تشک بادی داخل ماشین سورن

air mattress 20

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سورن

تشک بادی داخل ماشین سورن محصولی بسیار محبوب و پر استفاده است که می توانید با خرید آن ، از تشک های بادی در داخل ماشین استفاده کنید و بستری ایده آل و راحت را برای استراحت کردن خود در داخل ماشین فراهم کنید . این تشک به واسطه ابعاد و ساختار خود مناسب برای استفاده در ماشین سواری سورن و البته سمند در مدل های مختلف می باشد که می توانید به سادگی آن را در کمترین زمان راه اندازی کنید . با استفاده از پمپ باد می توانید در کمتر از 2 ساعت تشک را راه اندازی کنید . این محصول در واقع چند منظوره بوده و تنها مختص ماشین نبوده و می توانید با جدا کردن بخش پایه های تشک ، آن را بر روی زمین نیز راه اندازی و استفاده کنید . در کنار این تشک دو بالش بادی قرار دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید . از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین سورن می توان به جنس انعطاف پذیر و با دوام آن اشاره کرد که از لایه های ضخیم pvc مخملی استفاده شده است . رویه مخملی تشک می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند . همچنین طراحی مواج سطح تشک نیز فرم پذیری آن را دوچندان کرده است . حجم بسته بندی تشک بادی داخل ماشین سورن بسیار کوچک بوده و با توجه به داشتن ساک حمل به سادگی می توانید محصول را با خود به سفر ببرید .

تشک بادی داخل ماشین سورن

این محصولات بادی بسیر سریع راه اندازی می شوند و پیچیدگی چندانی ندارند ، برای باد کردن آن یک پمپ باد فندکی در نظر گرفته شده است که در کنار محصول و در داخل کارتن قرار گرفته است ، شما می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل ممکن تشک را در مدت زمان کوتاهی باد کنید و بر روی صندلی های عقب ماشین قرار دهید . این پمپ همانطور که اشاره شد به صورت فندکی است و با اتصال به جافندکی ماشین شروع به کار کرده و به نوعی یک پمپ برقی می باشد . اما تفاوت آن با سایر پمپ ها این است که در سفر نیز قابل استفاده بوده و در مواقعی که دسترسی به برق نیست ، شما می توانید از این پمپ استفاده کنید . با توجه به نوع طراحی پایه ها ، خواهید فهمید که تشک را چگونه در داخل ماشین نصب کنید . 

دریچه های باد تشک نیز مشخص است و شما می توانید با تغییر دادن سری نازل پمپ ، تشک را باد کنید ، یک دریچه باد بزرگتر برای تشک بادی در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن طریق باد تشک را سریع تر خارج کنید . این دریچه در بخش پایه های تشک قرار داده شده است تا دسترسی به آن راحت تر باشد و بتوانید تشک را به راحتی تخلیه کنید . این تشک با توجه به جنسی که دارد ، در برابر دمای آب و هوا ، رطوبت ، نور آفتاب ، وزن بالا ، مایعات و ... مقاوم بوده و برای همین بسیار مناسب برای استفاده طولانی مدت در داخل ماشین خواهد بود . برای اینکه بتوانید محصولات را از نزدیک مشاهده کنید و جنس آن را لمس کنید ، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس آمده و محصول را پس از مشاهده خریداری کنید .  

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین سورن

تشک بادی داخل ماشین سورن از مدل های خاص و بسیار محبوب فروشگاه تهران اینتکس است که برای استفاده در ماشین های ایرانی همچون سورن و سمند ، رانا و ... می باشد که می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کرده و در سفر های خود ، بستری نرم و راحت را برای استراحت کردن داشته باشید ، تا اینچنین محیطی آرام و بسیار عالی را در داخل ماشین خود داشته باشید . با توجه به ابعادی که این تشک بادی داخل ماشین دارد ، فروشگاه اینتکس آن را برای استفاده در ماشین سورن مناسب دانسته است که می توانید با اطمینان خاطر آن را با ضمانت اصالت و سلامت از فروشگاه اینتکس با نازل ترین قیمت خریداری کنید . با توجه به علاقه مندی مشتریان به تشک های بادی داخل ماشین ، در این بخش قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید ، شما را با تشک بادی داخل ماشین سورن آشنا کنیم .


