تشک بادی داخل ماشین لندکروز

13 air mattress

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لندکروز

تشک بادی داخل ماشین لندکروز از مدل های محبوب و پر فروش طراحی شده برای ماشین های شاسی بلند و آفرود به مانند لندکروز می باشد که می توانید از آن در بخش عقب ماشین استفاده کنید و در داخل ماشین نیز بستری ایده آل برای استراحت کردن داشته باشید . با استفاده از تشک بادی داخل ماشین می توانید سفر های دلچسب تری را رقم زده و حتی در داخل ماشین ساکن شوید . تشک بادی داخل ماشین لندکروز از جنس پی وی سی ساخته شده است که البته از این جنس برای ساخت بسیاری از محصولات بادی مناسب می باشد و علت آن نیز طول عمر بسیار بالا ، عدم حساسیت پوستی به این جنس و همچنین نرمی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد . لازم به ذکر است که تشک بادی داخل ماشین لندکروز دارای رویه ای مخملی بوده که سطحی لطیف و نرمی را بوجود آورده و می تواند از تعریق بدن نیز به خوبی جلوگیری کند . لازم به ذکر است که شما می توانید با باز کردن و خارج کردن صندلی های عقب خودرو ، این تشک بادی را به صورت کامل پهن کرده و از آن به جهت خوابیدن استفاده کنید . ابعاد بزرگ این تشک به خوبی می تواند بستر را برای استراحت کردن 2 تا 3 نفر را فراهم کند . وجود بالش های بادی سرخود در این تشک می تواند استراحت کردن را برای شما دلچسب تر کند . همچنین از ویژگی های بسیار عالی این تشک می توان به داشتن سطح مواج اشاره کرد که انعطاف پذیری و فرم پذیری تشک را چند برابر کرده است . شما می توانید این تشک بادی داخل ماشین را با نازل ترین قیمت از فروشگاه تهران اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید . لازم به ذکر است که در کنار این محصول پمپ باد موجود است که می توانید از آن به جهت راه اندازی سریع تر و راحت تر استفاده کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین لندکروز

تشک بادی داخل ماشین لندکروز از متفاوت ترین تشک های طراحی شده برای استفاده در ماشین های شاسی بلندی همچون لندکروز می باشد که می توانید با استفاده از آن در طول سفر خود ، استراحتگاه و تختی نرم و راحت را در اختیار داشته باشید . از ویژگی های خوب تشک بادی داخل ماشین لندکروز می توان به سیار بودن و پرتابل بودن این محصولات اشاره کرد که در هر محلی که دوست دارید می توانید ساکن شده و وسایل خواب و استراحت خود را به همراه داشته باشید . با توجه به ویژگی ها و خصوصیات این محصول و همچنین عدم اطلاعات کافی برخی از خریداران ، فروشگاه اینتکس در ادامه با نقد و بررسی این تشک ، راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین لندکروز شما خواهد بود .


تولید و طراحی تشک بادی داخل ماشین لندکروز

تشک بادی داخل ماشین لندکروز همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، دارای طراحی متفاوتی است . این تشک از ابعاد بزرگی ساخته شده است و مناسب برای ماشین هایی همچون لندکروز می باشد که بخش عقب آن ها بسیار بزرگ است ، شما می توانید بخش انتهایی و صندلی عقب ماشین را به صورت یک دست کرده و تشک خود را بر روی آن قرار دهید . این تشک برای استفاده موقتی نبوده و می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید . تنها نیاز است که پس از گذشت 10 ساعت کمی دوباره تشک را باد کنید . این تشک دارای رویه مواج بوده که این طراحی برجسته می تواند انعطاف پذیری بسیار عالی را برای تشک ایجاد کند . این تشک در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی می شود که جابجایی بسیار ساده و راحتی دارد .

جنس تشک بادی داخل ماشین لندکروز

برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین لندکروز از لایه های ضخیم و بسیار عالی pvc استفاده شده است . ممکن است در جستجو پی وی سی با نام های دیگری همچون وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف مواجه شوید که در واقع تمامی آن ها یک جنس است . پی وی سی موادی ضد آب است که انعطاف پذیری آن سبب شده است تا برای ساخت محصولات بادی از این جنس استفاده شود . طول عمر این جنس همچنین بالا بوده و به دلیل عدم استفاده از هیچگونه مواد سمی در ساخت تشک بادی داخل ماشین لندکروز ، می توان گفت که این تشک بادی کاملا ضد حساسیت بوده و در برخورد با پوست شما ، آسیبی نخواهد رساند .

روش راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین لندکروز

شما می توانید تشک بادی داخل ماشین لندکروز را در بیرون از ماشین راه اندازی کرده و سپس آن را نصب کنید و یا در داخل ماشین نیز این کار را انجام دهید . با توجه به ابعاد بزرگ تشک شما می توانید با استفاده از پمپ های باد مختلف از جمله پمپ باد دستی و یا فندکی تشک خود را با سرعت بیشتری راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد فندکی قابل استفاده در ماشین بوده و می توانید با استفاده از جافندکی تشک را راه اندازی کنید .

مراقبت و نگهداری تشک بادی داخل ماشین لندکروز

لازم به ذکر است که نباید باد تشک بسیار زیاد باشد تا اینچنین به لایه های تشک آسیبی وارد نشود . برای راه اندازی تشک از پمپ های باد قوی یا کمپرسور ها استفاده نکنید . از برخورد هر گونه شی تیز به بدنه خودداری کرده و همچنین ساییدگی به اجسام تیز و سطوح زبر نیز می تواند به تشک آسیب وارد کند . وسایل و اجسام داغ مخصوصا فلزات می تواند به تشک آسیب وارد کند .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین لندکروز

اگرچه تشک بادی داخل ماشین لندکروز دچار آسیب دیدگی شد ، اما جای نگرانی نبوده چرا که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی تشک بادی داخل ماشین لندکروز را تعمیر کرده و از آن مجددا استفاده کنید . شما می توانید  در صورت نیاز به برچسب آن را با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین لندکروز
  • طول: 185 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای پایه های بادی
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای ساک حمل 
  • کد محصول : 13 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...