تشک بادی داخل ماشین فوتون

tm 127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فوتون از سری تشک های بادی داخل ماشین نمایندگی محصولات بادی اینتکس می باشد که برای استفاده در ماشین فوتون ساخته شده و ابعاد و طراحی آن ، باعث شده تا بیش از هر ماشین دیگری برای استفاده در داخل ماشین فوتون مناسب باشد . فروشگاه تهران اینتکس با موجود کردن بسیاری از تشک های بادی داخل ماشین ، دست مشتریان را برای تهیه و خرید تشک بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو را باز گذاشته است تا مدل مد نظرشان را بر اساس نوع ماشین خود خریداری کرده و با استفاده از این تشک ها ، سفری دلچسب و راحتی را رقم بزنند . این محصولات بادی بیشتر برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و در بخش عقب ماشین یعنی در صندلی های عقب قرار می گیرد و بخش زیرپایی را نیز پر می کند ، تا اینچنین شما در طول سفر ، یک تشک بادی بزرگ و نرم را داشته باشید تا در هنگام سفر در راحت ترین حالت نشسته و حتی بر روی آن بخوابید . شما می توانید از کوسنی ها و بالش بادی نیز به همراه تشک بادی داخل ماشین فوتون استفاده کرده و فضای دلنشین و راحتی را برای خود رقم بزنید . طراحی رویه تشک بادی داخل ماشین فوتون به صورت مواج در نظر گرفته شده است و به همین دلیل نیز فشاری را به اندام ها وارد نخواهد کرد . تشک بادی داخل ماشین فوتون به همراه دو کوسن بادی همراه عرضه شده است و شما می توانید از کوسن های بادی به عنوان تکیه گاه استفاده کنید . 

هر ماشینی ابعاد مختلفی خواهد داشت ، به طور مثال ماشینی مانند ماشین سواری شاسی بلند فوتون ، به طور حتم ، دارای صندلی با ارتفاع زیاد تر خواهد بود ، به همین منظور تشک بادی که مخصوص برای این خودرو تولید می شود ، بایستی ارتفاع مناسب را داشته باشد که قابل نصب و راه اندازی در داخل خودرو بوده و بتواند تمامی انتظارات را بر آورده کند . به همین منظور بهتر است که در هنگام ثبت سفارش و خرید تشک بادی داخل ماشین از مراکز دیگر به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید . فروشگاه اینتکس اما به این موضوع تاکید داشته و به طور حتم ، تشکی را برای شما ارسال خواهد کرد که از هر نظر مناسب باشد . کیفیت این محصولات بسیار بالاست و اگر در مواقعی آسیب ببیند ، به طور حتم این آسیب دیدگی یک خطای انسانی بوده و با رعایت نکردن نکات ، سبب آسیب رسیدن به تشک بادی شده اند .

به طور مثال شما نباید تشک را در یک ماشینی که کثیف شده و زیرپایی آن دارای سنگ ریزه و یا پوست تخمه و هر چیز دیگری است ، راه اندازی کنید و یا نباید تشک را بر روی زمین راه اندازی و حتی استفاده کنید ، زیرا چوب های خشک و تیز ، سنگ ریزه ها و ... بر روی زمین قرار دارد که می تواند به تشک آسیب وارد کند . در ضمن میزان بادی که به تشک بادی وارد می شود نیز مسئله بسیار مهمی است و نباید باد زیادی را برای تشک بادی در نظر بگیرید و یا باد آن را کمتر پر کنید . در هر دو حالت مشکلاتی برای تشک به وجود خواهد آمد . اما اگر این موارد رعایت شود ، شما سال های سال می توانید از تشک بادی استفاده کنید ، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به تشک شما وارد شود .  

