تشک بادی داخل ماشین سانتافه

TDM-3019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,490,000
34%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سانتافه

تشک بادی داخل ماشین سانتافه از سری تشک های بادی صندلی عقب زیبا و با کیفیت می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران محصولات بادی برخوردار است . این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای بسیار ایده آل و مسطح را در بخش عقب ماشین شما فراهم می آورد تا به هنگام احساس خستگی در سفر و یا به هنگام طی مسیرهای طولانی بتوانید در فضایی امن با خیالی راحت استراحت نمایید .

همچنین جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که با توجه به رویه مواجی که دارد از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و همچنین از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد .

قابلیت تحمل وزن نیز یکی از خصوصیت های مهمی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه نمایید ؛ قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به خوبی می تواند وزن شما را تحمل نماید . تشک بادی داخل ماشین سانتافه با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین سانتافه

تشک بادی داخل ماشین سانتافه از سری تشک های بادی صندلی عقب زیبا و با کیفیت می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران محصولات بادی برخوردار است . این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای بسیار ایده آل و مسطح را در بخش عقب ماشین شما فراهم می آورد تا به هنگام احساس خستگی در سفر و یا به هنگام طی مسیرهای طولانی بتوانید در فضایی امن با خیالی راحت استراحت نمایید .

همچنین جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که با توجه به رویه مواجی که دارد از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد و همچنین از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از خصوصیت های مهمی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه نمایید ؛ قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به خوبی می تواند وزن شما را تحمل نماید . تشک بادی داخل ماشین سانتافه با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

تشک بادی داخل ماشین سانتافه santafe از سری تشک های بادی دیگر می باشد که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی داخل ماشین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین سانتافه همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی مشخصات ظاهری این محصول بپردازیم و شا را با طراحی تشک بادی صندلی عقب ماشین بیشتر آشنا نماییم . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم کرده تا به هنگام استراحت های طولانی مدت و یا طی مسافت های طولانی احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین علاوه بر سطح همواری که بر روی صندلی عقب قرار می گیرد در بخش پایینی این تشک بادی پایه ای قرار داده شده است که در حد فاصل صندلی عقب و جلویی ماشین قرار گرفته و استحکام فوق العاده ای را به این محصول می دهد تا به خوبی بتواند وزن وارده بر روی خود را مهار نماید . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز در صورت درخواست شما برایتان ارسال می شود که در مواقع بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید و به روز زیبای خود دون دغدغه ادامه دهید . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد ساک جمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید این محصول را در مسافت های طولانی جا به جا نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن از نرمی وانعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد که می تواند بهترین حالت را برای قرار گیری بدن شما فراهم آورد . برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کاری و زیرین این تشک بادی از پی وی سی دولایه و طرح چرم استفاده شده است که مقاومت این تشک بادی را بیش از پیش افزایش داده است .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به طور همزمان می توند مورد استفاده دو نفر نیز قرار بگیرد . همچنین ابعاد این تشک بادی متغییر و دارای ابعاد استانداردی می باشد . ابعاد تشک بادی داخل ماشین سانتافه به اندازه های ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را در فضای داخلی ماشین برای شما فراهم می کند . همچنین وزن این تشک بادی 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین سانتافه یکی از محبوب ترین وسایل جانبی ماشین های شاستی بلند می باشد که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که به همراه ساک و بسته بندی زیبایی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین وزن این محصول 3.5 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن 155 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . تشک بادی داخل ماشین سانتافه با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 155 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...