تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

air mattress 17

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا از سری محصولات پر فروش و بسیار محبوب برای سفر و گردش های آخر هفته می باشد که به واسطه طراحی بی نظیر خود می تواند بستری ایده آل و بسیار نرم را در داخل ماشین در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید سفری دلچسب تر و عالی را برای خود رقم بزنید . این تشک ها به صورت بادی طراحی شده اند و ساختار آن ها به گونه ای است که برای استفاده در صندلی عقب ماشین به خصوص خودرو سوزوکی ویتارا می باشد که یک ماشین شاسی بلند به شمار آمده و فضای بزرگی را دارد . از این رو ابعاد تشک بادی داخل ماشین سوزوکی نیز بزرگ و استاندارد طراحی شده است تا بتواند به خوبی فضای پشتی ماشین را پر کرده و سطحی مناسب را جهت استراحت کردن ایجاد نماید . این تشک در هنگام بسته بندی بسیار کوچک بوده و در سفر نیز فضای زیادی را اشغال نمی کند ، به همین دلیل به سادگی می توانید آن را با خود به سفر ببرید . پایه های جدا شونده تشک به شما اجازه خواهد داد تا در سطوح صاف نیز از تشک بهره مند شوید . در کنار محصول کوسنی های بادی وجود دارند که از آن به عنوان بالش بادی نیز می توانید استفاده کنید . سطح مواج ، رویه مخملی ، ضد آب بودن بدنه نیز از سایر ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین سوزوکی می باشد . شما می توانید برای پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارش خود از فروشگاه تهران اینتکس با شماره تلفن های مرکز تماس حاصل فرمایید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا مدلی محبوب و بسیار کاربردی برای استفاده در سفر می باشد که به واسطه طراحی بی نظیر خود قابل استفاده در داخل ماشین بوده و می تواند تشکی نرم و طبی را برای استراحت کردن های شما فراهم کند . شما می توانید این محصولات را به سادگی در سفر مورد استفاده قرار دهید زیرا برای اینکار نیز طراحی شده اند و جابجایی بسیار ساده و راه اندازی سریع و آسانی دارند . با توجه به محبوبیت و البته عدم شناخت برخی از عزیزان و مشتریان گرامی نسبت به ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا ، در قالب نقد و بررسی به ویژگی های تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا خواهیم پرداخت .


راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین

قبل از خرید تشک بادی داخل ماشین بهتر است که مدل ماشین خود را دانسته و با توجه به مدلی که تشک دارد ، آن را خریداری کنید . گاهی ممکن است برخی از تشک ها مدل مشخصی نداشته و برای ماشین های سواری شاسی کوتاه یا بلند ساخته شده باشند که در این مواقع بهتر است به ابعاد محصول توجه کنید . فروشگاه تهران اینتکس امکان سفارش به صورت حضوری و تلفنی را نیز ایجاد کرده است تا بتوانید به سادگی با مشاوران صحبت کرده و بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . در خرید تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا بایستی به موارد دیگری همچون نوع طراحی و ساختار محصول و همچنین جنس آن توجه داشته باشید .

طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا بسیار منحصر به فرد و عالی است به همین دلیل نیز این محصول از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است . تشک های بادی به خودی خود ، نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوبی را دارند ، اما سطح تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا همانطور که مشاهده می کنید ، از طراحی برجسته زیگزاگی برخوردار است که این طراحی بسیار خوب می تواند فرم پذیری تشک را دوچندان کرده و سبب راحتی و طبی شدن محصول گردد . بخش از تشک که مقداری اضافی دارد می تواند بخش میانی دو صندلی جلو را پر کند . همچنین این تشک دارای دو بالش بادی است که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید . بخش بزرگ و زیرپایی تشک نیز در قسمت زیرین قرار می گیرد تا حفره های زیرپایی ماشین را پر کند .

جنس تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

برای تولید و ساخت بدنه تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا از pvc استفاده شده است . تمامی بخش های این تشک از همین جنس بوده است و تنها بخش زیرین آن از ساختاری دولایه برخوردار است . همچنین بخش رویه و سطح تشک به صورت مخملی است که زیبایی خاصی را به تشک بخشیده و همچنین سطحی لطیف و ضد تعریقی را به وجود آورده است .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

راه اندازی این تشک بسیار ساده است . شما می توانید برای راحتی بیشتر تشک را در داخل ماشین راه اندازی کنید تا دیگر نیازی به وارد کردن آن به داخل ماشین نباشد . برای راه اندازی ساده تر و سریع تر می توانید از انواع پمپ های باد استفاه کنید . فروشگاه تهران اینتکس پمپ های باد مخصوصی را برای محصولات بادی در دسته بندی پمپ باد قرار داده است که می توانید آن ها را مشاهده و با قیمت ارزانی خریداری کنید .

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا

محصولات بادی با توجه به ساختاری که دارند ، بدنه نازک و لایه لایه آن ها ممکن است آسیب پذیر باشد ، از این رو بهتر است که به خوبی از تشک ها مراقبت کرده و در صورت آسیب دیدگی آن ها را تعمیر کنید . فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی مانند تعمیرات محصولات بادی و تشک بادی داخل ماشین را ارائه داده است که می توانید از آن به بهترین شکل بهره مند شوید . شما می توانید خودتان نیز تعمیرات را در خانه و با استفاده از برچسب تعمیرات انجام دهید .

  • تشک بادی داخل ماشین سوزوکی ویتارا
  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • ابعاد بسته بندی شده : 54*35*12
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی بزرگ مجزا
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : 17 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...