تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند

TDM-3017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند از سری تشک های بادی با کیفیت و کاربردی می باشد که می تواند یک وسیله محبوب برای افرادی باشد که سفرهای زیادی را انجام می دهند و یا به به طول روزمسافت های طولانی را طی مینمایند . این تشک بادی بر روی صندلی عقب ماشین شما قرار گرفته و آن را تبدیل به یک محیط مسطح همانند تشک بادی می کند که به راحتی می توانید رو روی آن به استراحت خود بپردازید .

فضای ایجاد شده در بخش پشت ماشین به گونه ای می باشد که با توجه به کیفیت تشک بادی می تواند وزن 155 کیلو گرم را تحمل نماید و با توجه به ابعادی که برای فضای عقب ماشین شما ایجاد می کند می تواند به طور همزمان مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد . جس رویه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین در بخش کناری بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که بر استحکام این محصول افزوده است . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی که درون آن قرار دارد به 4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و در هنگام خالی شدن باد اخلی آن ، حجم بسیارکمی را اشغال می کند .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند

 تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صور صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

خرید تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند برای افرادی با که ماشین شاستی بلند خود اقدام به سفر ویا طی مسافت های طولانی می کنند از ملزومات سفر به حساب می آید . این تشک بادی یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در این خرید همراه با برترین قیمت تشک بادی داخل ماشین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ان تشک بادی به گونه ای می باشد که صندلی عقب ماشین شما را به محیطی هموار و راحت تبدیل می کند که توسط آن و در هنگام سفرها و یا طی مسافت های طولانی می توانید استراحتی لذت بخش را در محیط داخلی ماشین خود تجربه نمایید . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوا میان بدن و سطح تشک بادی عمل کرده و از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل برای تشک بادی ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به تعمییر این محصول نمایید و از روز زیبای خود در سفر لذت ببرید . همچنین این محصول در رنگبندی و طرح های مختلفی در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید از آن ها نیز دیدن نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از محبوب ترین جنس های استفاده شده در ساخت محصولات بادی به خصوص تشک های بادی به شمار می آید . دلیل محبوبیت این جنس ، کیفیت و مقاومت بالا درکنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد . همچنین در بخش های کناری و زیرین این تشک بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی صندلی عقب ماشین به طول 143 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد که در کنار ارتفاع 43 سانتی متری شرایط ایده آلی را در فضای داخلی ماشین برای شما فراهم می آورد . این تشک بادی دارای وزنی بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که به همراه بسته بندی زیبایی که به ابعاد 46 ×30 ×15 سانتی متر دارد به راحتی قابل جا به جایی نیز می باشد . همچنین تحمل وزن نیز یکی از مهمترین خصوصیت هایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی به ویژه تشک های بادی داخل ماشین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که توسط شرکت اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیز و در بخش کف دارای جنس بدنه پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و استحکام بسیار بالایی نیز برخودار می باشد . وزن محصول به همراه بسته بندی 3 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 155 کیلو گرم دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . تشک بادی داخل ماشین شاسی بلند با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intexموجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را ب ما تجربه نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 380 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین شاسی بلند
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...