تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

air mattress 21

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری از تشک های بسیار عالی و انعطاف پذیر داخل ماشین است که برای استفاده در ماشین های سواری شاسی کوتاه همچون تویوتا کمری می باشد که می توانید از آن در سفر ها و گردش های خود استفاده کرده و با راه اندازی و نصب آن در صندلی عقب خودرو ، تختی بسیار عالی و نرم را برای استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید . این تشک حجم بسته بندی کوچکی داشته و به واسطه ساختار بادی و بدنه لایه لایه خود ، قابلیت بسته بندی در حجم پایین است که می توانید به سادگی آن را نیز در سفر ها به همراه داشته باشید و به صورت موقت یا طولانی مدت از آن استفاده کنید . این تشک بادی بسیار مناسب برای خواب های شبانه بوده و با توجه به طراحی مواج خود می تواند از فشار وارده بر بدن بکاهد و انعطاف پذیری و فرم پذیری عالی را به تشک ببخشد . از سوی دیگر در کنار تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری دو بالش بادی قرار دارد که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید . لازم به ذکر است که برای تولید تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری از پی وی سی استفاده شده است که نوعی پلاستیک طبیعی منعطف بوده و حساسیتی برای بدن ایجاد نمی کند . سطح تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری همچنین خاصیت مخملی دارد که لطافت آن را دوچندان کرده و خاصیتی ضد تعریقی نیز دارد .

تشک بادی به دلیل محبوبیت بسیار بالای خود در چند مدل خانگی ، مسافرتی و کمپینگ و همچنین تشک داخل ماشین طراحی شده اند که شما می توانید بر اساس نیاز خود ،  آن ها را خریداری کنید . دو مدل کمپینگ و داخل ماشین در واقع مدل های مسافرتی هستند و می توانند سفر را برای شما بسیار راحت تر و دلچسب تر کند . تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و می تواند یک تشک نرم و راحت برای سرنشینان عقب باشد تا آن ها بتوانند برای استراحت کردن و خوابیدن از آن استفاده کنند . این تشک رویه ای مواج و برجسته دارد که انعطاف بی نظیری را به تشک بخشیده است ، برای همین شمایی که از محصول استفاده می کنید ، احساس راحتی خواهید داشت و در طول سفر نیز خسته نشده و بدن شما دچار کوفتگی نخواهد شد . 

این طراحی حتی باعث شده است تا تشک حالت فنری به خود بگیرد تا در صورت رد شدن از دست انداز ، احساس بهتری را داشته باشید . اگر دارای یک یا دو کودک هستید ، این تشک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود ، به این دلیل که ان ها می توانند در کنار یکدیگر بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنند . البته که تشک همانطور که اشاره شد ، دارای دو بالش بادی کوچک است که کودکان می توانند از آن استفاده کنند . علاوه بر بالش بادی که در کنار تشگ بادی داخل ماشین تویوتا کمری وجود دارد می توان به پمپ باد فندکی اشاره کرد که یکی از نقاط قوت این محصول محسوب شده و راه اندازی تشک را بسیار آسان تر و سریع تر کرده است . شما عزیزان می توانید این پکیج کامل را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری از محبوب ترین و پر فروش ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد و به همین خاطر طراحی شده است . این تشک مناسب برای بیشتر ماشین های شرکت تویوتا می باشد که می توانید به سادگی آن را مورد استفاده قرار دهید . البته با توجه به ابعادی که تشک بادی داخل ماشین فوق دارد ، استفاده از آن بیشتر برای ماشین تویوتا کمری مناسب است . در ادامه این مطلب نیز با بررسی بیشتر محصول ، راهنمای خرید شما همراهان گرامی فروشگاه اینترنتی اینتکس خواهیم بود .


طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

ساختار تشک های بادی داخل ماشین کاملا متفاوت از تشک های دیگر به مانند تشک خانگی و روی آب می باشد که با توجه به سطح ناهموار قسمت عقب خودرو ساخته شده است ، به همین دلیل دارای برجستگی هایی در بخش زیرین است که می تواند بخش زیرپایی ماشین را پر کند . با این طراحی عالی ، بخش عقب ماشین صاف و همسطح شده و تختی بادی و بسیار نرم را در اختیار خواهید داشت تا در طول سفر بتوانید بر روی آن استراحت کنید . با طراحی مواجی که این تشک دارد ، نرمی و فرم پذیری تشک دوچندان شده است . این محصول در کنار خود 2 عدد بالش بادی قرار دارد که می توانید از آن نیز استفاده کنید .

جنس تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

از مهم ترین دلایل کیفیت این محصول جنس بدنه آن است که باعث شده تا طول عمر این تشک و دوام آن در برابر وزن های بالا بیشتر شود . در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از جنس PVC است که رویه ای مخملی دارد و کف این محصول هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است تا دوام بیشتری در برابر ساییدگی داشته باشد . در کنار این موارد باید گفت که این کالا به قدری ضخیم است که در سفرها می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و نگران آسیب دیدن آن نباشید . این جنس کاملا ضد آب بوده و در برابر حرارت ها و نور خورشید نیز مقاوم است .

راهنمای راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

برای راه اندازی این محصول شما کار سختی در پیش نخواهید داشت. در ابتدا شما نیاز است این کالا را بر روی زمین قرار داده و دریچه باد موجود بر روی ان را پیدا کنید . سپس به راحتی و با استفاده از پمپ باد دستی مجزا این محصول که در داخل بسته بندی ان قرار دارد به راحتی اقدام به باد کردن این کالا کنید . این عمل در مجموع 5 دقیقه هم وقت شما را نخواهد گرفت که بسیار مناسب است . هم چنین برای تخلیه باد این محصول هم تنها کافی است دریچه باد را باز کرده تا باد داخلی به راحتی خارج شود . در کنار این موارد باید به راهکارهای مراقبتی از این محصول هم اشاره کرد .

مراقبت و نگهداری تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

در گام اول شما باید سعی کنید این محصول را بیش از اندازه باد نکنید چون این عمل باعث می شود تا از تحمل وزن این کالا کاهش یافته و هم چنین امکان اسیب دیدن این محصول هم بیشتر شود . همچنین از ضربه زدن به این محصول و وارد کردن اشیا نوک تیز هم به داخل این تشک بادی خودداری کنید. نکته اخر هم نپریدن بر روی این محصول است که می توانید با رعایت آن از تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری به خوبی مراقبت و استفاده کنید .

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری

گاهی ممکن است با رعایت نکاتی به صورت سهوی تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری دچار آسیب دیدگی و سوراخ شدگی باشد ، به همین دلیل شرکت های تولید کننده بزرگی همچون اینتکس ، برچسب هایی با عنوان بسته تعمیرات را ارائه کرده اند که می توانید با استفاده از لیبل و برچسب های موجود به خوبی تشک را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید . به همین دلیل نیز تشک های بادی محصولاتی یکبار مصرف نیستند .

  • تشک بادی داخل ماشین تویوتا کمری
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2500 گرم
  • جنس بدنه از PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : air mattress 21

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...