تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس

tm 129

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,340,000
27%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس از تشک های بسیار پر طرفدار و عالی برای استفاده کردن در مسافرت است و شما می توانید از آن ها برای مسافرت های دور یا نزدیک خود استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین بدون شک می تواند برای شما یک سفر بسیار آسان و راحت را رقم بزند ، زیرا شما با راه اندازی تشک بادی داخل ماشین ، یک تشک بزرگ را خواهید داشت که می توانید روی آن استراحت کنید . دراز کردن پاها و یا خوابیدن بر روی یک سطح نرم و راحت همچون تشک بادی که طراحی بادی دارد ، می تواند از خسته شدن شما جلوگیری کند و حتی در صورت خسته بودن می تواند خستگی را هر چه سریع تر از تن شما بیرون کند . تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در ماشین تویوتا هایلوکس طراحی شده و شما می توانید این تشک های بادی مخصوص خودرو را حتی برای ماشین های باری همچون هایلوکس استفاده کنید . این تشک البته برای ماشین های 2 کابین یا همان 4 در هایلوکس طراحی شده اند و همانطور که می دانید ، این تشک بادی در قسمت عقب ماشین راه اندازی می شود . فروشگاه مرکزی اینتکس ایران در تهران ، تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس را به همراه 2 کوسن بادی و ساک حمل برای فروش گذاشته است و شما می توانید به خوبی از آن ها استفاده کرده و با استفاده از ساک حمل تشک را حمل و از آن نگهداری کنید .

تویوتا هایلوکس یکی از بهترین ماشین ها برای رفتن به سفر بوده و از آنجایی که باربند دارند ، می توانید بسیاری از وسیله های ضروری را همراه خود به سفر ببرید . اگر تویوتا هایلوکس شما دو کابین باشد ، می توانید برای راحت تر شدن سفر خود از تشک بادی داخل ماشین مخصوص این خودرو استفاده کنید . پیش تر در رابطه با ویژگی ها و خصوصیت های این محصول توضیحاتی ارائه شد که آن را کامل تر خواهیم کرد . این تشک بادی داخل ماشین به همراه خود یک پمپ باد از نوع فندکی دارد که کاربرد بسیار عالی برای راه اندازی تشک داشته و می تواند شما را در سریع تر باد کردن تشک بادی کمک کند . این پمپ ها به دلیل اینکه با جا فندکی ماشین روشن شده و کار می کنند با نام پمپ باد فندکی شناخته می شوند . 

حتی بسیاری از افراد از پمپ های باد فندکی برای باد کردن سایر وسیله های بادی مسافرتی خود مانند تشک بادی کمپینگ ، تشک بادی روی آب ، قایق بادی ، مبل بادی و ... استفاده می کنند که بیشتر آن ها جنبه مسافرتی دارند . از آنجایی که در طبیعت برقی وجود ندارد و استفاده از پمپ های باد دستی می تواند خسته کنند باشد ، یک پمپ باد فندکی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا بتوانید به صورت برقی و با کمک گرفتن از برق ماشین ، تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این تشک کیفیتی فوق العاده خوب دارد و اگر به درستی از آن استفاده شود ، سال های طولانی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید ، حتی در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن نیز ، این تشک قابل تعمیر است .

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 165 کیلوگرم
  • وزن : 2.4 کیلوگرم
  • جنس بدنه از  پی وی سی
  • دارای رویه جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای ساک حمل
  • 2 کوسن بادی

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس از تشک های بسیار جالب با کاربرد بسیار خوب در مسافرت ها می باشد که مخصوص ماشین بوده و با توجه به ابعادی که دارد ، بیشتر برای استفاده در داخل ماشین تویوتا هایلوکس مناسب می باشد . همانطور که می دانید تویوتا هایلوکس یک ماشین شاسی بلند برای شرکت تویوتا می باشد که شما می توانید به راحتی از این تشک که ابعاد آن نیز بزرگ و متناسب با تویوتا هایلوکس می باشد استفاده کنید . استفاده کردن از این تشک ها می تواند قسمت عقب ماشین را تبدیل به یک تخت بسیار نرم کند تا بتوانید در مسافرت های خود از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . 

سفر کردن به خصوص سفر های طولانی می تواند بعضا خسته کننده باشد ، برای همین وجود یک تشک بادی که مخصوص برای استفاده در داخل ماشین است ، می تواند به مراتب سفر را برای ما آسان تر کند . برای همین است که فروشگاه اینتکس ایران توصیه می کند که از تشک های بادی مخصوص ماشین خود در سفر ها استفاده کنید تا راحتی را اینگونه در سفر خود تجربه کنید . این تشک بادی می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند . به طور میانگین دو فرد بزرگسال به راحتی می توانند از تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس استفاده کنند . برای اینکه به خوبی می تواند این وزن را تحمل کند . 

کودکان نیز با توجه به وزن کمتری که دارند می توانند به صورت چند نفره تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس استفاده کنند . بیشتر خریداران تشک های بادی این محصولات را برای استفاده کودکان خریداری می کنند . برای ساخت و تولید تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس از پی وی سی ضخیم با رویه جیر استفاده شده است برای همین تشک بسیار نرم است و ظاهر آن اصلا شبیه به یک محصول بادی نبوده و خاصیت جیر سطح تشک بادی داخل ماشین ، احساس خوب و راحتی را افراد در هنگام استفاده کردن خواهد داد . 

تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس به همراه خود دو کوسن بادی دارد که در کنار آن قرار گرفته است تا در سفر ها بتوانید از این کوسن ها نیز استفاده کنید . این کوسن ها ابعادی مناسب را داشته که می توانید از آن ها برای تکیه دادن و برای خوابیدن استفاده کنید . کوسن می تواند یک بالش مسافرتی خوب برای شما باشد که بسیار نرم و راحت است . برای اینکه این کوسن ها بادی هستند و جنس استفاده شده در ساخت آن ها که پی وی سی می باشد ، انعطاف پذیری بسیار خوبی را از خود خواهد داشت و برای همین است که احساس خوب و راحتی را خواهید داشت .

به خصوص که کوسن بادی و همچنین تشک بادی داخل ماشین دارای بدنه ای مواج مانند هستند که باعث می شود تا انعطاف پذیری سطح تشک بسیار بیشتر از حالت عادی شود . این طراحی می تواند از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . در سایر ویژگی ها و خصوصیت هایی که تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس دارد ، می توانیم به وزن سبک آن اشاره کنیم ، مطمعنا هر وسیله ای که وزن سبکی را داشته باشد ، مناسب برای سفر خواهد بود . به خصوص که تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس یک ساک حمل مخصوص دارد . 

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی داخل ماشین تویوتا هایلوکس دارد می توانیم به رنگبندی مختلف آن اشاره کنیم ، شما می توانید این تشک های بادی را در رنگبندی های دلخواه خود خریداری کنید ، برای اینکه فروشگاه تهران اینتکس این محصولات را در چندین رنگبندی تولید کرده است تا در صورت علاقه ، تشک را در رنگ دلخواه و متناسب با رنگ ماشین انتخاب و از آن ها استفاده کنید . برای سفارش و خرید تشک بادی داخل ماشین خود می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و حتی از قیمت دقیق تشک بادی داخل ماشین مطلع شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...