تشک بادی داخل ماشین رانا

TDM-3112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رانا

تشک بادی داخل ماشین رانا محصولی فوق العاده با کیفیت و ارزان قیمت می باشد که از کیفیت و نوع ساخت فوق العاده ای بهره می گیرد. اگر شما هم یکی از دارندگان خودرو رانا می باشید و قصد دارید تا از صندلی عقب خود در سفرها و یا وقت هایی که قصد استراحت دارید به عنوان یک تشک بادی استفاده کنید ، می توانید این محصول را که یکی از جدید ترین تولیدات شرکت تهران اینتکس می باشد خریداری نمایید.

این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم از جنس PVC دارد که به شما کمک می کند تا با خیال راحت از این محصول استفاده نموده و بر روی ان به استراحت بپردازید. علاوه بر این ها راه اندازی این محصول هم در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گیرد و از این بابت شما نگرانی نخواهید داشت. علاوه بر این ها داشتن ساک حمل و هم چنین کوسن های بادی هم از دیگر خصوصیات خوب این تشک بادی داخل خودرو می باشد که حمل و نقل ان را فوق العاده ساده کرده است. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین می تواند انتخابی فوق العاده برای شما و آن دسته از افرادی باشد که به صورت خانوادگی و با فرزندان خود به مسافرت می روند ، زیرا استفاده از تشک بادی داخل ماشین می تواند شرایطی را برای آن ها فراهم کند که حس بسیار خوبی را داشته باشند و بتوانند در هر لحظه که دوست دارند ، از تشک برای استراحت کردن استفاده کنند . راه اندازی و استفاده از این تشک ها نیز بسیار اسان است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را نصب و راه اندازی کنید . به خصوص که برای این تشک ها یک پمپ باد در نظر گرفته شده است که شما می توانید با استفاده آن محصول را راه اندازی کنید . بهتر است که بیشتر محصولات بادی مانند تشک بادی داخل ماشین رانا که از ابعاد بزرگی برخوردار است را با کمک پمپ های باد راه اندازی کنید . 

البته که شما می توانید از پمپ باد دستی نیز استفاده کنید ، زیرا هر دو پمپ یاد شده قابل استفاده از مسافرت ها بوده و نیازی به برق ندارند ، پمپ باد فندکی نیز با برق ماشین کار کرده و حتی اگر ماشین در حال حرکت باشد نیز شما می توانید تشک بادی داخل ماشین رانا را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . جمع کردن تشک بادی نیز بسیار آسان است ، برای اینکه یک دریچه تخلیه باد بزرگ برای تشک در نظر گرفته شده است که شما می توانید با استفاده از آن ، در سریع ترین حالت ممکن تخلیه کنید ، چرا که این دریچه باد گشاد بوده و تخلیه کردن باد بسیار اسان و سریع اتفاق خواهد افتاد . برای اینکه کارکرد این دریچه تخلیه آسان تر باشد ، دریچه در بغل تشک قرار گرفته شده است .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین رانا

تشک بادی داخل ماشین رانا

خودرو رانا یکی از وسایل نقلیه جدیدی است که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد. شرکت اینتکس و متخصصان ان با در نظر گرفتن این مورد و با علم به این موضوع تصمیم گرفت تا تشک بادی داخل ماشین رانا را تولید کند. این محصول یکی از تشک های بادی جذابی است که برای استراحت در داخل این ماشین تولید شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با بررسی کامل این موضوع قبل از خرید شما را به طور کامل با این محصول اشنا سازیم پس با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر ارگونومی ساخت شاید این کالا بی شباهت به تشک های بادی داخل خودرو دیگر نباشد. طراحی صورت گرفته برای این محصول برگرفته از محصولات مشابه دیگر وسایل نقلیه است و تفاوت عمده ان در نوع خودرو و شاید ریزه کاری های صورت گرفته در این محصول باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ظاهری مستطیلی دارد اما به صورت ساده نیست و لبه ها و بخش های کناری این دارای فراز و نشیب ها و فرو رفتگی هایی می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که در یک سمت از این محصول قسمتی فرو رفته وجود دارد که شکاف میان دو صندلی سرنشین جلو را به صورت کامل می پوشاند.

البته در ان جا باید بالش بادی قرار گیرد تا ان قسمت به طور کامل پوشیده شود. هم چنین دو عدد کوسن بادی هم رنگ خود تشک و با ابعادی کوچک تر و با ارگونومی ساخت مستطیلی هم در کنار این کالا قرار گرفته است که می توانید بر روی ان سر و گردن خود را قرار داده و به استراحت بپردازید. هم چنین پایه های این کالا هم به خود محصول چسبیده اند و باعث شده تا کیفیت قابل قبولی داشته و به درستی وزن این محصول را تحمل کنند. علاوه بر این ها این پایه های فضای ایجاد شده در کف ماشین را به طور کامل پر می کنند. نکته قابل ذکر دیگر در خصوص این کالا رویه مواج ان است که نرمی و لطافت فوق العاده ای ایجاد کرده و خوابی راحت و ارام را برای شما به ارمغان می اورد.


جنس بدنه

از موارد مورد تاکید خریداران همیشه جنس بدنه یک محصول است که توجه خاص و ویژه ای به ان می شود. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رویه این محصول به دلیل داشتن شیار ها به صورت ضد تعریق طراحی گردیده است. هم چنین این بخش ساخته شده از جنس PVC بوده و با رویه مخملی شکل گرفته است. در کنار این مورد باید به بخش های کناری این محصول هم اشاره نمود که از همان جنس رویه و با بدنه از نوع طرح چرم تولید شده است. تمام این موارد از کیفیت بالای این محصول صحبت می کند.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این محصول در بسته بندی با ابعاد 46 × 30 × 15 سانتی متر ساخته شده است. این ابعاد نشان دهنده کوچک بودن و کم جا گیر بودن این تشک دارد. در کنار این موارد باید به وزن ان هم اشاره نمود که تنها 3.4 کیلو گرم وزن داشته و به سادگی می توان ان را حمل و نقل کرد. هم چنین خود محصول در زمان باد شده دارای ابعاد ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که متناسب با ابعاد داخل خودرو شما است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول بادی در اولین گام نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. این پمپ باد می تواند یکی از سه نوع دستی ، برقی و یا فندکی باشد که بسته به خرید هر کدام از ان ها مدت زمان راه اندازی این کالا متفاوت خواهد بود. در همین خصوص باید عنوان کرد که بر روی بدنه اصلی و پایه های این تشک بادی محفظه بادی قرار گرفته است که شما می توانید به سادگی ان را باز کرده و با قرار دادن پمپ باد در داخل ان به سادگی این محصول را باد کنید. هم چنین پس از باد کردن نیز باید محفظه را به صورت کامل ببندید تا باد با فشار و در حین استراحت بر روی این محصول از داخل خود محصول خارج نشود. هم چنین برای مراقبت از این کالا باید نکاتی هر چند ساده و تکراری را رعایت فرمایید.

برای این کار بهتر است از جامپینگ و پریدن بر روی این تشک جدا خودداری کنید. هم چنین از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز مانند چاقو و قیچی و دیگر وسایل مشابه خودداری کنید. با رعایت این نکات می توان تضمین کرد که هیچ اتفاقی در صورت استفاده عادی از این محصول نخواهد افتاد.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین رانا یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب می باشد که به صورت خلاقانه و با بهره گیری از دانش روز ساخت تشک های بادی تولید و به بازار عرضه شده است. این کالا مزایای فوق العاده ای داشته و از انعطاف پذیری و هم چنین تحمل وزن بالایی هم بهره می برد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین رانا
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...