تشک بادی داخل ماشین رونیز

air mattress 19

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین رونیز

تشک بادی داخل ماشین رونیز از تشک های تولید شده با کیفیت بسیار بالا می باشد که برای داخل ماشین طراحی شده است ، به دلیل کم حجم بودن تشک های بادی و همچنین نرمی و راحتی بسیار خوب آن ها ، شرکت های تولید کننده محصولات بادی ، تشک های جدیدی را برای استفاده در داخل ماشین طراحی کرده اند تا اینگونه با پر کردن بخش زیرپایی و فاصله بین صندلی ها ، تختی نرم و راحت بادی را در سفر ها و گردش های خود داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین رونیز با توجه به طراحی که دارد قابل استفاده برای ماشین رونیز و سایر ماشین های شاسی بلند نیسان مانند مورانو و ... را داشته و می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید . این تشک بادی دارای طراحی سطح کامفورت و برجسته بوده که این برجستگی های موجود به دلیل انعطاف پذیری بسیار عالی تشک و فرم پذیری آن است تا به اندام ها فشاری وارد نشود تا بتوانید برای خوابیدن برای مدت طولانی نیز از تشک بادی استفاده کنید . راه اندازی تشک بادی داخل ماشین رونیز بسیار ساده بوده و در کمتر از 2 دقیقه می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه کرده و یا با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

یک تشک بادی خوب و اورجینال باید بتواند وزن افراد را تحمل کند و در استفاده های طولانی مدت کیفیت خود را حفظ نماید . از این رو بهتر است که در خرید تشک بادی داخل ماشین دقت داشته باشید و سعی کنید که محصولات اصل را خریداری کنید . بهترین راه برای خرید تشک بادی داخل ماشین این است که فروشگاه های بزرگ و معتمد را انتخاب کرده و محصولات بادی خود را نیز از آنجا خریداری کنید . فروشگاه اینتکس به عنوان بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران بوده که تمامی محصولات خود اعم از تشک بادی داخل ماشین را با ضمانت برای فروش گذاشته است ، برای همین اگر آشنایی چندانی با تشک های بادی داخل ماشین ندارید ، می توانید این محصولات را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

همانطور که اشاره شد شما می توانید تشک بادی داخل ماشین رونیز را در دو دقیقه نصب و راه اندازی کنید ، اما باید توجه داشته باشید که این راه اندازی با استفاده از پمپ باد فندکی خواهد بود که در کنار محصول قرار داده شده است . پس علاوه بر بالش بادی ، پمپ باد فندکی نیز در کنار تشک بادی داخل ماشین رونیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید . از آنجایی که این محصول بادی برای استفاده در سفر ها طراحی شده است ، پمپ باد آن نیز از نوع فندکی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید با برق ماشین این پمپ را روشن کرده و در کوتاه ترین زمان تشک را باد کنید . البته شما می توانید از پمپ باد دستی نیز برای راه اندازی این محصولات استفاده کنید و مشکلی از این بابت وجود ندارد . تنها بایستی سری نازل پمپ را نسبت به نوع دریچه باد تشک ، تغییر دهید .  

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین رونیز

تشک بادی داخل ماشین رونیز محصولی بسیار دوست داشتنی و کاربردی می باشد که در دسته محصولات بادی مسافرتی قرار دارد که می توانید با استفاده از آن در سفر های خود ، بسیار سفری راحت و دلچسب را داشته باشید . این تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است که البته با توجه به ابعاد مناسبی که دارد ، بیشتر برای ماشین رونیز کاربرد دارد . البته تا حدودی می توانید به میزان بادی که به تشک وارد می کنید ، سایز آن ها را تغییر داده و در برخی از ماشین های دیگر نیز استفاده کنید . البته با توجه به ابعادی که این تشک برای استفاده در ماشین شاسی بلندی مانند رونیز می باشد ، شما می توانید از آن در سایر ماشین های شاسی بلند دیگر استفاده نمایید .


