تشک بادی داخل ماشین زانتیا

TDM-3117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین زانتیا

تشک بادی داخل ماشین زانتیا یک محصول فوق العاده با کیفیت و عالی می باشد که مناسب برای خودرو های زانتیا بوده و تمام مدل های این خودرو و دارندگان ان می توانند به سادگی از این محصول استفاده کنند. این تشک بادی خصوصیات فوق العاده ای دارد که در ادامه این مطلب به ان اشاره خواهیم کرد. در ابتدا باید گفت که این تشک به سادگی و در عرض کمتر از چند دقیقه قابلیت نصب و راه اندازی را دارا می باشد.

علاوه بر این ها به دلیل داشتن وزن فوق العاده سبک و هم چنین حجم کم می توانید این محصول را با خود حمل کرده و در زمان هایی که احتیاج به استراحت در داخل خودرو را دارید از ان استفاده نمایید. هم چنین رویه این کالا به صورت ضد تعریق ساخته شده است که از تعریق بیش از اندازه شما در هنگام خوابیدن بر روی این محصول خودداری کرده و خواب و استراحتی راحت را برای شما به ارمغان می اورد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این کالا در رنگبندی زیبا و مختلف نیز به تولید رسیده است که می توانید رنگ مورد علاقه خود را از طریق سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران هم اکنون خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین زانتیا

تشک بادی داخل ماشین زانتیا

اگر شما هم یکی از دارندگان خودرو زانتیا هستید و قصد استراحت کردن و تجربه خوابی راحت را در این ماشین قصد دارید تجربه کنید پیشنهاد می کنیم نگاهی به تشک بادی داخل ماشین زانتیا بیندازید تا به صورت کامل این محصول را نقد بررسی کنیم. این کالا بدنه ای مقاوم ، شکل ظاهری زیبا ، رنگ بندی جذاب و هم چنین نرمی و لطافت فوق العاده ای دارید که در مورد هم یک از ان ها قصد داریم بیشتر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان طراحی اصولی و چشم نواز این کالا است که کارشناسان با در نظر گرفتن شکل و ظاهر داخلی خودرو و هم چنین با توجه به معیار های رنگ بندی و دیگر شرایط مهم به صورت کارشناسانه اقدام به ساخت این محصول کرده اند. در همین ارتباط اگر بخواهیم با شما صحبت کنیم باید گفت که این محصول را از بغل که نگاه می کنید ساختاری دو لایه دارد. لایه زیرین این کالا به صورت طرح چرم و لایه اصلی ان نیز به صورت مخملی ساخته شده است. شکل کلی این محصول هم دقیقا به صورت مستطیلی ساده بوده و تنها لبه های ان به صورت گرد پیاده سازی شده است. علاوه بر این ها در مرکز این کالا بالشت کوچکی هم قرار گرفته است که جهت رفاه حال استفاده کنند و در جهت پر کردن فضای خالی میان دو صندلی ان جا قرار گرفته است. در ارتباط با پایه های این کالا هم باید عنوان کرد که این محصول به صورت ضخیم و دقیقا در کف ماشین قرار می گیرد که فضای ان نقاط را به صورت کامل پر کرده و از تکان خوردن و جا به جایی این تشک جلوگیری می کند.


جنس بدنه

از نقاط مثبت دیگر این کالا هم باید گفت که این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد که مشتری به راحتی می تواند به ان اطمینان کند. رویه اصلی ، بخش های کناری و هم چنین کف این تشک بادی همگی از نوع PVC ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید. علاوه بر این ها این تشک بادی به صورت ضد تعریق ساخته شده است که از دیگر خصوصیات خوب ان به شمار می رود.

ابعاد و وزن

اگر بخواهیم به طور دقیق به بررسی ابعاد این تشک بادی داخل خودرو بپردازیم باید گفت که این کالا دارای طول 143 ، عرض 90 و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر است که به طور دقیق و کامل در داخل خودرو قرار گرفته و تمام بخش ها را پوشش می دهد. هم چنین وزن این محصول تنها 3.4 کیلو گرم بوده و در عین حال می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند که افراد سنگین وزن هم از این بابت خیالشان راحت شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با نحوه راه اندازی این محصول باید گفت که در ابتدا بهتر است این محصول را بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید. سپس به دنبال محفظه باد این تشک بادی بگردید که بر روی پایه های این محصول تعبیه شده است. در گام سوم باید اقدام به خرید و تهیه یک عدد پمپ باد کنید تا بتوانید به درستی و در مدت زمان کوتاهی این کالا را باد کنید. پس از باد کردن کامل این محصول شما باید اقدام به بستن دریچه های باد کرده تا باد از ان ها خارج نشود.

هم چنین برای مراقبت از این محصول هم بهتر است که از پریدن ، انداختن وسایل سنگین بر روی این تشک ، سوراخ کردن و نزدیک کردن وسایل نوک تیز و داغ به این محصول و هم چنین جامپینگ های بی مورد بر روی این تشک خودداری کنید تا بتوانید از این تشک سال ها استفاده نمایید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که یک عدد برچسب تعمیرات هم در داخل این محصول قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کرده و به سادگی این کالا را ترمیم نمایید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین زانتیا محصولی شگرف و با کیفیت است که دارای دو کوسن بادی بوده و از ان ها هم می توانید در زمان استراحت استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای یک عدد ساک حمل هم می باشد که جا به جایی این محصول را بسیار ساده کرده است. این محصول رویه ای مواج داشته و به صورت ضد تعریق تولید گردیده است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین زانتیا
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...