تشک بادی داخل ماشین تیوولی

تشک بادی داخل ماشین تیوولی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تیوولی تشکی بادی با ویژگی های منحصر به فرد می باشد که می توانید آن را در داخل ماشین راه اندازی کنید تا در سفر های خود یک تخت و یک تشک زیبا ، نرم و راحت را در سفر ها داشته باشید تا در صورت خسته شدن و یا نیاز به استراحت بتوانید از آن استفاده کنید . در ضمن در طول سفر نیز سرنشینان عقب می توانند به دلخواه خود از تشک بادی داخل ماشین بهره مند شده و با راه اندازی آن ، فضا را برای راحت تر نشستن خود فراهم کنند . تشک بادی فوق طراحی شده برای ماشین تیوولی ساخت شرکت سانگ یانگ می باشد و فرم طراحی این تشک ، موجب شده است تا از آن برای این نوع از ماشین ها استفاده شود . هر چند شما می توانید این تشک های بادی داخل ماشین را برای سایر ماشین های مشابه نیز استفاده کنید . که البته در دسته بندی مربوطه می توانید سایر تشک های بادی داخل ماشین را نیز مشاهده کرده و آن ها را نیز با توجه به ماشین شخصی خود خریداری کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین تیوولی دارای یک بخش برجسته در زیر خود است که می تواند زیرپایی ماشین را پر کند تا اینچنین سطحی صاف و یک تشک بزرگ را در اختیار داشته باشید . توجه داشته باشید که این تشک بادی حتی برای ماشین تیوولی که دارای دو در می باشد نیز مناسب و قابل استفاده خواهد بود . برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید با فروشگاه مرکزی اینتکس تماس بگیرید  و از قیمت تشک بادی داخل ماشین تیوولی نیز مطلع شوید .

تشک بادی داخل ماشین طراحی چند لایه دارد و جنس بدنه آن ضخامت خوبی داشته که موجب افزایش دوام آن شده است . این نوع از تشک های بادی می توانند به خوبی وزن دو فرد را تحمل کنند ، بدون اینکه کوچک ترین فشاری به آن وارد شود . در بخش های داخلی تشک بادی داخل ماشین ، لایه هایی به صورت موازی و استوانه ای شکل قرار داده شده است که باد موجود در داخل تشک را به صورت میزان و به اندازه در سلول های دیگر تشک پخش کرده است تا اینچنین لرزش در تشک بادی کمتر شده و ثبات بهتری داشته باشد . در این حالت حتی تشک بادی می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند و آسیب نبیند . دلیل اینکه تشک بادی در برخورد های ناگهانی می تواند بسیار خوب و عالی مقاومت کند ، همین نوع ساختار است . 

رویه تشک بادی داخل ماشین ضد تعریق است و دلیل آن هم داشتن رویه جیر و البته مواج است . اگر به سطح تمامی تشک های بادی داخل ماشین فروشگاه اینتکس نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که تمامی آن ها دارای رویه مواج هستند تا بدین شکل بتوانند به خوبی بدن را در شرایط بسیار مناسب قرار دهند و از سوی دیگر بتوانند از عرق کردن بدن هم جلوگیری کنند . چرا که هوا از برجستگی ها و فرو رفتگی های تشک جریان خواهد داشت و می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . حتی رویه تشک که از جیر است می تواند از برخورد بدن شما با لایه های لاستیکی تشک جلوگیری کند که این موارد همگی مانع از تعریق زیاد در بدن شما خواهد بود . مقاومت تشک بادی داخل ماشین در برابر آفتاب نیز بالاست .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.7 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی جیر 
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • قابل استفاده از بالش بادی
  • سطح کاملا ضد آب و ضد حساسیت
  • دارای برچسب تعمیرات 
  • دارای ساک

تشک بادی داخل ماشین تیوولی

تشک بادی داخل ماشین تیوولی محصولی بی نظیر با طراحی بادی است که برای استفاده در داخل ماشین تیوولی ساخته شده است . تیوولی یکی از ماشین های سواری شاسی بلند محبوب در ایران می باشد که دارندگان این ماشین می توانند برای مسافرت های خود از تشک بادی داخل ماشین تیوولی استفاده کنند که مخصوص برای استفاده در این مدل ماشین ساخته شده است و شما می توانید با راه اندازی آن در عقب اتومبیل ، یک تخت ایده آل و نرم را در مسافرت داشته باشید تا از آن برای نشستن و یا دراز کشیدن استفاده کرده و سفری دوست داشتنی را داشته باشید . تنوع در تشک های بادی داخل ماشین بسیار بالا بوده و موجب شده است تا برای بیشتر ماشین ها بتوانید از این تشک ها استفاده کنید . 

فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز سعی بر این داشته است تا تشک های بادی داخل ماشین را برای هر مدل ماشین موجود کند تا مشتریان گرامی بتوانند تشک بادی داخل ماشین اورجینال و اصل را با قیمت های بسیار ارزان تر به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی انجام دهند . چندین رنگبندی نیز برای تشک بادی داخل ماشین تیوولی موجود است که می توانید به دلخواه خود ان ها را سفارش دهید . به طور مثال در تصویر شما رنگ مشکی تشک بادی داخل ماشین تیوولی را مشاهده می کنید . تشک بادی داخل ماشین تیوولی به دلیل اینکه طراحی بادی دارد ، به خودی خود بسیار نرم است ، به خصوص که برای ساخت آن از رویه مواج نیز استفاده شده است . 

این طراحی بی نظیر که در تصویر قابل مشاهده است می تواند سطحی نرم و راحت را برای استراحت کردن ایجاد کند چرا که می تواند فرم پذیری عالی را به سطح تشک ببخشد . این طراحی نه تنها در این محصول بلکه در سایر محصولات بادی که برای استراحت کردن طراحی شده اند استفاده گردیده است . به طور مثال می توان به رویه تخت بادی ، تشک بادی خانگی و کمپینگ ، بالش بادی ، مبل بادی و ... اشاره کرد . بخش پایین تشک بادی داخل ماشین تیوولی دارای پایه است و همین موضوع باعث وجه تمایز تشک بادی داخل ماشین با سایر تشک های بادی شده است ، علت آن نیز پر کردن بخش زیرپایی ماشین است تا اینچنین تشک بتواند علاوه بر پوشش تمام سطح صندلی عقب ماشین ، بتواند تا صندلی جلو را نیز پوشش دهد . 

اگر در مواقعی در هنگام راه اندازی مشاهده کردید که تشک بادی کمی بزرگ است ، به راحتی می توانید با جابجایی صندلی های جلو به حالت استاندارد خود ، تشک را به خوبی جای دهید ، زیرا در برخی مواقع مشاهده شده است که صندلی های جلو بسیار به عقب کشیده شده اند و این موضوع باعث شده است تا تشک بادی کمی بزرگتر به نظر بیاید . اگر به تصویر دقت کنید ، در بدنه تشک بادی دو دریچه باد قرار داده شده است ، یکی از دریچه ها که در پایین پایه های تشک قرار داده شده است به عنوان دریچه باد در نظر گرفته شده و نیاز است تا از آن طریق تشک بادی داخل ماشین تیوولی را راه اندازی کنید . برای راه اندازی شما می توانید از پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید . 

توجه داشته باشید که این پمپ های باد مخصوص برای محصولات بادی دارای نازل های مختلف هستند که می توانید آن ها را تغییر دهید و بسته به نوع دریچه باد محصول بادی ، هر نوع محصول را اهم از تشک بادی ، تخت بادی ، کاناپه یا مبل بادی ، قایق بادی و ... را راه اندازی کنید . برای تولید تشک بادی داخل ماشین تیوولی از پی وی سی استفاده شده است . این جنس ضد حساسیت است و باعث شده است تا تشک بادی داخل ماشین تیوولی نیز ضد حساسیت باشد . همچنین تشک بادی داخل ماشین تیوولی فوق دارای خاصیت ضد آب نیز می باشد و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است . دوام بالایی دارد و می تواند تا 160 کیلوگرم وزن را تحمل کند . برای همین چندین فرد حتی بزرگسالان هم می توانند از این تشک بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو استفاده کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...