نوع طراحی تشک بادی داخل ماشین سورن

لازم به ذکر است که اغلب تشک های بادی داخل ماشین ممکن است از نظر ظاهری مشابه یکدیگر باشند ، اما تفاوت هایی نیز در آن ها وجود دارد که شاید بهتر است از آن ها مطلع شوید . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین سورن در رنگبندی های مختلفی خریداری کنید که برای ثبت سفارش خود ، می توانید به صورت تلفنی نیز اقدام کنید . تشک بادی داخل ماشین سورن دارای دو بالش بادی مجزا می باشد که از آن ها می توانید به عنوان کوسنی و تکیه گاه یا بالش بادی استفاده کنید . همچنین تشک بادی داخل ماشین سورن از رویه مواج و طبی برخوردار است که بستری نرم و راحت را در اختیارتان قرار خواهد داد .

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین سورن

برای تولید تشک بادی داخل ماشین سورن تنها از pvc استفاده شده است که ساختاری لایه لایه دارد ، این جنس که با نام وینیل نیز شناخته می شود نوعی پلاستیک طبیعی منعطف است که از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است ، به همین دلیل نیز حساسیتی را برای پوست ایجاد نکرده و شرکت های مطرح و بزرگ دنیا نیز از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند . pvc طول عمر بالایی دارد و کاملا ضد آب است . برای جلوگیری از تعرق بدن در برخورد با این تشک بادی ، سطح آن به صورت مخملی ساخته شده است و برجستگی های سطح تشک نیز می تواند خاصیتی ضد تعریقی داشته باشد .

روش راه اندازی تشک بادی داخل ماشین سورن

برای ساده و سریع تر باد کردن تشک بادی داخل ماشین سورن می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد دستی یا پدالی به دلیل عدم استفاده از انرژی برق در سفر ها کاربرد بیشتری دارند ، همچنین پمپ های باد فندکی یا شارژی نیز با قدرت برق ماشین و یا باتری شارژ شده قابل استفاده هستند . برای راه اندازی شما می توانید تشک را در ابتدا در داخل ماشین پهن کرده وسپس آن را باد کنید تا با مشکل وارد کردن تشک از درب ماشین به داخل آن مواجه نشوید .

نکات مهم نگهداری از تشک بادی داخل ماشین سورن

  • برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه تشک بادی داخل ماشین آسیب وارد کند .
  • ساییدگی بر روی سطوح زبر نیز می تواند منجر به آسیب دیدگی شود .
  • پریدن بر روی تشک می تواند سبب پارگی از محل اتصال لایه ها شود . 
  • حتما به آستانه تحمل وزن تشک دقت شود . 
  • از تشک بادی داخل ماشین سورن بر روی زمین استفاده نکنید .
  • از پمپ های باد قوی مانند کمپرسور های باد برای راه اندازی استفاده نکنید .
  • در صورت خیس شدن تشک ، آن را به صورت طبیعی و با پهن کردن در هوای آزاد خشک کنید .

نحوه پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین سورن

با توجه به توصیه ها و نکات مهم نگهداری از تشک بادی داخل ماشین سورن ، گاهی ممکن است ، باز هم تشک بر اثر ساییدگی و ... آسیب ببیند ، در این مرحله نیاز است تا با استفاده از برچسب های تعمیراتی تشک را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . همچنین شما می توانید برای تعمیرات بهتر ، محصول را تحویل فروشگاه اینتکس بدهید . تعمیرات تشک در خانه میسر بوده ، اما اگر پارگی وسیع است بهتر است نمایندگی تعمیرات را انجام دهد .

  • تشک بادی داخل ماشین سورن
  • طراحی شده در 4 رنگ مختلف
  • طول: 135 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی بزرگ
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : 20 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...