تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ

air mattress 48

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
985,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ

تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ از بهترین تشک های بادی تولید شده با لایه های ضخیم پی وی سی می باشد که برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و می تواند برای استراحت کردن در طول سفر کارایی بسیار عالی را داشته باشد . این محصول بادی برخلاف سایر تشک های بادی خانگی و یا کمپینگ ، تنها مختص برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده و کاربرد آن بدین صورت است که می تواند بخش زیرپایی ماشین را پر کرده و آن را همسطح با صندلی ماشین کند . از این رو شما یک تشک بادی بزرگ را برای استراحت کردن خواهید داشت . توجه داشته باشید که ابعاد این تشک بادی داخل ماشین استاندارد بوده و می توانید از آن در داخل ماشین دانگ فنگ و یا سایر ماشین های سواری مشابه استفاده کنید . طراحی طبی و بی نظیر محصول می تواند اجازه دهد تا ساعت های طولانی بتوانید از این محصول استفاده کرده و از نشستن یا دراز کشیدن خسته نشوید . بنابراین می توان گفت که تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ برای سفر های طولانی با ماشین بسیار دوست داشتنی و کاربردی خواهد بود . شما عزیزان می توانید تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ را با قیمت ارزان و با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرد و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید . 

تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ یک محصول بادی و تشک بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که شما می توانید آن را در داخل ماشین راه اندازی کرده و استفاده کنید . این محصولات بادی بسیار مناسب برای استفاده در مسافرت ها بوده و شما می توانید با راه اندازی آن و قرار دهی در بخش عقب ماشین به سادگی بتوانید در طول سفر استراحت کرده و لحظات شاد و خوشی را برای خود رقم بزنید . توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید تشک های بادی داخل ماشین را حتی در سفر ها جمع آوری کنید و در صورت نیاز آن ها را راه اندازی کنید . برای اینکه بیشتر با تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید تا به نقد و بررسی این محصول بادی پر فروش بپردازیم .

طراحی بادی تشک بادی ماشین دانگ فنگ به شما این اجازه را می دهد تا به سادگی آن را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . به همین دلیل نیز هیچ دردسری از بابت تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ در طول سفر برای شما نخواهد بود . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ مختص برای این ماشین بوده و ابعاد آن ، تشک را برای استفاده در این نوع ماشین و ماشین های مشابه دیگر مناسب کرده است . بنابراین در خرید تشک بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو حتما بایستی به این نکته مهم توجه ویژه ای داشته باشید .  و سعی کنید که این محصولات را حتما برای ماشین خود انتخاب کنید . فروشگاه تهران اینتکس با نام گذاری این محصولات خرید آن ها را بسیار راحت تر کرده است . 

تولید تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ از لایه های بسیار مقاوم لاستیک پی وی سی استفاده شده است که به دلیل داشتن مواد اولیه غیر شیمایی کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست مشکلی را ایجاد نمی کند . این در حالی است که این تشک بادی در کنار این ویژگی بسیار خوب به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید . به طور کلی این تشک بادی به خوبی می تواند وزن بزرگسالان را نیز به خوبی تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای تشک بادی داخل ماشین در طول سفر پیش بیاید . این ویژگی بسیار خوب در واقع نشان از کیفیت بالای تشک بادی داخل ماشین دارد . توجه داشته باشید که این تشک بادی از یک رویه جیر یا مخمل مانند ساخته شده است که به خوبی می تواند سطحی نرم و لطیف را در اختیار دوست داران این نوع از محصولات بادی قرار دهد . 

توجه داشته باشید که تشک های بادی که از رویه جیر ساخته شده اند ، بسیار نرم و لطیف بوده و همچنین حس خوشایندی را به افراد خواهد داد . از سوی دیگر توجه داشته باشید که این جنس می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند و البته ضخامت رویه را نیز افزایش دهد . از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به راه اندازی بسیار ساده و سریع اشاره کرد که برای اینکار به راحتی می توانید از پمپ های باد دستی و یا فندکی استفاده کنید . پمپ های باد فندکی بسیار مناسب برای تشک های بادی داخل ماشین هستند ، زیرا با اتصال به جافندکی ماشین این قابلیت را دارند که با برق باتری با سرعت زیادی راه اندازی تشک بادی را انجام دهند . توجه داشته باشید که این محصول توسط برند بزرگ اینتکس ساخته شده است و از این بابت می توانید با خیالی راحت آن انتخاب کنید .

این محصول به دلیل ساختار بادی خود نیازمند مراقبت و نگهداری نیز از سوی شما می باشد ، به عنوان مثال برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه می تواند باعث سوراخ شدن بدنه شود . از سوی دیگر نباید بدنه تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ و یا هر محصول بادی دیگر را بیش از اندازه باد کنید ، زیرا اینکار می تواند منجر به آسیب دیدن کاناپه بادی شود . نکته دیگر نیز این است که تشک های بادی داخل ماشین ، برای استفاده در ماشین ساخته شده اند و نمی توان از آن بر روی زمین استفاده کنید و تنها مختص برای استفاده در داخل ماشین ها می باشند .

  • تشک بادی داخل ماشین دانگ فنگ
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • وزن : 2.8 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • راه اندازی ساده و سریع
  • کد محصول: air mattress 48

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...