  • طول: 145 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 43 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 کیلوگرم
  • وزن : 2.4 کیلوگرم
  • جنس بدنه از  پی وی سی جیر
  • جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم
  • رویه مواج
  • بدنه ضد تعریق از جیر
  • تولید شده در چندین رنگبندی
  • دارای پایه های بادی مناسب برای ماشین
  • دارای دو کوسن بادی رویه جیر
  • راه اندازی سریع با پمپ باد

تشک بادی داخل ماشین فوتون

تشک بادی داخل ماشین فوتون تشکی بسیار دوست داشتنی برای استفاده در داخل ماشین است که به همراه خود دو کوسن بادی دارد تا شما بتوانید در هنگام مسافرت ها شرایط را برای استراحت کردن خود در داخل ماشین فراهم کنید . توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین ؛ در واقع برای استفاده کردن در داخل ماشین و بر روی صندلی های عقب خودرو بوده و برای همین نام آن ها تشک بادی داخل ماشین قرار داده شده است . شما می توانید در ساده ترین روش تشک بادی را راه اندازی کنید . برای راه اندازی این محصولات بادی شما می توانید از پمپ باد استفاده کنید . 

پمپ های باد مدل های متنوعی دارند که یکی از بهترین آن ها پمپ باد دستی است که نیازی به برق ندارد و دیگری استفاده از پمپ باد فندکی می باشد که با جافندکی ماشین کار خواهد کرد . تشک بادی داخل ماشین فوتون شامل یک دریچه باد است که برای راه اندازی محصول کارایی دارد و دیگری دریچه تخلیه باد می باشد که دریچه ای بزرگتر بوده و می تواند تخلیه کردن باد را با سرعت بیشتری انجام دهد . این تشک بادی مخصوص برای استفاده در داخل ماشین فوتون بوده و توصیه می شود که در خرید تشک بادی داخل ماشین به این نکات مهم توجه داشته باشید و از تشک بادی مرتبط با ماشین خود استفاده کنید .

به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشین فوتون ارتفاع بلند تری را دارد ، برای اینکه برای استفاده در داخل ماشین شاسی بلند فوتون ساخته شده است . این تشک به خوبی می تواند تمامی فضای داخل ماشین به خصوص صندلی عقب ماشین را پر کند . برای همین شما احساس خوب و راحتی را با توجه به بزرگ بودن تشک بادی داخل ماشین خواهید داشت . این تشک بادی داخل ماشین طول 145 سانتی متر با عرض 90 سانتی متر دارد که یک فضای خوب و متناسب با ابعاد اتاقک ماشین دارد . وزنی که تشک بادی داخل ماشین فوتون را می تواند تحمل کند 170 کیلوگرم است . 

با توجه به تحمل وزن 170 کیلوگرمی تشک بادی داخل ماشین فوتون می توان گفت که دو تا سه فرد بزرگسال می توانند از تشک بادی داخل ماشین فوتون استفاده کنند ، بدون اینکه فشار وارده به تشک باعث آسیب دیدن آن شود . وزن تشک بادی داخل ماشین فوق بسیار سبک است و 2.4 کیلوگرم وزن نهایی آن می باشد . برای جابجا کردن تشک بادی می توانید از ساک حمل مخصوص تشک استفاده کنید . این ساک می تواند از آسیب دیدن تشک بادی همچنین جلوگیری کند . بدنه تشک بادی از پی وی سی است و رویه ای از جنس جیر دارد .

این جنس بسیار مقاوم است و باعث شده تا تشک بادی داخل ماشین نیز بسیار مقاوم و با دوام شود . دلیل اینکه تشک بادی داخل ماشین می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، استفاده از لایه های پی وی سی است که برای ساخت آن ها استفاده شده است . جنس بخش کناری تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی طرح چرم می باشد . رنگبندی مختلف و زیبایی که تشک بادی دارد ، این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید تشک بادی داخل ماشین فوتون را با رنگ مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس این تشک را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رساند و برای همین اطمینان کامل را از کیفیت بالای تشک بادی خواهید داشت . 

 ضد آب بودن تشک بادی داخل ماشین می تواند از آسیب رسیدن به محصول در مواقعی که نوشیدنی بر روی تشک ریخته می شود جلوگیری کند . ولی بهتر است که برای جلوگیری از ایجاد لکه سطح تشک را تمیز کنید زیرا جنس رویه آن از جیر است . همچنین این تشک در صورت استفاده طولانی مدت در برابر نور افتاب نیز هیچ مشکلی برایش به وجود نخواهد آمد و شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی از تشک بادی برای مدت طولانی در سفر ها استفاده کنید . برای اطلاع از قیمت تشک بادی داخل ماشین می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...