زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

تشک بادی داخل ماشین دنا DENA

TDM-3111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,290,000
24%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین دنا DENA

تشک بادی داخل ماشین دنا یکی از تولیدات جدید شرکت تهران اینتکس است که برای خودرو های دنا ساخته شده است. این محصول را شما به سادگی می توانید در صندلی عقب ماشین خود قرار داده و از ان به عنوان یک تخت خواب با کیفیت و جذاب استفاده کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این محصول دارای رویه مواج می باشد که شما با استفاده از ان می توانید نرمی و لطافت بی نظیری را تجربه کرده و از تعریق بیش از حد نیز جلوگیری کنید. در کنار این موارد هم چنین دو عدد بالش بادی نیز قرار دارد که از ان ها هم می توانید در کنار این محصول استفاده کرده و از همراه داشتن بالش بادی جداگانه و بزرگتر نیز خودداری کنید چون این دو عدد نیاز شما را به طور کامل بر طرف می سازد.

علاوه بر این ها طراحی این تشک بادی هم به گونه ای است که به طور کامل در عقب خودرو دنا شما جا شده و حدفاصل دو صندلی و بین ان برامدگی داخل خودرو به راحتی قرار گرفته و ان را پر خواهد کرد. این محصول در رنگ بندی مختلف تولید گردیده است که می توانید جهت اطلاع از رنگ های موجود با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین دنا DENA

تشک بادی داخل ماشین دنا یک تشک بادی با کیفیت و جذاب است که برای استراحت و دراز کشیدن شما در داخل ماشین و برای صندلی عقب خودرو شما طراحی شده است. این کالا همان گونه که از اسمش پیداست مناسب برای خودرو دنا بوده و با استاندارد های ساخت و ابعاد داخلی این ماشین تولید شده است. در ادامه این مطلب بررسی کاملی از این محصول را انجام خواهیم داد پس با ما همراه باشید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از تصاویر این محصول پیداست ارگونومی ساخت این کالا بسیار ساده و در عین حال شکیل می باشد. این محصول رویه ای مستطیلی شکل دارد که به صورت شیار دار طراحی شده است. اگر بخواهیم در همین خصوص بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا از بالا تا پایین به صورت یکدست و در فواصل یک اندازه دارای خطوطی است که باعث شده تا در هنگام خوابیدن بر روی این محصول شما تعریق نداشته باشید.

برای همین منظور باید گفت که کار این شیار ها به جریان انداختن و گردش هوا در داخلان فضا می باشد که همین امر باعث جلوگیری از تعریق شخص می شود. در چپ این کالا مقداری فرو رفتگی قرار گرفته است که می توانید با قرار دادن دقیق این ناحیه در حد فاصل میان دو صندلی و قرار دادن یک عدد کوسن بادی ان فاصله را پر کرده و با خیال راحت به استراحت بپردازید. هم چنین بر روی بدنه اصلی این کالا نام تجاری سازنده ان نیز حک شده است که با خیال راحت می توانید ان را خریداری نمایید. هم چنین دو کوسن بادی کوچکی که در کنار این کالا قرار دارد هم به صورت مستطیلی طراحی شده است که بسیار با کیفیت بوده و از ان ها هم می توانید به نحو احسن استفاده کنید.


جنس بدنه

یکی از موارد مهمی که همیشه جزو دغدغه های اصلی خریداران بوده و به ان اهمیت ویژه ای می دهند جنس بدنه یک کالا است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از بدنه ای از جنس PVC می باشد که انعطاف پذیری ، مقاومت و استحکام بالایی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین همان طور که گفته شد این کالا ساخته شده به صورت ضد تعریق می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدا اگر بخواهیم راجب ابعاد این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که دارای طول 143 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها وزن این کالا هم تنها 3.4 کیلو گرم است که فوق العاده سبک بوده و هم چنین جای کمی را هم اشغال می کند که می توانید ان را به سادگی در صندوق عقب خودرو خود جای دهید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نحوه راه اندازی این محصول فوق العاده ساده بوده و به اسانی شکل می گیرد. در همین خصوص باید عنوان نمود که شما می توانید این کالا را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کنید. برای این کار شما می بایست یک عدد پمپ باد تهیه کرده و سپس از طریق محفظه باد تعبیه شده بر روی این کالا به سادگی ان را باد کنید. پس از باد کردن نیز باید محفظه باد را ببندید تا باد از ان جا خارج نشود.

در همین خصوص باید گفت که نباید بیش از اندازه هم این کالا را باد کنید چون این کار از تحمل وزن ان کاسته و هم چنین احتمال اسیب دیدن این تشک بادی را افزایش می دهد. در کنار این موارد باید به نحوه مراقبت و اصول ان هم اشاره نمود. در ابتدا باید از ضربه زدن و وارد کردن فشار بیش از اندازه به این کالا خودداری نمایید. هم چنین از سوراخ کردن و همین طور نزدیک کردن اشیا داغ و مشتعل زا به این محصول هم خودداری کنید تا اسیب نبیند. با رعایت این اصول ساده این محصول را می توانید بدون کوچک ترین اسیبی چندین سال استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین دنا یک محصول با طراحی خلاقانه و شکیل می باشد که رنگ های جذابی را در بر گرفته و از کیفیت قابل قبول و استانداردی هم برخوردار است. این کالا مناسب برای استفاده در صندلی عقب خودرو بوده و دارای سطح مواج و ضد تعریق نیز می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین دنا
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...