تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

air mattress 23

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی از نمونه تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که به واسطه ابعاد بزرگ خود مناسب برای ماشین های شرکت جک به خصوص جک شاسی بلند مانند خودرو جک اس فایو می باشد که می توانید آن را در بخش پشتی ماشین راه اندازی کرده و تشکی بسیار عالی به جهت استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید . تشک های بادی به دلیل ساختاری که دارند بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و بستر های مناسبی برای خوابیدن هستند ، به همین جهت نیز حتی مدل های خانگی آن ها نیز تولید شده است ، اما تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی بیشتر مناسب برای سفر ها بوده و می توانید با استفاده از آن حتی در سفر داخل ماشین استراحت کنید و در هر لحظه از داشتن تخت خوابی نرم و راحت نهایت لذت را ببرید . تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی در کنار خود دو بالش بادی مجزا دارد که می توانید در صورت نیاز آن ها را نیز راه اندازی کرده و استفاده کنید . جنس بالش و تشک بادی این محصول از pvc مخملی می باشد که سطح مخملی و جیر مانند آن از لطافت خاصی را به تشک بخشیده است . این جنس حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند زیرا از مواد پلاستیکی طبیعی ساخته شده است . شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی از نمونه تشک های بادی داخل ماشینی است که از ابعاد نسبتا بزرگی ساخته شده و مناسب برای ماشین های شاسی بلندی همچون ماشین جک S5 شاسی بلند می باشد که می توانید با راه اندازی آن در بخش عقب خودرو ، تشک و تختی بسیار نرم و انعطاف پذیر را داشته باشید تا اینچنین بتوانید سفر های دلچسب تری را برای خود و خانواده رقم بزنید . راه اندازی و جابجایی این تشک بسیار آسان و ساده بوده و می توانید به راحتی در سفر ها از آن استفاده ببرید . فروشگاه تهران اینتکس نیز با ارائه بخش نقد و بررسی قصد دارد تا راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی شما همراهان عزیز باشد .


طراحی و ساختار تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی از طراحی کامفورت یا همان رویه مواج برخوردار است که در بسیاری از تشک ها و تخت های بادی خانگی نیز استفاده شده است ، این طراحی برجسته می تواند سبب فرم پذیری بهتر در تشک شده و از وارد شدن فشار به بدن جلوگیری کند . تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی همراه با دو بالش بادی است که می توانید از آن ها برای بهتر استراحت کردن استفاده نمایید . در بدنه این محصول ، دریچه بادی قرار دارد که از آن طریق می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد استفاده کرده و تشک را راه اندازی کنید .

ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی اشاره کرد ، پرتابل بودن و مسافرتی بودن این محصول است که به شما اجازه خواهد داد تا به بهترین شکل از محصول استفاده کرده و دردسری از بابت استفاده نداشته باشید . با توجه به ساختار بادی این محصول ، حجم بسته بندی آن کوچک و وزن آن سبک است که به سهولت می توانید آن را جابجا کنید . از ویژگی های دیگر بسیار عالی تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی می توان به جنس مرغوب آن اشاره کرد که سبب دوام بسیار عالی محصول در برابر فشار ، ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی شده است .

جنس تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

جنسی که تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی از آن طراحی شده است به مانند بسیاری از تشک های بادی داخل ماشین اورجینال و حتی تخت خواب های بادی ، از pvc مخملی ساخته شده است . پی وی سی را می توان از انعطاف پذیر ترین پلاستیک ها دانست که از مواد غیر شیمیایی برای تولید آن استفاده نشده است و نوعی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد . این جنس همچنین ضد آب است و قدرت انعطاف پذیری بالایی دارد . بخش رویه آن نیز از یک لایه مخملی پوشیده شده است که این لایه می تواند به عدم تعریق بدن کمک کرده و سطحی لطیف و زیبا را برای تشک ایجاد کند .

نحوه راه اندازی تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و آسان است . شما می توانید با تهیه پمپ باد دستی و یا فندکی که هر دو پمپ مناسبی برای راه اندازی می باشند ، استفاده کنید تا روند راه اندازی سریع و ساده تر شود . برای راه اندازی در ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و آن را بر روی زمین قرار دهید . سپس از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن این کالا در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی  کنید .

همچنین برای تخلیه باد داخلی این محصول هم تنها کافی است دریچه باد را باز کرده تا باد از داخل ان خارج شود . هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید به چند نکته مهم توجه کنید . از پریدن و جامپینگ بر روی این تشک جدا خودداری کنید . همچنین در صورت آسیب دیدن این کالا و سوراخ شدن آن نیز می توانید به سادگی با استفاده از برچسب تعمیرات این محصول را تعمیر کنید.

خدمات تعمیرات تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی

شما می توانید محصول خود را در صورت آسیب دیدن برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید و یا به صورت حضوری آن را برای تعمیرات تحویل دهید تا نمایندگی به بهترین شکل تعمیرات شما را انجام دهد .

  • تشک بادی داخل ماشین جک S5 شاسی
  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن : 2700 گرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 23

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...