تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس

air mattress 47

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس

تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین های سواری خودرو تویوتا پروس ساخته شده است که با توجه به ابعادی که دارد به خوبی می تواند در بخش عقب ماشین قرار گرفته و راه اندازی شود . این محصولات بادی کاملا از نظر طراحی متفاوت از تشک های بادی خانگی می باشند و بخش کف آن ها دارای ساختار برجسته بوده که این طراحی برجسته بدین دلیل است که تشک بخش زیرپایی ماشین را نیز پر کرده و سطحی صاف را در اختیار مصرف کننده قرار دهد تا افراد بتوانند در هنگام سفر ، در اتومبیل راحت باشند و پاهای خود را دراز کرده و حتی بخوابند . این محصول مناسب برای ماشین تویوتا پریوس بوده و در ماشین های مشابه آن نیز قابل استفاده است . از ویژگی های بسیار خوب دیگر این محصول بادی می توان به طراحی طبی اشاره کرد ، همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، سطح مبل بادی مواج و برجسته در نظر گرفته شده است که این طراحی از سوی شرکت تولید کننده باعث شده است تا فرم پذیری تشک بسیار عالی باشد و به اندام های بدن در طول سفر فشاری را وارد نکند . بدنه ساخته شده از پی وی سی نیز انعطاف پذیری را برای تشک افزایش داده و علاوه بر آن باعث ضد آب شدن محصول و دوام خوب آن در برابر نور افتاب نیز شده است . شما می توانید با مشورت با فروشگاه اینترنتی اینتکس بهترین تشک بادی داخل ماشین را برای خود خریداری کنید . 

تشک بادی ماشین تویوتا پریوس از جدید ترین تشک های بادی است که به تازگی فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا مشتریان عزیزی که دارنده ماشین تویوتا پریوس بوده و دوست دارند با آن سفری دلچسب و راحت را داشته باشند ، بتوانند با استفاده از تشک بادی داخل ماشین پریوس فضای ایده آل و خوبی را برای استراحت کردن و حتی دراز کشیدن و خوابیدن فراهم کنند . این تشک های بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده اند و نوع ساختار آن ها نیز کاملا متفاوت با هر نوع تشک بادی به خصوص تشک های بادی خانگی می باشد . در ادامه توضیحات کامل تری را نسبت به تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس خواهیم داد . 

در کف تشک بادی داخل ماشین پایه و برجستگی وجود دارد . به همین جهت نیز بایستی در نظر داشته باشید که از آن ها تنها در داخل ماشین استفاده می شود . از دلایلی کخ باعث شده تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس برای استفاده در این ماشین سواری مناسب باشد ، می توان به ابعاد آن اشاره نمود که به خوبی می تواند بخش عقب ماشین را پوشش دهد تا اینچنین بتوانید برای استراحت کردن و خوابیدن از آن استفاده کنید . با راه اندازی این محصول شما می توانید پاهای خود را دراز کرده و حتی می توانید برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز از محصول استفاده کنید . نوع طراحی برجسته محصول نیز می تواند راحتی را برای شما به همراه داشته باشد ، زیرا این طراحی برجسته که با عنوان رویه مواج نیز شناخته می شود ، باعث آن خواهد شد که تشک بادی نرمی و راحتی خاصی را داشته باشد و بتواند به خوبی فرم بدن را به خود بگیرد . 

بدین ترتیب فشاری به اندام ها وارد نخواهد شد ، حتی اگر بخواهید برای طولانی مدت نیز از تشک بادی استفاده کنید . بخش برجسته ای نیز در وسط تشک بادی قرار داده شده است که می تواند بخش کنسول ماشین و بین دو صندلی جلو را نیز پر کند تا فضا برای شما بیشتر شود . بنابراین کاملا فیت با بدنه ماشین شما بوده و به راحتی می توانید تمام فضاهای کاری را با استفاده از تشک پر کنید . شما می توانید به همراه تشک بادی از بالش های بادی نیز استفاده کنید تا لوازم شما برای استراحت کردن کامل شود . توجه داشته باشید که طراحی رویه مواج همچنین می تواند باعث جلوگیری از تعریق بدن نیز شود زیرا می تواند تهویه هوا را در تشک بادی فراهم کند و با ایجاد فاصله شما می توانید حس خوبی را داشته باشید . 

به همراه تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس دو عدد کوسن بادی موجود است که شما می توانید با استفاده از آن ها در سفر احساس راحتی بیشتری را داشته باشید زیرا این کوسن های بادی تکیه گاه ها و بالش های بسیار نرمی در سفر برای شما خواهند بود و به دلیل اینکه طراحی بادی دارند ، بسیار سبک بوده و حمل و جابجایی آن ها بسیار آسان است . در صورتی که باد آن ها را خالی کنید ، حجم بسیار کوچکی را خواهند داشت . محصولات بادی عمدتا محصولاتی هستند که برای سفر ها مناسب می باشند و دلیل آنها نیز همان سبک بودن و حجم بسته بندی کوچکشان می باشد . 

راه اندازی و استفاده از محصول نیز کاری بسیار ساده و آسان است . با توجه به اینکه در بدنه این محصولات بادی ، دریچه باد وجود دارد ، شما می توانید با استفاده از این دریچه باد با هر نوع پمپ بادی محصول را راه اندازی کنید . با توجه به اینکه این محصول برای استفاده در مسافرت ها و در داخل ماشین ساخته شده است ، بهتر است که شما نیز از پمپ های باد فندکی استفاده کنید که قابلیت استفاده با اتصال به جافندکی ماشین را دارد . ولی با این وجود شما می توانید از پمپ های باد دستی و پدالی نیز برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس استفاده کنید . استفاده از لایه های پی وی سی در ساخت تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس باعث شده است تا این تشک های بادی داخل ماشین بسیار مقاوم باشند و البته بدنه ضد آبی را داشته باشند .

  • تشک بادی داخل ماشین تویوتا پریوس
  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 240 کیلوگرم
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی بزرگ مجزا
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : 47 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...