طراحی و ویژگی های تشک بادی داخل ماشین رونیز

طراحی و ویژگی های تشک بادی داخل ماشین رونیز بسیار منحصر به فرد و عالی می باشد که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت و راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین شما عزیزان خواهیم بود . از ویژگی های طراحی بی نظیر این تشک می توان به ساختار رویه مواج آن اشاره کرد ، این تشک به واسطه بادی بودن ، انعطاف پذیری بسیار عالی دارد ، اما با توجه به رویه مواج آن ، فرم پذیری تشک دوچندان گردیده است و این طراحی بی نظیر می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها بکاهد تا اینچنین بتوانید مدت زمان بیشتری را از تشک استفاده کنید . همچنین این تشک دارای دو بالش بادی همراه بوده و ساختار زیرین آن می تواند سطحی صاف و مسطح را ایجاد نماید .

جنس ساخت تشک بادی داخل ماشین رونیز

یکی از نکات مهمی که در خرید تشک بادی داخل ماشین و سایر تشک ها اشاره کرد ، اهمیت به جنسی است که محصول از آن تولید شده است ، زیرا هر چه جنس مرغوب و درجه یک باشد ، دوام و کیفیت تشک نیز بیشتر خواهد بود . برای تولید تشک بادی داخل ماشین رونیز از پی وی سی مخملی استفاده شده است که می توان گفت بیشتر محصولات بادی اصل و اورجینال از همین جنس ساخته شده اند ، زیرا پی وی سی پلاستیک طبیعی بوده و ضد حساسیت ، ضد آب ، ضد اشعه های خورشید می باشد و طول عمر بالایی نیز دارد . البته داشتن رویه مخملی علاوه بر افزایش دوام و استحکام محصول ، سبب لطافت بسیار عالی و همچنین زیبایی تشک گردیده است .

نحوه استفاده و راه اندازی تشک بادی داخل ماشین رونیز

نحوه استفاهد و راه اندازی تشک بادی داخل ماشین رونیز بسیار ساده بوده و شما می توانید به سادگی قبل از سفر و یا در سفر محصول را راه اندازی و از آن استفاده کنید . شما می توانید با داشتن پمپ های بادی به مانند پمپ باد دستی و یا فندکی و حتی شارژی در طول سفر از آن برای سهولت در راه اندازی استفاده کنید . در بدنه تشک دریچه باد وجود داشته که می توانید پس از پهن کردن تشک از آن طریق محصول را راه اندازی کنید . شما می توانید تشک را در داخل ماشین قرار داده و سپس آن را باد کنید .

توصیه های مهم در نگهداری از تشک بادی داخل ماشین رونیز

میزان باد تشک بایستی به اندازه باشد ، مقدار زیاد باد ، می تواند سبب وارد شدن فشار به بدنه و لایه های متصل شده تشک بشود که در صورت قرار گیری افراد بر روی تشک این فشار بسیار بیشتر خواهد شد و امکان صدمه دیدن بیشتر خواهد شد . همچنین قبل از استفاده و قرار دادن تشک در بخش عقب ماشین ، کف ماشین و روی صندلی ها را پاک کنید تا جسم تیزی در آن قرار نداشته باشد ، زیرا اجسام تیز می تواند به تشک آسیب وارد کند .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین رونیز

آخرین نکته مهم در رابطه با تشک بادی داخل ماشین رونیز ، قابلیت تعمیرات و پنچرگیری آن ها می باشد که در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید تشک را تعمیر و مجددا از آن استفاده کنید . شما می توانید به دو روش تشک خود را تعمیر کنید که اولین راه برای تعمیرات محصولات بادی خود ، ارسال محصول آسیب دیده به فروشگاه اینتکس می باشد تا نمایندگی خود تعمیرات را انجام دهد . همچنین شما می توانید با تهیه برچسب تعمیرات خودتان در خانه نیز تعمیرات تشک را انجام دهید .

  • تشک بادی داخل ماشین رونیز
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخملی
  • تولید در رنگبندی های مختلف
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک جهت حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی سریع و آسان
  • کد محصول : 19 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...