تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW

TDM-3018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وزن این تشک بادی 4 کیلو گرم می باشد که علاوه بر سبک بودن فضای بسیار کمی را در هنگامی که خالی از باد می باشد اشغال می کند . تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW

تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW از سری تشک های بادی صندلی عقب ماشین می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . همچنین این تشک بادی با توجه به قابلیت ها و راحتی که برای ماشین برای افراد مصرف کننده فراهم می کند به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و از لحاظ آرگونومی بدن بهترین حالت را برای استفاده شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده از آن احساس خستگی به شما دست ندهد . همچنین در بخش های کناری و کف این محصول از پی وی سی طرح چرم و همچنین در بخش کف آن از ساختار دولایه استفاده شده است که بر ستحکام این محصول افزوده است . وزن این تشک بادی 4 کیلو گرم می باشد که علاوه بر سبک بودن فضای بسیار کمی را در هنگامی که خالی از باد می باشد اشغال می کند . تشک بادی داخل ماشین شاستی BMW در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW

تشک بادی

خرید تشک بادی داخل ماشین برای افرادی که قصد طی کردن مسافت های طولانی را دارند و یا اهل سفر به همراه خانواده می باشند می تواند یک اولویت به حساب بیاید . تشک های بادی کاربردهای فراوان دیگری دارند که می تواند از جمله آن ها به استفاده از این تشک ها برای نگهداری کودک در فضای صندلی عقب ماشین اشاره کرد . در ادامه این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شم را در خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی مطابق با استاندارهای جهانی و دارای رویه ای مواج می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم کرده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های تشک های بادی مواج ضد تعریق بودن آن ها می باشد که از همین رو می تواند این تشک بادی را به بهترین گزینه برای استفاده سفر به مناطق گرمسیری تبدیل نماید . همچنین علاوه بر آن به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز در صورت درخواست شما برایتان ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و با خیالی راحت از ادامه سفر خود لذت ببرید . این تشک بادی دارای ساک حمل نیز می باشد که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به حمل تشک بادی نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در 99 درصد تشک های بادی داخل ماشین از پی وی سی می باشد زیرا از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آل برخوردار است . این تشک بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر است و همچنین برای بالا برند استحکام این محصول در بخش کناری و کف این تشک بادی از پی وی سی ولایه و طرح چرم استفاده شده است که مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به اندازه های ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی و با در نظر گرفتن فضای داخلی خودرو می تواند فضایی ایده آل را برای استفاده شما فراهم آورد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی که دارد 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی نیز می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز از نکات کلیدی در انتخاب تشک های بادی محسوب می شود که این تشک بادی داخل ماشین دارای قابلیت تحمل وزن تا 155 کیلو گرم را دارد .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW یکی از محبوب ترین تشک های بادی می باشد ه توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است که به خوبی توانسته ای خود را در میان هوادران تشک های بادی باز کند . همچنین قابلیت تحمل وزن 155 کیلو گرمی و وزن سبک 4 کیلو گرمی آن بر محبوبیت این تشک بادی افزوده است . تشک بادی داخل ماشین شاسی BMW با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 155 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین BMW
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...