قرار بدهد تا به صورت چند نفره از آن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و می تواند وزن آن ها را تحمل کند . 

تشک نیز استاندارد بوده و آن را برای استفاده در ماشین های شاسی بلندی نظیر تویوتا هایلندر مناسب کرده است . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در طراحی تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر اعمال شده است می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کنیم . رویه مواج برای راحتی بیشتر و نرمی تشک طراحی شده است ، از سوی دیگر برجستگی های ایجاد شده می تواند تماس بدن را در بخش هایی  با تشک کمتر کند و جریان هوا در آن بخش ها وجود داشته باشد تا به دنبال آن بدن عرق نکند . برای همین است که بیشتر تشک های بادی داخل ماشین اصل و اورجینال این ویژگی بسیار خوب را دارند . 

نوع جنس رویه و بخش های کناری همچون پایه های تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر متفاوت است ، برای رویه تشک از لایه جیر استفاده شده است و بخش های دیگر همان پی وی سی طرح چرم است . بخش های چرمی تشک بادی پس از راه اندازی دیده نخواهد شد و شما تنها بخش رویه آن که جیر است را مشاهده خواهید کرد . این رویه باعث شده است تا تشک بادی بسیار شیک و لوکس شود . از سوی دیگر توجه کنید که رویه جیر می تواند  از عرق کردن بدن جلوگیری کند و به دنبال آن می تواند سطحی با لطافت بیشتر را در اختیار شما قرار دهد . در بخش های کناری تشک بادی ، دریچه هایی به منظور راه اندازی و تخلیه باد قرار داده شده است تا باد سریع تر خارج شود. 

دریچه باد تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر قابلیت متصل شدن پمپ های باد را نیز داشته و از این جهت شما می توانید برای راه اندازی هر چه سریع تر تشک بادی از پمپ باد استفاده کنید . پیشنهاد ما نیز برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر استفاده از پمپ های بادی نظیر دستی ، پدالی و فندکی می باشد ، زیرا تمامی این پمپ های باد قابلیت استفاده کردن در شرایط بیرون از خانه را داشته و مناسب برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین می باشند . 

کیفیت بالایی که جنس تشک بادی داخل ماشین تویوتا دارد و دوام خوب آن در برابر رطوبت ها ، دماهای مختلف محیط ، فشار زیاد ، وارد کردن ضربه ، تابش نور خورشید به آن موجب شده است تا تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلندر طول عمر بالایی را داشته باشد و تنها در برابر اجسام تیز و برنده یا سطوح زبر آسیب پذیر باشد ، به همین دلیل نیز اگر به درستی از محصول استفاده کنید ، آسیبی را نخواهد دید . به طور مثال بهتر است که زیرپایی ماشین و روی صندلی های عقب را قبل از راه اندازی تمیز کنید . حتی در صورت آسیب دیدن باز هم تشک بادی ماشین تویوتا هایلندر قابلیت تعمیر را دارد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...