تشک بادی داخل ماشین سمند

TDM-3116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سمند

تشک بادی داخل ما

شین سمند یکی دیگر از تولیدات خاص شرکت تهران اینتکس می باشد که با داشتن رنگ بندی زیاد و تنوع در نوع تولید بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این کالا یکی از محصولاتی است که در رده تشک های بادی پرتابل قرار گرفته است و به دلیل وزن کم و ابعاد بسیار مناسب و استاندارد به سادگی می توانید ان را در صندوق عقب خودرو خود جای داده و در زمان و مکان مناسب در مدت زمان بسیار کمی ان را راه اندازی کرده و به استراحت بر روی ان بپردازید.

این کالا هم چنین دارای بدنه ای از جنس PVC با رویه مخملی می باشد که در صورت کثیف شدن ان به سادگی می توانید با یک دستمال نمناک ان را تمیز و پاکیزه کنید. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن به سادگی می توانید ان را خودتان ترمیم نمایید. از نقاط قوت این محصول هم می توان به داشتن دو کوسن بادی ، دارا بودن بدنه ای مواج و ضد تعریق و هم چنین تحمل وزن بالای این کالا اشاره نمود که شما را در خرید این محصول ترغیب می کند. هم اکنون می توانید این تشک بادی با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین سمند

تشک بادی داخل ماشین سمند

سمند یکی از خودروهای داخلی می باشد که از کیفیت فوق العاده برخوردار بوده و مشتریان و طلبه های زیادی دارد. در همین خصوص و با علم و اگاهی از این موضوع شرکت تهران اینتکس تشک بادی داخل ماشین سمند را به صورت اختصاصی برای این خودرو تولید کرده است که دارندگان ان در سفرها و در مواقعی که قصد استراحت را دارند بتوانند به سادگی با استفاده از این تشک بادی خوابی راحت و اسان را تجربه کنند. با ما باشید تا با این محصول بیش از پیش اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی یک محصول بادی کاری فوق العاده سخت و دشوار است که با تجربه زیاد و با رعایت اصول زیادی باید صورت گیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک بادی توانسته با در نظر گرفتن تمام شرایط و هم چنین ابعاد و نوع طراحی خودرو سمند این محصول را به بازار عرضه کند. اگر بخواهیم در همین خصوص با شما صحبت کنیم باید گفت که رویه اصلی این کالا به صورت مواج و شیار دار طراحی شده تا شما در هنگام خوابیدن بر روی این محصول احساس خوشایندی را تجربه کنید و فوق العاده نرم و لطیف شود.

هم چنین این شیار ها باعث شده تا هوا در داخل ان ها به گردش بیفتد و از تعریق شما در هنگام خوابیدن بر روی این محصول جلوگیری شود. در قسمت میانی این تشک بادی یک عدد بالش بادی سر خود نیز قرار گرفته است که به صورت استاندارد و با ظاهری مربعی شکل در انجا قرار گرفته تا شکاف میان دو صندلی جلو را پوشش دهد. کف این محصول هم چنین به صورت بادی طراحی شده و رویه اصلی به صورت کامل بر روی ان قرار می گیرد که این کف خود به صورت کامل فضای داخلی خودرو را پوشش می دهد.

این تشک بادی هم چنین دارای دو عدد کوسن بادی مجزا هم می باشد که ان ها هم در فراهم کردن خوابی اسوده و ارام به شما کمک زیادی خواهند کرد. هم چنین شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را به سادگی انتخاب کرده و ان را خریداری نمایید.


جنس بدنه

رویه این تشک بادی به صورت PVC مخملی ساخته شده است که علاوه بر داشتن زیبایی ، از استحکام خوبی هم برخوردار است. هم چنین بخش های کناری این کالا هم همگی از نوع PVC طرح چرم ساخته شده اند که بسیار با کیفیت می باشند. در کنار این موارد باید به کف این تشک بادی هم اشاره نمود که از نوع PVC دو لایه ساخته شده و مقاومت فوق العاده ای دارد.

ابعاد و وزن

ابعاد این تشک بادی مطابق با ابعاد داخلی خودرو سمند طراحی گردیده است به گونه ای که کلیه فضای داخلی را پوشش داده و پر می کند. در همین خصوص باید گفت که دارای طول 143سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای تحمل وزن 150 کیلو گرمی هم است که مقدار بالایی می باشد. هم چنین وزن این تشک تنها 3.4 کیلو گرم بوده که این عامل حمل و نقل این تشک را بسیار اسان کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از ساده ترین کارها راه اندازی این تشک بادی است که در وقت شما بسیار صرفه جویی شده و به سادگی و بدون داشتن هیچ گونه اموزشی می توانید این محصول را باد کنید. البته گفتنی است که در صورت گمراه شدن و نتوانستن می توانید به دفترچه راهنما موجود در داخل بسته بندی این کالا توجه کنید تا بتوانید به سادگی ان را راه اندازی کنید.

در همین خصوص باید گفت که این کالا را می توانید با یک عدد پمپ باد در عرض کمتر از دو دقیقه به صورت کامل باد کرده و استفاده کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از پریدن بر روی ان خودداری کنید . هم چنین وسایل نوک تیز را هم از کنار ان دور کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها از وارد کردن وزن بیش از 150 کیلو گرم به این محصول هم خودداری کنید تا این محصول دچار اسیب های جدی نشود. دیگر نکته ای هم که باید به ان اشاره نمود این است که در مواقعی که قصد استفاده از این تشک بادی را ندارید سعی کنید باد ان را خالی کرده و به طور کامل ان را جمع اوری کنید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین سمند یک محصول با کیفیت و استاندارد است که رنگ بندی شادی داشته و می توانید بهترین رنگ را برای خود برگزینید. هم چنین این کالا جای بسیار کمی را اشغال می کند و وزن کمی را هم دارد که باعث شده تا بتوانید به سادگی این تشک بادی را با خود حمل کنید. پیشنهاد می کنیم این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید و از کیفیت بالای ان مطلع شوید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین سمند
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...